Gjest Skrevet 22. juli 2007 #26 Skrevet 22. juli 2007 Stakkars mennesker! De gjorde noe dumt,ja,men straff?? Hallo! Tror de har det ille nok.Hvis barna deres skader seg eller noe skjer,og dere ikke så på de akkurat da,"ber dere om" at det skal skje noe da?? Syns dere er smålige!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 22. juli 2007 Hadde egentlig trukket meg ut av diskusjonen, hadde fått frem mitt poeng. Men må bare kommentere disse 15 minuttene. I første "avhør/intervju" sa foreldrene at de hadde sjekket barna hver halvtime, senest 20.30, men de hadde glemt seg kl 21, og dermed sjekket førs kl 21.20- 21-25. Da dette vakte sterke reaksjoner gikk managementet (vi kan vel kalle det det.) til foreldrene ut og redigerte klokkeslettene til hvert kvartèr, altså at de sjekket kl ni, men glemte å sjekke kvart over, så det tok 20-25 min, ikke 50-55 min før de oppdaget at hun var borte. Politiet har ikke kunnet kommentere dette pga etterforskningen.
Hot Midget ! Skrevet 22. juli 2007 #28 Skrevet 22. juli 2007 Hvorfor henge seg sånn opp i klokkeslettene da? Grunnen til at dem har endra på det kan likesågodt være at de sa feil første gangen, som at de prøver covre over sin egen ass.. For å si det sånn, tviler på at dem har noe med bortføringen selv å gjøre...! Og da er vel klokkeslettene for når de skjekket mindre viktige å henge seg opp i? De var der for barna, selv om det tydeligvis ikke var nok..uansett, dem er jo kjærlige foreldre, dem fortjener ikke å få en dom over seg med tittel: omsorgssvikt!! Sett dere litt inn i hva den tittelen innbærer da!! Årh..gidder ikke si mere..Blir litt for engasjert kjenner jeg. *lage seg en pannekake*;p
cherry coke Skrevet 22. juli 2007 #29 Skrevet 22. juli 2007 Har dere hørt om empati? Er dere perfekte? Ja, vi gjør ALT for å beskytte barna våres, men gale ting skjer! Tror at foreldrene til Maddie er like glad i sine barn som vi her på dib er i våres. PRØV å sett dere inn i deres situasjon! Ikke bare har de mistet en kjær datter, men opp i det hele skal de bli etterforsket og uglesett...og dette skjer forran hele verden!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. juli 2007 #30 Skrevet 22. juli 2007 Veldig enig med Beth27 her.. Tror det er på tide at en del kommer ned fra sin høy hest og prøve å sette seg inn i dem sin situasjon...
Hot Midget ! Skrevet 22. juli 2007 #31 Skrevet 22. juli 2007 Nei,at enkelte på dib tror dem er perfekte er ikke til å stikke under en stol.. Tydeligvis ikke alle som har blitt rammet av livet her inne..
nickoline og supermann Skrevet 22. juli 2007 #32 Skrevet 22. juli 2007 sykt...................... var senest i går hos naboen mens gutten min sov. 30 m, med babycall. Ville ikke gått fra gutten min for å spise middag på et hotell, men ser heller ikke at det skulle være noe problem. de kjenner nok barna sine. men er noe rart med den forsvinningen der. ...
Northernlights Skrevet 22. juli 2007 #33 Skrevet 22. juli 2007 Dess eldre man blir som mor og far, dess flere "tabber" har man begått. Jeg skal ikke kaste første steinen,iallefall. Når jeg tenker meg om, har det skjedd mange episoder oppigjennom som kanskje kunne endt helt galt, men som jeg ikke så på som omsorgsvikt der og da. Mange som vasker hendene sine her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå