Gå til innhold

Originale navn??¨ :o)

ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her kanskje kan komme med noen tips til et jentenavn som ikke er så veldig "vanlig"? :o) har lyst å ha noen "ikke så mange andre har"....:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Malva er kjempefint:o) Ellers skal vår lille jente hete Milla - er ikke så veldig vanlig det heller:o)

Skrevet

Sibel, Demi, Carmen

Skrevet

Milla er fint - men opplyser om at her vi bor er det flere med navnet Mille !

Tips - Se i disse navnbøken der finner man mange fine navn som ikke alle har

Skrevet

Mille er jo et heeeeelt annet navn, he he - jeg får stort sett høre kommentarer som "er det et navn?" og "oj, det har jeg ikke hørt før" når jeg sier hva hun skal hete....er i allefall ingen Milla`er eller Mille`r her jeg bor;o) Da vi bestemte oss for navnet skjekket vi på ssb og det var i allefall ikke så mange som het det da;o)

Skrevet

;O) Vet Mille er helt annet navn - men i samme gate . Men er e endelse poppis ett sted så er a poppis ett annet sted ofte ;O) Milla kommer vel fra Camilla eller Camomilla ? Artig navn og så slipper man at navnet på barnet blir kortet ned !

Skrevet

Milla heter jenta til de over meg

Skrevet

stilig...har tenkt litt på diane ;o) syns det er litt kult:o)

Skrevet

Gea! Det synes jeg er fint!

Skrevet

Gea var fint ja:o) åååå d er jo så fryktlig vanskelig joooo....

syns Arwen er liiitt stilig...meeen; blir vel fryktlig mye Lord Of The Rings med ii bildet;o)

Skrevet

Mange fine ja...vanskelig å velge:) Arwen er nydelig!

Skrevet

Sagt d før og sier d igjen: Milla er kjempenydelig og ikke noe vanlig! :) (en av mine beste venninner heter d, og hun har alltid vært alene om d navnet...)

Skrevet

isa

ava

iben

navn jeg har foreslått her i heimen,men sambo så ut som noe som hadde falt av månen,klatret opp igjen og falt ned på nyt...det var ikek mye aktuelt nei!

Skrevet

Milla var søtt d, men ikke akkurat noe j kunne tenkt på...:o)

hehehe ja kjenner til detta...har hiitil kun blit møtt av himlende blikk selv...;o) tror nok d tar ganske lang tid hvis vi skal bli enige om noe....:o) ...mannfolk....;o)

Skrevet

mannfolk er sta og håpløs og kverulerer max når en minst skulle vente seg ja...men trossalt,glad for at han har en mening da,selvfølgelig..blei da enige tilslutt;o)og har da enda noen mndr igjen å tygge på navnet på

Skrevet

my er fint :-)

kaller jenten mye for lille my for hun er så liten av vekst:-)

Skrevet

Annabell er det ikke så mange som heter.

Skrevet

Levine

Nadine

Magda

Esther

Laura

Edith

Peolive

Skrevet

Nadine var veldig fint!!!

jah mannfolk er håpløse å bli enige med...INGEN av navnene j har foreslått hittil har blitt tatt imot med glede;o) å så har vi totalt forskjellig smak åsså da...

syns Sanna å er fint j...kanskje ikke veldig uvanlig, men søttt lissom...:o)

Skrevet

Amy Lee syns jeg er utrolig fint da :)...Om det blir ei jente tror vi nå at hun vil får det navnet :)

Skrevet

226 som har Milla som første fornavn og 133 som har det som eneste fornavn...jenta vår blir èn av 134 hun da;o) Syns forresten jeg leste at Milla var en forkortelse av Amalie eller Emilie...men husker ikke hvor jeg leste det...

Skrevet

d var gøy!! :0) ikke veldi vanli heller :o) gøy å ha noe litt annewrledes...

Skrevet

Malva som ble nevnt over her, er en slags form for lys lilla, paa spansk. Veldig fin farge forresten.

Adriana er favroitten.

Hva syns du/dere om det?

Skrevet

Jeg syntes Malva er helt håpløst og utale.. når jeg sier det blir det iallefall veldig tykk L og det er vell ikke meningen?

ellers vil jeg si: det er greit med spesielle navn men synes man skal tenke på at barnet skal leve med navnet resten av livet også! gjelder og tenke seg om 10 ganger!

Skrevet

Vil bare nevne en ting her. Vær forsiktig med å velge alt for orginale navn. Det kan fort bli en belastning i oppveksten. Barn kan være fæle mot hverandre.

Snakker av erfaring.

Ikke det at jeg er imot orginale navn, men man bør tenke litt igjennom hva det vil si for den som skal bære navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...