Gå til innhold

<3<3<3 IKM UKE 31 SKRAVLETRÅD <3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

pgpia_ : Gratulerer!!! :D

Har de samme symptomene her også, men får bare negative tester :(

Og nå virker det som symptomene avtar her også.. :(

Håper fortsatt det er en mulighet for at det kan være en spire der..

Har vært kjempedårlig i en uke nå, med alle symptomene som finnes i boka :/ Men tror det er kroppen min som tuller med EL..

Har ikke funnet tilbake til noen stabil syklus etter graviditet og pga amming...

Så jeg vet ikke helt når EL intreffer :( Men etter gammel syklus (dvs 28 dager) så skulle EL være 18.juli, dermed IKM 1.august..

Men det er godt mulig at El kan ha vært alt fra 18-22 juli, så da er det jo usikkert med alt sammen... Blir ikke klok på EL-testene heller :/

Sånn, det var min forvirrende hverdag! *ler*

krysser fingrene for oss alle sammen!! Håper vi snart kan vandre inn på 1.tri sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sååååå utrolig kjedelig å vente.. IKM i slutten av neste uke.. trøtt og sliten,vondt i hodet hver dag, mensmurring i mage og rygg..men dette kan like så godt være tr som gir beskjed om sin ankomst til uka.. Håper denne gangen asså.. :) Lykke til,jenter:)

Skrevet

Har IKM på mandag......har murringer i magen på 4. dagen, testet negativt i går, men det var jo på kveldsurin og 4 dager før ikm......og idag har jeg vært veldig svimmel.....innbiller meg garantert ting, men jeg må jo håpe da....1. mnd på pergo, så kan godt hende at det er den som tuller med kroppen min.....så får vi se da.....dere andre??? flere symptomer??? når har dere IKM?

Skrevet

Gratulerer pgpia! :)) Så heldig du er! :) Håper mange følger deg denne uka! :)

Jeg for min del tror ikke det har skjedd noe denne gangen. Og det er like så greit, siden jeg har kommet inn på skole, da er det ikke så mye hastverk! :) Hadde vært greit om det klaffet om noen måneder.. :)

Men blir spennede å se da! :) Jeg har IKM sent i uka, så ennå seks dager å vente...

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Hvordan går det med symptomjakten da jenter? :)

Her er det varierende med symptomer, men har bekkensmerter og menssmerter og jeg er enormt trøtt om dagene. Men sånn er det vel når man går og kjenner på hver minste lille ting i kroppen ;)

I dag ble jeg veldig svimmel da jeg stod opp av sofaen og så svimte jeg faktisk av på vei fra stua og inn på kjøkkenet, noe jeg aldri i mitt liv har gjort før. Helt utrolig om man kan påføre seg selv sånne ting.... :/

Da begynner det brått å bli farlig å være symptomjeger... *ler*

Har tatt utallige tester, dumme meg klarer jo ikke å vente *blæh*... Og alle er selvfølgelig like blendahvite...

Dere da jenter??

Skrevet

går med konstant hodeverk,stikkinger i underlivet både på sidene og på midten, "maten oppi halsen"-følelse.. så vi får se...kan jo likesågodt være mensen-opptakt.. har jo blitt spådd bebis denne mnd,men er vel for godt til å være sant.:).. har bestilt graviditetstester fra billigtester idag,så det blir nok testing så fort de kommer,kjenner jeg meg rett.. ;) IKM til helga,men må teste før pga vi skal til liseberg.. er visst ikke så bra med karuseller hvis man er gravid..:( Lykke til allihopa:)

Skrevet

Heisann jenter!

Har IKM 5. august, så i helga har jeg lett etter "feste-symptomer"! Har kjent noen vonde stikkinger i livmoren, og har vært humørsyk og trøtt. Fikk plutselig klebende slim en dag bare, (ca 7 dager etter EL), men ikke EL-aktig, det var ikke gjennomsiktig eggehvitte, men bare vanlig utflod som kom i lange tråder på en måte, og litt klumpete... Noen som har hatt det rundt samme tid? Var bare en dag, og så ikke noe mer. Håpet på litt blod (festeblødning), men tror det kan ha vært at slimproppen ble laget dersom spiren har festet seg.

I tillegg har jeg ganske ømme pupper, føler de har vokst litt, svake mensmurringer (noe jeg aldri pleier å ha på denne tiden) og litt korsryggssmerter.

*Håpe-håpe*

Noen andre som har IKM rundt 5. aug og har symptomer?

Skrevet

Har ikm i disse dager, men ingen tante enda. Egentlig ikke noe særlig til symptomer. Kun litt svimmel og veldig mensmurringer som er akkurat sånn når jeg får/har mensen. Håper virkelig den dumme tanta har tatt en jordomseling nå altså, og ikke viser seg.

Panda'n: Har forresten også en knært (snuppe) på 22 mnd. Når er din født? Her kom hun ved ks 17. sept... :)

Lykke til damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...