Gå til innhold

Hvilket husnummer bor DU i????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe :D Jeg har adresse, det er sant. Men den har vi funnet på selv, etter hva dette stedet har blitt kalt siden det ble bygd hus her på 30-tallet. GATEADRESSE har vi ikke. Hva skulle det blitt da? "ene sida av veien"?

Skrevet

venstre side nr 3. muuuuhahahaha

 

jeg har husnummer jeg ja, det satte jeg opp cirka 2 minutter før en rød bil kom innom :-p

Skrevet

jeg har ikke husnr. ikke gate/vei heller , men bruker navnet på et veikryss ca 300m fra oss

Skrevet

Har ikke husnr her, men jeg bor i "grenna" og har postnr ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...