selfangerkjerringa Skrevet 24. juli 2007 #52 Skrevet 24. juli 2007 hehehe Jeg har adresse, det er sant. Men den har vi funnet på selv, etter hva dette stedet har blitt kalt siden det ble bygd hus her på 30-tallet. GATEADRESSE har vi ikke. Hva skulle det blitt da? "ene sida av veien"?
mayaya Skrevet 24. juli 2007 #53 Skrevet 24. juli 2007 venstre side nr 3. muuuuhahahaha jeg har husnummer jeg ja, det satte jeg opp cirka 2 minutter før en rød bil kom innom :-p
tvkrus Skrevet 24. juli 2007 #54 Skrevet 24. juli 2007 jeg har ikke husnr. ikke gate/vei heller , men bruker navnet på et veikryss ca 300m fra oss
Joikaboll@ Skrevet 24. juli 2007 #55 Skrevet 24. juli 2007 Har ikke husnr her, men jeg bor i "grenna" og har postnr ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå