Gå til innhold

hvorfor heter du det du heter? (ditt nick)

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker vi hadde en slik tråd en gang, men er jo kommet inn mange nye så..

jeg heter 1+1+1=4 fordi jeg og min mann har fått et barn, og han har en sønn fra før :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg kort å greit eier ikke fantasi hehe. Jeg er mamma og er nygift:)

Skrevet

Fordi alle kalte meg mami da jeg laget det, jeg er født i 87 og har en nydelig liten prinsesse som heter Natalie :) Ikke det mest spennende nicket i verden akkurat hehe.. Har lyst til å bytte men finner liksom ikke noe annet..

Skrevet

tja... er ikke så oppfinsom jeg...

har to barn og er 27 år... rett og slett...

skulle gjerne hatt noe mer morro, men synes liksom det er greit å bli kjent igjen på nicket mitt også, så jeg bytter ikke nå...

Skrevet

fordi gubben heter mojojojo når han spiller spill(internett) og jeg er hans fru (nesten fru iallfall) :o)

Skrevet

Fant ut at jeg var fantasiløs når jeg satt og ikke kom på noe nick, derav nicket fantasiløs..

Og resten fordi jeg gifter meg 16.08.08

Skrevet

Vet ikke jeg:) Var nå det som ramlet inn der og da...

Skrevet

Fordi jeg føler at livet er som å lære å flyge...Man faller ned mange ganger, akkurat som en fugl som skal ut og flyve for første gang, men man kommer seg på beina igjen bare man reiser seg oppigjen og står på:) Og jeg er hele tiden på jakt etter å bli ett bedre menneske, bli flinkere i det jeg gjør. Elsekr tilbakemeldinger på meg som person, både på godt og vondt, for det gir meg den muligheten...learning to fly...

"Learning to fly" er en tittel til en av sangene til Pink Floyd, så tok det derifra.

Skrevet

Fordi jeg var ganske hot før jeg ble gravid igjen, men nå..... ;-)

Skrevet

Fordi jeg er en kakemons og kjæresten min en dag sa:"du er den beste og eneste kakeåndsen min"

Før det het jeg HelleDudena....

Skrevet

Fushli er en type pasta (pastasløyfer), og du skal lete lenge etter noen som er så glad i pasta som meg!! :-D

Skrevet

Fordi mamma (da 16) og pappa (da 17) ikke hadde planlagt meg i det hele tatt! Mamma var kjempenøye med å ta p-pillen til samme klokkeslett hver eneste kveld. Likevel kom jeg ;o) Så da jeg var liten husker jeg mamma og pappa alltid sa til meg at jeg ble født med en pille i panna. Og dette kom jeg til å huske på da jeg selv ble gravid og skulle finne meg nick inne på bim :o)

Skrevet

Det inneholder de to første bokstavene i navna til barna mine :o)

Skrevet

tja, si det...Noe som datt ned i hjernen min, bare...

Skrevet

Bor i Oslo og er Mor, ergo OsloMor.

Oppsummerer meg ganske bra synes jeg da, he-he.

MEN, det er vel kanskje ikke det mest spennende i verden;-)

Skrevet

Fordi jeg er mamman til Hedda!

Skrevet

jeg har en kar (gutt) og en møy (jente) og kommer fra Karmøy :o)

Skrevet

Fordi jeg på BIM hadde nicket "ser stjerner i september" (termin i september) Og da jeg hadde født, kalte BIM-venninnene meg for septemberstjerna. Så da ble det det, pluss navnet til veslesnuppa.

Skrevet

Sirkeline fordi bestefar kalte meg det da jeg var liten, og 24 fordi jeg er 24 år (i noen dager til)

Skrevet

var anetten på bim, så kom My (ble bare sånn at jeg kalte henne det), og 16 mnd etterpå kom jente nr2, måtte da bli LilleMy siden hun nesten er en blåkopi av storesøstra ;O)

lyst på nytt, men hva?! får ikke lov av venninner her inne heller siden de nå mener at det er meg, og har alltid vært det...

Skrevet

Kai William heite sønnen min å Dotti har æ blidd kalt lenge (oppkalt ætte ei katt av alle ting.. hehe)

Skrevet

Askepott- Fordi jeg ELSKER det eventyret. Har flere forskjellige askepott filmer, askepott sko, samletallerkener, you name it :))

OG, JEG FIKK PRINSEN MIN TIL SLUTT ;))

Skrevet

Fordi jeg satt og drakk kakao den gangen jeg laget nicket.

Men - jeg er ikke spesielt glad i kakao - det er leeeeeeenge siden jeg drakk det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...