Gå til innhold

Jeg trenger en ekstra inntekt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er ikke så lett å få til når man er hjemme med en liten baby..

Noen forslag til hvordan man kan tjene litt ekstra når man går hjemme, eller er det umulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettbutikk til veskene dine???

Skrevet

du kan gå med BA eller BT..så tar du bare med deg mini i vogn..gjerne tvillingvogn..han på ene siden..avisene på den andre..haha:p

Skrevet

Hehe, gode forslag, men å gi ut cd er vel ikke det enkleste akkurat, tviler på at jeg får platekontrakt;)

Veskene må syes og det koster jo litt det også;)

Skrevet

Hvis du mottar fødselspenger, kan du ikke tjene penger i tillegg.

Skrevet

Mottar ikke fødselspenger.

Skrevet

hmm... ja, man tjene ikke så mye å være produktiv, men sånn inntekt merkes vel ikke så fort da...

men no har eg ikke no utgifta på min buisniss da, no håpe eg jo bare på d skal bare bli inntekt da...

men man må tørre å satse..

Skrevet

Har du ikke utgifter?

Hva syns du posene av da? Luftfleece? ;)

Ja, man må tørre å satse, og har lyst til det også. Lyst å satse på både veskene og musikk. Men veskene må jeg uansett sy først, og platekontrakten kommer ikke i posten liksom;)

Skrevet

neida, tok et privat lån for å starte opp, å fikk vite eg ikke treng å bet tilbake. så der har du lufta min :):)

Skrevet

Oiiii det hørtes lurt ut. Vil også ha et sånt privat lån;)

Kan jeg spørre hvor mye du startet opp med?

Du kan svare på pm hvis du ikke vil si det her. Er litt greit med en pekepinne selv om vi ikke syr det samme.

Skrevet

Gallup, telefonsalg.

Kjipe jobber, men kan gjøres hjemmefra =)

Skrevet

begynn som selger, f.eks selge sånne rynkestrykjern, tenker jeg skal begynne med det faktisk, du kan også tilby folk behandling, f.eks ta 2-300 kr pr behandling. Tar max 1/2 time.

Skrevet

Hvilken type behandling tenker du på...?

Skrevet

bruke rynkestrykjernet på andre folk. Men du må jo kjøpe det først. Hvor i landet bor du? (må baresørge for at du ikke "tar" mine kunder;) )

Jeg kan lete frem den infoen jeg har om dette aparatet, men det blir ikke akkurat nå. Roper på deg når jeg har funnet det om du er interessert.

Skrevet

Det hørtes veldig interessant ut.

Bergen her, håper ikke jeg stjeler kundene dine da;)

Skrevet

neida, det gjør du ikke da. Skal finne fram papirene mine etterhvert. Roper bare på deg.

Skrevet

sett inn annonse at du synger i brylluper + andre begivenheter...heng opp lapper etc, markedsfør deg. kan fort tjene litt pemger der...

start et barnekor en kveld i uka, start som home partykonsulent... Hm, du er ikke alenemamma du??? (Bare sånn hvor tilgjengelig du kan være...)

Skrevet

wedding singer???? ;o))))

Skrevet

Hehe tja, spørs det;)

Gode forslag her da, takk jenter. Tar gjerne imot flere.

Skrevet

Kanskje jeg skal avertere at jeg kan skrive personlige låter?

Hmmm......

Hva tar man for noe sånt f.eks.? :-/

Skrevet

eller så må du kunne ta syoppdrag? hadde gladelig betalt noen for å sy gardiner eller legge opp bukser, jeg...(ti tommetotter, jo)

Skrevet

har du ferger i nærheten?

ta en vaskejobb.. godt betalt for bare 2 timer kveld :)

el du kan beg å bordere el strikke :)

brodere bunad.

Skrevet

Hmmjjaaaa.......

Men hvor reklamerer man for sånt da?

Skrevet

henger opp lapper, leverer rundt i postkasser, setter inn en liten annonse i avisen, ber folk spre budskap....go girl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...