Gå til innhold

hvorfor heter du det du heter? (ditt nick)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ut som ei fraggelhyse......

Skrevet

Navnet til ungen min begynner på j, men jeg fikk ikke registrert lille j, derfor ble det

Skrevet

Gerbera er yndlingsblomsten min, og jeg har tre barn :-)

Skrevet

To første bokstaven i For-mellom og etternavnet mitt, eller egentlig skulle det da blitt elbåjo men det blei så rart..

Skrevet

fordi jeg er mamma til Kasper og Andrea. het lillemy-74 med spire imagen på bim. elsker my i mummi dalen

Skrevet

syntes alle nick jeg prøvde var tatt allerede. Så da ble det Fredpåjord, veldig harmløst og litt merkelig, men fredelig i hvert fall.

Skrevet

fordi jeg ikke gadd å bli gjenkjent lenger.. Lenge siden jeg var aktiv da, med et annet nick. Sletta profilen og har vært lenge vekk fra dib, er ikke her mye nå heller.

Skrevet

Fordi jeg eeeelsker lillejenta mi :)

Skrevet

UngMamma= Fordi jeg rettogslett er en ung mamma!

PuppeguttenLucas=Fordi sønnen min er grååådig, å heter Lucas!!=)

Skrevet

Før het jeg 'kulepenn tyven', siden det er nettopp det jeg er/var. Så nå har jeg bare kortet det ned litt.

Skrevet

Jeg har hatt nicket lenge.. og jeg husker jeg digga Marilyn Manson den gangen.. kom hvertfall derfra ;)

Skrevet

Fordi jeg...ja...Er mamma til ei lita jente;-)

Skrevet

Så noen annen hadde det nicket i et helt annet forum - og lo av det en hel kveld!

Men hva i huleste er en fraggelhyse????

Skrevet

Jeg er bigtime fan av Vålerenga, Klanen er spiller nr 12 (altså DRAKTnr, som ingen på selve laget kan ha) og verdens nydeligste, store rakker på denne jord er Daniel.

Enkelt og greit! .p

Skrevet

Fordi jeg ikke har noen barn i magen lengre. Men nicket er litt feil, for jeg har mye annet der=/

Skrevet

Jeg er opptatt av gode og onde motsetninger, som f.eks "I alt vondt finnes noe godt, og i alt godt, finnes noe vondt". Jeg er også opptatt av forskjeller på feminint og maskulint, svart og hvitt, glede og sorg mm.

Yinyang er navnet mitt ;)

Skrevet

Jeg er ikke ny, men kan godt forklare det en gang til....

jeg er mamma'n til Embla og så har vi en spire på vei.

Skrevet

Er en elendig husmor og er født i 1973..

Alle nick jeg prøvde på var opptatt, dette bare falt meg inn...

Skrevet

samtale mellom mor og sønn :

sønn: mamma kan du knyte snoren i buksa mi og ta på meg skoene?

meg : ja, men du må vente til eg er ferdig å skifte på babyen for eg har desverre ikke flere armer

sønn: ja vet du ka som hadde vært lurt mamma?, det er at du var omtrent som en blekksprut for de har mange armer de . . :) :) :)

etter det har eg kalt meg selv blekksprutmamma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...