Gå til innhold

Originale navn??¨ :o)

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg er så heldig at jeg en dag får barn blir hvertfall jentenavnet Viola... guttenavn klarer jeg ikke å bestemme meg for:) men jeg har jo ekstremt goood tid da tydeligvis siden spiren fremdeles ikke har tittet frem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aa nei aa nei, ikke Viola!!

Det er mulig at det höres kjempefint ut om man ikke kan spansk, men det betyr faktisk "voldta".

Haaper spiren din sitter snart da!! :-)

Skrevet

Frøkna mi har fått navnet Aminda, det er ikke så vanlig..men jeg synes det er ett flott gammelt navn.. og så betyr det Elskelig... og det er virkelig datteren min..;-))

Skrevet

Jeg leste at Viola betydde fiol jeg....

Skrevet

kan jo egentlig legge inn mitt eget navn her også...er ikke så veldig mange som heter det heller... Mailén

Skrevet

violaR betyr voldta på spansk. viola betyr fiol eller bratsj

Skrevet

Lille jenta våres skal når hun kommer få navnet Liva Bethina... Bethina er ikke så veldig uvanlig,men Liva er et gammelt rogalandsnavn som nesten ingen har hørt før har jeg intrykk av...også blir det oppkalling da...synes det er et vakkert gammelt navn....=)

Skrevet

♡♥C&B blir M&P til Nov.Tulle♥♡

Jeg er fra Vestfold å synes ikke det var noe uvanelig med Liva? Har hørt det flere ganger jeg :-) Fint navn!

Hvis vi får ei tulle skalle hu kalles opp etter min farmor, et gammelt norrønt navn, som jeg faktisk ikke har hørt at noen heter nå :-)

Skrevet

Hørte det navnet på Playhouse Disney faktisk - der har de sånne klipp med barn og forskjellige ting de gjør, mellom programmene - der var det en svensk jente som het Malva - syns det er nydelig - og det hørtes ikke rart ut på Oslo-dialekt i allefall (hun som snakket "for" henne, snakket sånn) eller på min dialekt som er Bergensk - er jo mye det samme som Alva - bare med en M foran:o) Hadde vi ikke hatt navnet klart for lenge siden, hadde vi nok gått for Malva faktisk:o)

Skrevet

hørte ett (for meg) nytt jentenavn i går; Tindra. Ikke helt min stil, men må vel kunne sies å være originalt i allefall

Skrevet

Adriana er NYDELIG! har tenkt på det selv... Ariana åsså..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...