Gå til innhold

I morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal min kjære begynne på jobb etter 29 uker med pappaperm. Lurer på hvordan gullgutten tar det at ikke pappa er hjemme om dagene lengre.Skal bli spennden å se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får vel traumer.

Skrevet

Hvem av dem*ler*

Tror ikke pappaen gleder seg noe særlig til å måtte være borte fra gullgutten sin,men slik er det bare at en må ut å jobbe.Gullgutten har vært heldig som har hatt både mammaen og pappaen hjemme til han er 8 mnd,ikke alle som er så heldige.

Skrevet

Babyer legger seg fort til vaner, og du kommer nok til å merke at babyen vil savne faren sin. Kikke etter ham i sofaen/stolen, men det går jo over. Det er jo bare en kjærlighetserklæring at han blir savnet =)

Skrevet

Hvordan har dere fått til det?? Være hjemme begge to, mener jeg?

Skrevet

Ja,jeg regener jo med at han vil savne ham da,men han har jo vært heldig som har fått hatt oss hjemme begge to og jeg blir her jo fortsatt for ham.Hadde nok vært enda verre om han plutselig ikke skulle ha noen av oss.

Slik som er vanlig er jo at den ene er hjemme,den andre overtar kanskje litt på slutten og så er det ofte barnehage,da mister de jo bare den ene av gangen,slik som det blir her,så jeg regner med at det vil gå greit,men tror nok at han kommer til å bli savnet til å begynne med ja.

Skrevet

Skal babyen din etterhvert over i barnehage/dagmamma el. Eller er du hjemmeværende utover permisjonstid?

Skrevet

Jeg er hjemmeværende utover permisjonstiden.

Skrevet

Du er vel klar over at når "gullgutten" din begynner i 1 klasse, så er det IKKE ok at mødre henger utenfor klasserommet?? Er lærer...og ser mødre som ikke klarer å gi slipp på unga sine...DE ungene er de mest utrygge vi har og det tar noen samtaler med disse mødrene for å få dem til å skjønne at det på tide å gi slipp. Samme gjelder barnehagestart!! Har vært der noen år også. Bare til opplysing! Ikke undervuder ungen din.

Skrevet

Må bare føye til at hjemmeværene kjærringer ofte er skikkelig late!!! Gidder ikke dobbel jobb (ute og hjemme). Derfor skylder de på at ungene trenger de og sitter hjemme på ræva! Stakkars mannfolk og stakkars unger sier jeg bare!

Skrevet

kjære kjære anonym 14.30 når gullgutten min nærmer seg 3 år,skal han gå 50 % i barnehage,så du trenger ikke å engste deg*ler meg skakk*

Skrevet

Kjære anonym 14.32 Ei som er sjalu fordi jeg har muligheten til å være hjemme med mitt lille gull,mens kanskje ikke du har det*ler*

Skrevet

Godt vi gir deg evnen til å le...for det virker som du ikke er av den muntre, impulsive typen!!!

Skrevet

Men hvis pappa'n har hatt 29 uker perm så har vel du jobbet da? Eller tatt fulltidsstudier? Og vært borte fra barnet? Eller hvordan har dere egentlig fått dette til å gå opp?

Skrevet

Æsj, nå har jeg lest gjennom disse trådene med mamma til en stor og en liten, mye barnslige kommentarer og unødvendig krangling (gjelder spesielt de som svarer deg synes jeg). Kan man ikke ha ulike meninger om ting, uten å bli så fryktelig hårsår? Jeg er enig i endel av det du mamma...sier, men ikke alt. Orker likevel ikke diskutere på dette, da jeg er trygg på egen morsrolle. Tror det er det viktigste.

Ny her, men nå er jeg anonym

Skrevet

og det var ikke ment som en frekk kommentar, jeg ble bare veldig nysgjerrig :)

Skrevet

hei ka-ping vi har vært hjemme begge to.

Skrevet

Mulig jeg er dum nå, men... kan begge være i permisjon samtidig?

*trøtt idag*

Skrevet

Vel,det spørs hvordan du ser på det.

Skrevet

hehe okei, da begynner jeg å skjønne at du ikke vil si hvorfor :)

Vil forøvrig bare kommentere kjapt at jeg syns du får ufortjent mye pes her inne. Trøst deg med at du skaper underholdning for mange som kanskje ville kjeda seg uten å ha deg som hakkekylling :) Og nei - jeg er langt fra enig i alt du skriver her inne, men jeg ser bare ikke poenget med å gå til frontalangrep mot deg som person bare fordi vi ser forskjellig på en del aspekter ved det å oppdra barn.

Skrevet

Nei,jeg har ikke så lyst til å si så mye her inne om hvorfor og hvordan.

Jeg bryr meg ikke så mye om peset jeg får her inne,det har jeg sagt flere ganger.Føler det er mange som er som fjortiser i hodene sine og de gidder jeg ikke ta seriøst.Det som er viktig for meg er hvordan jeg blir oppfattet av mine venner i det virkelige liv.

Det er lov å ha forskjellige meniger,men også lov til å si at en ikke enig i det den andre sier.

Skrevet

Må henge med på denne. Er litt overgitt over hvor mye dritt som blir slengt, rett og slett personangrep jo. Skal det egentlig være nødvendig? Greit med diskusjoner og en liten krangel :) av og til men dette.........huff og huff! :-(

Skrevet

tror det kommer til å gå bra jeg:)

Gleden blir vel desto større når pappan kommer hjem om ettermiddagen;)

Skrevet

anonym 14.32:

Jeg er hjemmeværende,men skal snart uti jobb.

MEN,jeg sitter IKKE på ræva dagen lang! med en 1åring i hus,så er det pokkers umulig! I tillegg,så gjør jeg ALT husarbeid. Om hjemmeværende ofte er late,så er i så fall JEG et unntak ;-)

du er nok en av de late hjemmeværende du, snuppa;-)

Skrevet

hun ber om bråk spør du meg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...