Gå til innhold

Hvis jeg tar en test i kveld. (om 45 min)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har heldigvis ikkedrukket så mye:)off, dette viste jeg ikke, men er jo logisk hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en erfaren tester, Hufsetufs??? ;)

Skrevet

^Har testet mer enn jeg liker å tenke på.

Periodevis så sliter jeg med graviditetsangst og tester meg i hytt og pine for å utelukke graviditet og periodevis så har jeg en babymania som tvinger meg til å teste i hytt og pine for å bekrefte graviditet. Og i dag så bestilte jeg 20 nye tester, haha...:P Stoler ikke så skrekkelig mye på billigtestene, men men... *ler* Det er ikke håp for meg!

Skrevet

Hahahahahahahahahahaha 20 tester faktisk!!!!!! ;) ;) ;)

Du får ta en imorgen da, sånn "for sikkerhets skyld"......;)

Skrevet

*mamma* lykke til! :) Jeg håper du får det svaret du ønsker deg.

Skrevet

hahaha samme her, Hufsemor :D Satt på dass og nileste testen sist jeg gjorde det - og da var det jo strengt tatt ikke SÅ lenge siden sist jeg hadde tatt en. hihi :) Var livredd for å gjøre noe feil, følte meg som DEN fjortisen der jeg satt :) Og sannelig så var den positiv gitt. Ga pinnen til 3åringen min (som da var 2) og ba henne gi den til pappa.... gjett om han lo... :) Vi hadde nemlig tatt ut spiralen og skulle bli prøvere. Han sa det sikkert kom til å gå like kjapt som med nr. en, men jeg insisterte på at nehei det har vi ingen garanti for, vi må nok belage oss på måneder med prøving. Og etter 3 uker satt spira gitt.

Skrevet

*tromme med fingrene og vente spent på svar* :)

Skrevet

Da går jeg..*Wææææææ*

jaiks

Skrevet

Nei nå må jeg snart legge meg,,,, Snart klar for test?

Skrevet

Weee, spennnende:-D

Hva håper du på egentlig??

Skrevet

Hehe, er midt i syklusen nå, men har jo 20 tester jeg kan boltre meg med om et par uker *ler*

Skrevet

*ler godt*

Selv om jeg sikkert har tisset på ca 500 pinner, så nileser jeg pakningen hver gang, kanskje det er noe nytt siden sist? *flire* Var mektig imponert da det plutselig var kommet en fargeindikator og kryss, husker jeg. Og den digitale måtte jo prøves, men trass i graviditeten så viste den negativt. Tror du jeg tisset feil på den? Haha, var jo morgenurin og alt! ;-)

Skrevet

Gud så spennende----------------------wææææææææ

Skrevet

Hmm, har blitt nyskjerrig gitt!

Skrevet

Kom med et resultat da ;-) Ble spennende dette :-)

Skrevet

Vel - jeg hadde jo tissa på en pinner tredve før jeg ble gravid første gang, så jeg skjønte ingenting da streken kom til syne FEIL VEI? Og sannelig kom det ikke enda en strek? som et kryss? plusstegn? hva slags test var det jeg hadde kjøpt tro? og SÅ slo det meg.... den viste positivt... jeg mista fullstendig munn og mæle, ramla ned trappa til gubben og viste fram pinnen mens jeg stamma fram et eller annet. Vi skule nemlig IKKE ha barn da, jeg testa bare "på gammel vane" for å være sikker på at jeg ikke var gravid så det var safe å ta en GU eller hva søren jeg tente på... var faktisk sikker på at den kom til å være negativ, sånne runder har vi da alle hatt mange ganger :)

Skrevet

har fulgt litt med på tråden i kveld og eg er sikker like spent som HI....

Skrevet

det føles vel nesten som du har hele dib rundt doskåla sammen med deg :P

Skrevet

nå lurer jeg fælt jeg også. Spennendeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Skrevet

Hmm...negativt, men hvor fillen er mensen min da?:s

Hmm, seriøst så forstår jeg ingenting her. Huff og huff hadde faktisk kanskje vert bedre om den var positiv så jeg hadde forstått hvorfor jeg ikke hadde fått mensen. Ble ikke klok:(

Får vel gjerne oppsøke lege da tro?

Skrevet

huff da...

vent å se om den kommer du:)

kan være du stresser litt, derfor den er forsen...

Skrevet

Hahaha... Husker min første positive, min nåværende mann og jeg hadde nettopp blitt samboere og jeg var bare 18 år gammel. En dag på jobb slo det meg at jeg var 10 dager over og lusket meg inn på apoteket. Vel hjemme så satt jeg lenge og vel paralysert foran tv'en før jeg motet meg opp til å gå på badet. Tisset på pinnen og la den på vasken. Vasket hendene mine mens jeg stirret på den og jammen dukket det ikke opp en blå strek. Blåere strek har jeg verken sett før eller siden (dette var gamle CB). Jeg ble helt skjelven, fikk ikke frem et ord og på en eller annen måte kom jeg meg inn på soverommet der min kjære lå og sov.

"Hufsefar, du må våkne! Hufsefar!!" Stakkaren bare gryntet og lurte på hva det var. "Du må våkne! NÅÅÅ!!!!" Hvorfor, ville jo han vite i halvsøvne. "Jeg er GRAVIIIIIID!" Skal love deg han våknet kjapt! Hehe... han tok det mer med ro enn meg... vi ville beholde, abort var det ikke snakk om. Dessverre mistet jeg i uke 11, men men. Glemmer aldri den følelsen da jeg sto der på badet og så streken poppe frem!

Skrevet

det trenger ikke være morgen urin, men det er det som er best, eller om du ikke er på do på 4 timer..

venter i spenning.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...