Mrs. Bouquet Skrevet 24. juli 2007 #28 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har heller ikke husnummer...men har stedsadresse utenom postadressa, men den har vi ikke bruk for i denne lille bygda
Arb.ledig husmor Skrevet 24. juli 2007 #29 Skrevet 24. juli 2007 Eg har heller ikkje husnummer, men når vi fikk rekning fra Statens innkrevningsselskap hadde de skrevet U0101 på konvolutten også, fordi vi bor i kjelleren...
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 24. juli 2007 #31 Skrevet 24. juli 2007 ingen husnr her heller. Kun postnr gitt hihi
manonym Skrevet 24. juli 2007 #34 Skrevet 24. juli 2007 Verken husnr eller adresse, bare postnr. og sted.=)
Stratos med 3 barn Skrevet 24. juli 2007 #40 Skrevet 24. juli 2007 Det er i grunnen ganske vanskelig og uavnlig det der! Med at det ikke er nr mener jeg..... Gud vet hvor mange ganger alt har blitt dobbeltsjekka hos oss bare fordi vi ikke skriver noe nummer på adressa Også er det veibeskrivelsen som alltid må til da; opp bakken, forbi den store stein og bak den digre grana på høyre hånd, der finner du oss :DDD
Trulte76 Skrevet 24. juli 2007 #42 Skrevet 24. juli 2007 jeg har heller ikke husnr..kun gateadresse Snodig plass jeg bor på..
grå :) Skrevet 24. juli 2007 #49 Skrevet 24. juli 2007 jeg er nok veldig lett å finne hvis noen har fulgt med. bor i nr 86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå