Gjest Skrevet 24. juli 2007 #1 Skrevet 24. juli 2007 Noen som vet??? Dette er jo ikke akkurat supert for Norges image i utlandet, nei! ;op
Dailis Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 *rister på hodet* nei...ikke så veldig bra nei....
Northernlights Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Sånn har jeg det mye også. Ikke noe "rart" med det der ;o) Synes det er fint hun står fram!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Gud, så pinlig! Forrige gang bodde jeg i et land der dronninga tvang gutten sin på noen-og-tredve å slå opp med kjæresten sin fordi det fantes noen semi-nakne bilder av ho et sted, og nå dette... *I'm so embarrassed, and ashamed* ;op
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Huff, ikke meningen å være frekk. Jeg bare måtte le så godt når jeg så det! ;o)
ScaryMama Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Enig med HI, er det mulig! Ble skikkelig flau på norges vegne da jeg så dette, maken til tull!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 *risterpåhodet* Ikke nettopp super Norges-reklame dette, nei.......
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Jeg kan ikke helt se hvordan det uttrykket passer her.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 synes hun er utrolig modig jeg faktisk. Med tanke på hennes tittel og status. At hun våger !
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Hva skjer`a. Har hun lagt det stor egget? Det med at hun er synsk?
prekæs Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 Det tenkte jeg og. "Nå skal vi liksom bli så spesielle og alternative her". Flire.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 Er vel klassisk at kongelige er litt sære og skrullete? ;-) Men hva flisespikkeri har med saken å gjøre skjønte ikke jeg heller...
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 Hvis det bare er fordi hun står frem som synsk og alternativ tenkemåte må jeg si dere er ganske falske og kjappe til å dømme! Har dere noen gang blitt spådd her inne? Av Twig, sjaman eller noen av de andre her? Da er det liksom greit, men bare fordi hun er prinsesse så skal hun sitte i penstolen sin og holde munn? La nå jenta få lov til det fordi om hun er prinsesse. Hun er et menneske av kjøtt og blod akkurat som deg og meg! Være så prippen. Også får vel mange innlegg i stilen "Jeg har aldri blitt spådd, og ikke har jeg bedt om det heller for jeg tror ikke på sånt". Nei vel, om du ikke tror på det er det din sak men la andre ha sin tro i fred. Hakkekyllinger. Norge Image blir vel mere ødelagt på at vi støtter kriger osv enn at vi har en synsk prinsesse!
prekæs Skrevet 25. juli 2007 #17 Skrevet 25. juli 2007 Helt ærlig. Martha kan snakke med så mye engler, og være så synsk hun vil for meg. Men hun er også i en posisjon, og har vel såpass klare fordeler av tittelen sin, at det går an å sortere hva som kommer ut. Det er vel i høyeste grad kongelige oppdratt til. Sånn er det med alle... Fordeler å ulemper med alt, og så tilpasser man seg situasjonen. Enkelt og greit.
Carnivale Skrevet 25. juli 2007 #18 Skrevet 25. juli 2007 "Synsk prinsesse"...fnis. Utrolig pinlig hele greia spør du meg. Alternativ mumbo-jumbo, fri fantasi og en god dose innbildning.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #19 Skrevet 25. juli 2007 Falsk? Neppe. Jeg har aldri blitt med på spåing av noe slag her inne, eller andre steder. Rett og slett fordi jeg syns det er noe stort humbug for mennesker som gjerne VIL tro på slikt. Styr på alt dere orker, men tenk på barna til prinsessen. De har ikke akkurat fått det lettere nå, nei. I en slik posisjon er man uansett mer utsatt for synsing og kritikk så det kan være en idè tenke litt over hvordan man blir oppfattet. Som mor syns jeg ihvertfall at hun driter ut seg selv og barna på denne måten. Jeg ville ikke gjerne vært nødt til å hevde meg på barneskolen etter at mora mi stod frem som synsk i se og hør...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #21 Skrevet 25. juli 2007 jøøs så rare reaksjoner da... man driter seg vel ikke ut eller barna selv om man driver innen det alternative vel enten man er kjendis eller ikke? Det er jo så mange mennesker i dag som jobber innen dette feltet...Trodde ikke dere var så fordomsfulle i 2007 altså. Klart det finnes mer en vi ser, er vel ikke noe galt å kunne si det vel? Det har jo alltid skjedd både undere og mirakler her på jord. Noen klarer bare ikke åpne seg for det som ikke er synlig. Det er jo synd for dere egentlig... Stå på Martha : ) Syns hun er flott jeg og modig!
prekæs Skrevet 25. juli 2007 #22 Skrevet 25. juli 2007 Jeg er ikke fordomsfull. sier kun det jeg mener og er fordomsfri nok til å akseptere andre meninger UTEN å kalle de for fordomsfulle...
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 25. juli 2007 #24 Skrevet 25. juli 2007 Giiiid, jeg tror jammen prinsessen vår tisser og bæsjer på do også. Æææææsj, hun er kongelig og kan da ikke gjøre det, og skrekk og gru om hun tørker seg i baken selv også. Tenk om andre får vite at hun kun er et menneske. Da kommer det til å gå nedenom og hjem med Norge som land. Det blir krig og hungersnød! Kongen blir avsatt for å ha laget et normalt barn. Og hva med Dronningen da? Sett henne i gapestokk. Vi er ganske kjappe til å dømme andre tydeligvis. Det er ikke rart det finnes krig, rasehat osv osv når vi putter på oss skyggelappene og mener at alle skal holde seg til "normalen". Hva nå det er!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. juli 2007 #25 Skrevet 25. juli 2007 Skjønner jo at mange er skeptiske til det alternative, men det fascinerende er at så mange får klørne ut og ikke klarer å akseptere det? Blir jo som med religion, det. At noen tror, er vel ikke en grusom gjerning? Med den oppgitte overskriften her, kunne en tro hun var pedofil., eller har kjørt i fylla. Er vel ikke ulovlig å tro på det alternative? Finnes langt verre ting å ta seg til, skulle jeg tro. Hun skader ingen med det hun gjør. Nei, busy, bruk heller engasjementet og frustrasjonen over Märtha til noe konstruktivt ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå