Gå til innhold

Hvis jeg tar en test i kveld. (om 45 min)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil den da vise om jeg er gravid, hvis jeg er. Eller bør jeg vente til morgen urin?

Er 4 dagen i dag mensen uteblir *skeptisk og nervøs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å være morgenurin nei =)

Lykke til!

Skrevet

er du gravid kommer det til å synes i da ja.

jeg testa ikke med morgenurin noen av gangene jeg... ene gangen var seint på kvelden faktisk.. hehe..

Skrevet

Vil tro den vil vise om du er gravid ja:-)

Skrevet

Ta den nå du.. det skal ikke ha noe å si... men er den negativ ville jeg tatt ny i morgen tidlig..

lykke til;)

Skrevet

Vil tro at den vil vise det 4 dager over mens.

Ta en test du.

Lykke til : )

Skrevet

Nå mase eg!!!! TA TEST!!!! NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......sparke deg i rauå!

Skrevet

Ååå spennende =)

LYKKE TIL =)

Skrevet

4 dager over er sjansen meget stor for at det vil vises. Men da jeg ventet min andre så gikk det 11 laaange dager over ikm før det slo ut på en test!

Lykke til, håper du får svaret du ønsker! :-)

Skrevet

Hehe, skulle tatt den tidligere, men fikk en telefon om å komme på ett jobb intervju. *sukk* typisk ikke sant?

Jeg trenger virkelig denne jobben, misstrives så ekstremt pga visse omstendigheter, og ting blir bare verre der.

Denne jobben jeg skal på intervju til er drømmejobben min. Vil vil. Men så var det hvis jeg er gravid da...hmmm...

Skal ta den må bare vente til jeg må litt mer på do hehe...

Skrevet

du trenger ikke si noe om at du er graid, om du er det da... kan jo faktisk late som du ikke visste det før etter at du fikk tilbudet... om du får tilbudet...

Skrevet

Tør du menge deg ut på toalettet snart?....døøøøøøøøøøøør av spenning selv her, kan ikke tenke meg hvordan du har det akkurat nå....

dyttdytt...

Skrevet

Drikker og drikker for harde livet her, orh, ja dette er nervepirrende:s

Skulle egntlig ikke ha blitt gravid ettersom jeg har tatt ppillene hver dag på rett tid, men *kan noen krysse fingrene for meg?* hehe

Føler meg som en liten unge som er "redd"

Skrevet

Krysser fingre for at du får svaret du ønsker =)

Skrevet

Ikke drikk for mye da, husk at det kan gi feilaktig svar;-)

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg=)

ååååååå......kommer du til å si noe her rett litt etter at du har testa, eller kan jeg gå å legge meg?....haha

Lykke til=)

Skrevet

Hehe ...skal komme og oppdatere med en gang:) Åååå kan det gi feil svar?:( fillen, må ikke på do enda,...orh

Skrevet

Trenger ikke tisse masse på den da=)

Skrevet

KOM DEG PÅ DO!!!!

får sikkert pressa ut litt da... hehe.... =P

Skrevet

TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS;)

Skrevet

Det står på pakken, man skal ikke drikke mye væske for det kan påvirke resultatet. Du vet, det er morgenruinen som uansett gir riktigst resultat og hvorfor er det? Jo, fordi at den er mest konsentrert. Ikke drikk mer nå og vent heller til du holder på å sprekke, hehe...

*krysser fingrene for deg*

Skrevet

ikke for å være gledesdreper her, men... hvorfor leser dere ikke pakningsvdlegget i stedet? Der står det klart og tydelig at testen gir sikrest resultat hvis man bruker morgenurin, og at man ikke bør drikke masse væske like før man tester, da dette kan "vanne ut" urinen og gi mer usikkert resultat...

uansett - lykke til, *mamma* nygift :) krysser fingre!

Skrevet

Hihi, bare vi to som har lest det, ka-ping:p Hver gang jeg har tatt en test så har jeg fiiinlest pakken for å være sikker på at jeg ikke gjør noe feil.

Skrevet

ikke drikk mer nå da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...