Fabelaktiv Skrevet 25. juli 2007 #26 Skrevet 25. juli 2007 Gidder ikke pepre, men jeg kan krydre litt hehe TAKK TIL BIM inkl SKRANGLE (som jeg kaller det inni mitt lille hode) -her har jeg det moro HVER dag
Ikkelektuell Skrevet 25. juli 2007 #27 Skrevet 25. juli 2007 Snodig hvordan det plutselig dukker opp enkelte som ALDRI er på krangle, men som _tilfeldigvis_ var innom akkurat idag og følte det presserende nødvendig å svare på denne tråden. Mange som føler de må unnskylde seg for å være her, tydeligvis. Litt feigt, kanskje? Godt å se at enkelte er ærlige nok til å kalle en spade for en spade. Skrangle var forresten ikke noe dumt navn... Tomme gryter skramler som kjent en hel del. *humre*
Guldamedgull Skrevet 25. juli 2007 #28 Skrevet 25. juli 2007 Oj. Dette var en morsom tråd! Sjeldent jeg er på bim for tiden. Funnet meg et bedre forum, men er vel noe man kaller for en skapkikker på kranglesiden (skrangle, hehe). Er vel sjeldent her av samme grunn som HI egentlig. Sjeldent man får gode svar syns jeg uansett hva man skriver i overskriften. Det vil si hvis det ikke er middagstråd eller "hvem hadde verst fødsel" tråd. Hehehe. Og har jeg sett rett så er det det ikke bare Hi som har en viss irritasjon ovenfor Miss misantrop, haha. Og BØØØ, jeg skriver med nick. Så tøff, voksen og modig jeg er. (ironi)
Penger Skrevet 25. juli 2007 #29 Skrevet 25. juli 2007 Jeg er fullstending enig med Miss M. Den som sier dem er dumme dem er dumme dem. Og HI begynner jo nettopp med å si at bim er for dumme tennåringer. Syntes bare det det er rett å rimelig at MM forsvarer seg selv og oss andre her inne. Hun har gitt meg en masse hjelp og støtte og jeg har aldri sett at noen har ment at hun har gått over streken. Syntes det å bedrive personangrep på noen som bare sier sin ærlige mening om et tema er under en hver kritikk. Glad for at du er her på forumet Miss M. Fortsett å spre ditt gode humør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå