Gå til innhold

Da jeg begynte å bruke BIM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...var det for å møte folk i samme situasjon som meg. Noen å snakke med om graviditeten, gleder og sorger.

Men hva møter man? En haug med umodne drittunger som ikke klarer å akseptere hverandres ulikheter, som hopper i været av skrivefeil, spørsmål som er besvart før (ikke alle sitter her 24/7) Disser folk for ingenting...

Og skriver du med nicket ditt: Enten gidder ingen å svare deg for du er ikke i bim-klanen eller så blir du hengt ut på krangle som en fjott som ikke skjønner noe!!

Jeg tror ikke halvparten her er gravide og mange av de som er det burde faen ikke vært det!

Dette var godt å få si. har ikke lagt ut noe her på flere mnd, men har vært inne å kikket litt. Makan for drittunger. Synes BIM burde få et filter og kaste ut folk oftere!!! Og jepp, er anonym for orker ikke driten deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv! Applaus!

Idiotfilter hadde vært tingen for bim. Etter at jeg var her å leste ble jeg kjempe engstlig for å gå gravids å føde. Snakket med jm om det og hun sa at man ikke burde være på bim for det var den mest useriøse siden av alle.

Nå er jeg her kun fordi det er god underholdning på en uværsdag å lese alle de tullingene som ikke kan oppføre seg. Blir helt skremt. Ikke rart barnevernet er overarbeidet!!!!

Skrevet

Bra innlegg

Ja, Det er til tider mye dritt å få her. Men det er søren meg mye bra også. En må nok lære seg å sile ut...

Mye useriøst å lese. Men det liver opp hverdagen min noe av det.

Og jeg signerer med nick. Jeg står for det jeg mener...................

Skrevet

Det er valgfritt å være her. Og hvem er så denne BIM-klanen????? Har vært bruker her en goood stund nå og skjønner fremdeles ikke hvem dere mener?

Skrevet

Du er klar over at du har forvillet deg inn på BIMs krangleside? For det er vel denne "forferdelige" siden du snakker om, og ikke BIM generelt, eller?

Skrevet

Mennesker er forskjellige. Jeg syntes det er mye støtte og hjelp å hente her inne. Mange misforståelser og mye rot også. Selvfølgelig har vi sett noen av spørsmålene som kommer opp i diverse fora utallige før. Men det er jo mer et tegn på at jeg ikke lenger hører hjemme enn at de ikke gjør det. Husker selv at ord og forkortelser som ikm, MA, SA, EL, DPO var helt greske. Man kan ikke regne med at folk skal gå tilbake en måned for å lese for kanskje å komme over forklaringene. Da er det bedre å spørre, det tar da ikke så lang tid å svare.

Skrevet

Hi her

Jeg signerer ikke med nick lenger, ikke fordi jeg ikke står for det jeg mener men for at folk her inne ikke respekterer hva andre mener!!

Og ja, jeg vet jeg er på kranglesiden! Men det spiller i grunn ingen rolle for folk er like frekke og jævlige uansett hvilken side man er på! Spesielt med anonymknapp. Men tror alle er her inne, så for å nå mest fram så legger jeg det ut her!

Bim klanen, er du blind?

De gangene jeg har sett noen få støtte så er det så og si uten unntak at noen har blandet seg inn med ett eller annet dritt. enten i den tråden eller her på krangle!

Nu vel, jeg er flyktning. Håper dere alle holder dere borte fra andre forum slik at det kan komme noe smart ut av en i utgangspunktet god idè!

Skrevet

Helt enig med deg HI.

Har selv lagt merke til denne BIM-klanen og er du ikke "medlem" i den, kan du nesten bare glemme å få svar på det du spør om. Har opplevd det flere ganger. Selv om en av BIM-klanenes damer spør om det samme jeg spurte om for noen timer siden, så får hun 10 svar av resten av "medlemmene" mens jeg får 0 svar... Er et useriøs nettsted dette her, hvor man oppfører seg som drittunger, selvfølgelig ikke alle. Det er en del oppegående mennesker her også, men tror nok en del er fjortiser som ikke har bedre ting å ta seg til..

Kikker no innom innimellom, er jo artig å lese alt det rare som foregår her inne,hehe

Skrevet

Å så enig. Er bare i uke 8 denne gangen, men begynner å huske hvorfor jeg meldte meg ut av bim ganske tidlig første gang også.

Folk her inne har sterke meninger om hva som er riktig måter å gjøre alt på, og er generelt mest opptatt av å presse sine meninger på andre. Skjønner det jo godt, blir sånn selv når man ser håpløse innlegg fra trangsynte berter.

Som om det bare er en måte å være gravid eller mor på!

Jeg vil påstå at det er lite støtte å få her, folk er generelt ganske slemme mot hverandre, spør du meg. Du skal ikke fortelle mye om deg selv før noen sier at det er synd på barna dine som må i barnehagen eller må bruke den eller den typen bleier eller ikke får grønnsaker hver dag. For ikke å snakke om hvor mye galt man kan gjøre som gravid!

Nei, er det noe jeg lurer på fremover skal jeg forhøre meg med venner og fagfolk. Bim-tiden skal reduseres til et absolutt minimum! Det er bare destruktivt!

Skrevet

Det virker jo som om du kjære Anonym lever opp til mitt nick. Har faktisk ikke fått med meg at det er en BIM klan. Muligens er jeg uten sosiale antenner, men jeg tror også det er fordi jeg ikke kunne ha brydd meg mindre. Har altid fått svar på spørsmål jeg har stillt. Har fått mye pepper og mye støtte. Har antagelig vokst på begge deler. Lykke til vidre med din misantropiske holdning. Ps det var ikke ironisk ment. Det er vanskelig å være i krig med verden. Og selv om man har retten på sin side vil verden rulle over en hvis man ikke ruller med.

Skrevet

Jeg er tidvis ivrig bimmer - jobber og har litt mye fritid på jobben kan du si ..

Jeg legger jo også merke til at det er mye unødig drittslenging her.. Jeg prøver å overse de jeg ikke har noen tru på, eller som jeg syns er i overkant frekke eller slemme.

Jeg er mest her for å ha det moro.. jeg prøver å starte litt morsomme tråder - med ulikt hell selvfølgelig, men jeg forsøker også å gi seriøse svar til folk som lurer på ting

Dette med å få svar på innlegg: Jeg trur overskriften må lokke for at man skal få svar? La spørsmålet henge - sånn at man må gå inn for å kikke på hva du har skrevet.. Jeg skjønte ikke det til å begynne med (og glemmer det nok ofte nok), og skrev alt i overskriften og da fikk jeg ikke noe svar.. hvis overskriften "fenger" litt derimot så får man lettere svar.. sånn er det - folk er sensasjonslystne.. se selv hva du klikker deg inn på :)

Jeg syns det er leit av du - HI og andre tar dere nær av folk som ikke vil annet enn å lage kvalm og enda mer trist at dere føler dere oversett..

Jeg må innrømme at det er lettere for meg å gå inn på et nick jeg kjenner - man føler jo at den personen er noen man vet hvem er.. men jeg trur ikke jeg er medlem av noen klan av den grunn.. Jeg har også vært på et par treff i trondheim, men vil da påstå at alle damerna derfra er snille og greie - har ikke lagt merke til noe annet iallefall

Håper du får et fint svangerskap og at du i ett eller annet medium finner svar på ting du måtte lure på :)

Skrevet

HI her.

Kjære miss misantrop!

Det er vel slike som deg jeg klarer å ergre meg mest over! men gidder ikke å utdype meg mer enn det for du vil ikke forstå. Du har en "her kommer jeg og sier og mener hva jeg vil, og tramper jeg noen på tærne så verst for de!" Men det fatter jo ikke du skjønne ikke hvorfor jeg gidder å si det til deg en gang!

fabel aktiv, syns ikke du er så verst enda du er en av de man kaller bim klanen. Synes det er trist at du mener man må lage en fengende overskrift for at folk skal gidde å svare! Sier litt om se og hør mentaliteten til folk her inne!!!

Og jepp, har et fint svangerskap og er nå på et lukket forum der du faktisk må oppføre deg skal du får lov til å være der. Slenger du dritt eller henger ut noen blir du kastet ut uten en advarsel. For det skulle bare mangle at folk klarer å oppføre seg som normale.

Bim er en skam!

Skrevet

Fint da.. Jeg sier at jeg mener det ja, for det har jeg selv erfart. Jeg fikk aldri svar på mine innlegg i begynnelsen og spurte hvorfor - da fikk jeg beskjed om at det nok var slik at man må fenge litt. Jeg legger ikke opp til det men følger det nok ja.

At man blir medlem av en klan man ikke vet om "mot sin vilje" er jo litt rart da.. menmen - jeg er her for å ha det gøy - hvilket jeg har! Også svarer jeg på spørsmål om jeg kan/vil/gidder.. Jeg prøver å ikke henge ut folk og syns vel at det å bli kalt et klanmedlem er litt i drøyeste laget (fordi det har en negativ klang)

Jeg syns det er mye tristere med alle anonyme som slenger dritt og bare lager kvalm - nå snakker jeg ikke om deg fordi du tar opp noe som faktisk er et problem og som de aller fleste vil være enig med deg i.

Jeg avslutter med at jeg oppfører meg så normalt jeg klarer.. Jeg spør, svarer, tuller og erter litt.. men håper at jeg ikke går over streken og sårer noen for det er jeg ikke interessert i.. vil at alle gravide skal ha en så fin tid som mulig :)

Se og hør mentalitet trur jeg folk i hele verden er i besittelse av.. men nok om det

Lykke til videre

Skrevet

Lykke til videre du også:)

Skrevet

Sånne som meg irriterer deg. Det er lett å sitte i sin anonyme lille boble og være irritert på alt og alle.. Du syntes det er en ; her kommer jeg holdning som jeg har. Vet du, det er kanskje det. Jeg er nemlig ikke så feig at jeg må presse anonym knappen sånn som du føler at du må. Jeg står for det jeg mener. Prøver å ikke såre noen. En gang har en dame gitt utrykk for at jeg gikk for langt. Denne damen ba jeg om unskyldning til. Jeg så at innlegget mitt ikke kom heldig ut. Vi begge skrev med nickene våre. Vi fikk skværa opp. Selvfølgelig kan det skje fra tid til annen at man tråkker et menneske på tærne. Slik som du tråkker rundt deg under anonym knappen. Det er sånne som deg som skaper uhygge. Og det kun fordi du ikke får være med å leke i en spesiell klan som jeg tror bare eksisterer i ditt hode. Faktisk er det god hjelp å få her inne. Prøv å være litt ydmyk og du kan kanskje lære noe av noen.

Skrevet

Veldig bra sagt!!

Selv så er jeg ikke så mye her inne, for det blir "kranglet" om så mye tull. Så det var helt tilfeldig at jeg leste innlegget ditt

Skrevet

Hei alle sammen, har aldri vært inne på kranglesiden før nå. Gikk vel inn av ren nysgjerrighet. Har lest alt dere skriver nå. Jeg har kun vært medlem her i noen uker, og har til nå fått svar på det jeg lurer på og har også aldri fått noen negative tilbakemeldinger.

Har sett noen kvasse, sårende ting her og der, og spesielt vondt er det å se at man sårer hverandre på teamer som kan være vonde for folk å skrive om i begynnelsen. Det er synd at ikke alle kan oppføre seg, og man bør selv heve seg over det, og ikke en gang gidde å respondere på slike ting. Det er jo sikkert det de vil ha, en respons! Det vil alltid være mennesker der ute som bare vil lage kvalm - både her på BIM så vel som andre steder. Man må nesten bare ignorere det hvis man ønsker å være her inne, ellers må man slutte å besøke disse sidene.

"Det man vil at andre skal gjøre mot deg skal du gjøre mot dem", er ikke det også et fint motto å ha her inne?

Håper alle får et fint svangerskap og masse lykke til videre.

Silje

Skrevet

Kjære Miss igjen.

Som jeg trodde. du vil ikke forstå.

Jeg har ALDRI brukt anonym knappen før denne tråden. Jeg har ALDRI vært skarp mot noen slik du er nå og jeg har ALDRI måtte be noen om unnskyldning for drittslenging som du!!!

Bim-klanene ja. Svært så opprørt du er over det da! Mon tro hvorfor?

Hvem er hissig og frekk her MIss? Er ikke imponert over at du skriver med nick i det hele tatt! Svær lite ved deg er imponerende egentlig. Har ikke angrepet deg p noen måte men du føler deg truffet? Snodig!!??. Hva med med en liten vals med de få hjernecellene du har, eller sitter de i rullestol??

AAAHHH. Deilig å være frekk med deg MISS! Og vet du, det fortjener du for du begynte. og jepps. Er anonym. like anonym som du. er ikke imponert over folk som skryter av at de svarer med nick uten profil en gang!!!

Skrevet

Anonym er ute og driter på draget igjen, ser jeg. *knegg*

Skrevet

Å glede seg over følelsen av å være slem med andre er en egenskap jeg aldri helt har kunnet forstå. Du ønsket å holde deg mest mulig unna dette forumet skrev du, det syntes jeg er rart da du virker svært så engasjert i dine egne innlegg. Jeg har skrevet veldig mange innlegg her inne og har derfor skrevet noen som også ikke har vært 100% gjennomtenkte. Dette er jeg selvfølgelig ikke stolt av. Her er det forresten ikke som du skriver så pent snakk om: drittslenging. Her er det snakk om at jeg var for opptatt av mitt eget synspunkt og ønsket å styre et menneskes valg i stede for å være ydmyk til hva innlegger egentlig ønsket å si. Dette kalles selvinnsikt. Gjennom selvinnsikt har man mulighet til å gjøre det rette i neste omgang. Selvfølgelig er vi anonyme under våre nick. Men det man skriver under et nick gir en forståelse og innsikt i et annet menneske. Du må gjerne være anonym for meg. Det er en rett du har. Og i enkelte tilfeller kryddrer det en debatt at folk har denne muligheten. Dessverre virker det som om du ikke ønsker å fremme en sak under din anonymitet. Bare å slenge rundt seg med at alle andre er slemme, dumme og ikke vil leke med deg.

Skrevet

Herregud...GROW UP GIRLS!!!! U are going to be a mother.....!!

Skrevet

Skal innrømme at i det hele tatt å klikke på kranglesidene kan sees som svært umodent. Men det er jo litt artig da.

Skrevet

Da må jeg si, Miss, at jeg føler meg virkelig beæret over at du nedlater deg til å menge deg med oss her på krangle. *knegg*

Skrevet

Jeg er egentlig aldri på krangle. Men i kveld kjeder jeg meg vanvittig, så jeg bare tok en tur innom for å se hva folk gidder å krangle om i dag.

Det som underer meg litt vedr. denne holdningen til HI er at det virker som om det er en populær-konkuranse. Hvem som får mange svar, hvem som kommer igjen og igjen. Hvilke innlegg folk gidder å svare på.

Jeg inbiller meg ikke at jeg er med i noen klan. Jeg kan ikke si at jeg får så mange svar dersom jeg slenger ut et spørsmål på skravle. Men det hender jeg svarer, dersom jeg tror jeg har noe å tilføye. Grunnen til at jeg er på BIM er fordi jeg er sykemeldt, bekkenløsning og kjeder meg. Men jeg gidder ikke å gå inn på hvert eneste innlegg som skrives. Noe overskrifter overser jeg. Det er ting som ikke interesserer meg - listen er laaang. Noe har jeg sett 100 ganger før, og har null interesse. Andre overskrifter synes jeg bare er teite. Så ja, jeg "scanner" overskrifter. Men jeg ser ikke noe galt i det. Jeg er jo bare her for egen underholdnings skyld. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg skulle ta meg nær av at jeg ikke får 30 svar på mine innlegg. Det er igrunnen uhyre sjelden jeg starter innlegg. Det er ikke så mye jeg lurer på. Har vært igjennom dette noen ganger før. Men hvorfor ta dette så blodig alvorlig? Det er tydelig at noen kjenner hverandre. Det virker som de har vært på treff sammen. Det virker da veldig hyggelig! Så flott at noen finner tonen. Jeg for min del har ingen planer om å gå på noen treff. Jeg har ikke tid eller ork til sånt. Jeg har mer enn nok med familien min Dersom noen skulle henge meg ut på krangle, så vær så god! Det er ikke det, jeg liker en god krangel like mye som andre. Men skulle det gå ut over mitt sjelsliv? Neppe! Og hvorfor være på krangle dersom man ikke liker å krangle? Hvorfor ikke holde seg til andre forum, hvor det faktisk er litt hyggelig? Hvorfor legge ut så mange innlegg dersom man er redd for ikke å få svar? Og hvorfor betyr det sååå mye?

Det eneste jeg kan si jeg har lagt merke til, er at de damene som i utgangspunktet slenger med leppa, gjerne får tilbake med samme mynt. Det jeg også har lagt merke til, er at de som oftest går igjen, er folk som er hyggelig imot hverandre, og som oftest har ett hyggelig svar, trøst, støtte og masse humor. Skjønner ikke hva som er galt med det.

Men er man med på leken, så får man tåle steken!

Signerer MED Nick....så får de peppre i vei, de som gidder det ;-)

Skrevet

Du bør foralldel ikke føle deg beæret over mitt nærvær så spesiell er jeg ikke. Jeg syntes det er artig å krangle litt jeg. Men jeg ser jo at det ikke er så veldig voksent å egge til krangel. Nå syntes jeg også det kommer opp mange interessante temaer her inn fra tid til annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...