Gå til innhold

<3<3<3 IKM UKE 31 SKRAVLETRÅD <3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi vel midt oppi EL, noen av oss har hatt, mens noen har og noen venter på den. Så nå kan vi bare skravle og kjenne etter symptomer sammen her inne :) D er jo tross alt noen laaange dager vi skal gjennom nå!

Lykke til alle sammen!!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk. Jeg har hatt el.... Tror det var rundt 17. så vi får håpe jeg og sambo jobbet nok :) For øyeblikket for tidlig for min del til å få noen symptomer, men vi får se om en ukes tid... håpe, håpe :)

Lykke til til deg/dere også :)

Må lage litt kvelds til snuppa, så jeg får titte innom her litt senere :)

Når skal du ha ikm?? Tror jeg er rundt 3. august... :)

Skrevet

Jeg hadde EL 16 juli, så nå gjør jeg ikke annet enn å vente på symptomene ;) håper håper håper ;) har IKM 2 august. Har ikke tenkt å kjøpe noen graviditetstest denne gangen.. bare se om TR kommer eller ikke. Blir så skuffet når bare en strek kommer til syne :/ men har på følelsen att det blir spire på meg denne gangen ;)

Skrevet

Venter og venter på EL. Skal etter mine beregninger ha i morgen, 21. Er i gang med EL-testene. Viste svak strek nå, så da er det nok på`n i morgen :-) Håper veldig på spire nå.

Håper dere andre også lykkes :-)

Skrevet

hei hei jenter!

tror nok jeg hører med til denne uken, fant EL 17. tror jeg, litt vanskelig å tyde disse strimmel testene syns jeg, men nå har jeg gitt manen pause, for jeg har kjørt han hardt denne mnd!!! *haha*

forrige mnd kom TR 5 dager forsinket, men kun negative tester, så jeg regner med syklusen min er forskjøvet litt hadde 30 dagers sykluser før jeg fikk lillesnupp, men har hatt 28 dagers sykluser siden jeg fikk tilbake mensen, så hun driver vel å justerer seg litt, bare for å drive meg til vanvidd tenker jeg;o)

uansett, så går jeg gjerne på symptomjakt med dere!!! regner med IKM 2-3 august:o)

Skrevet

Hei jenter! :)

Jeg hadde EL i går, så hadde jeg sex i forgårs! Ble bare en gang, da typen er vekkreist på jobb.

Så sjansene er der, men de er vel små?

Jeg har IKM 5. august..

Jeg skal heller ikke ta noen g-test før IKM denne gangen.. Bare tull å holde på å teste lenge før igrunn! :) Bortkastet penger! :)

Så kom jeg inn på sykepleien i går, så er jo ikke krise om jeg ikke blir gravid sånn med en gang da..

Neste IKM blir på samboers bursdag..

Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Jeg har aldri testet jeg, denne gangen. Sist gang testet jeg fordi tr uteble.... og jammen var det ikke en liten spire der da. Hun er nå 22 mnd. så jammen på tiden med småsøsken. Koster for mye å teste i forkant, "bare" fordi man er nysgjerrig. Venter heller på den dumme tanta.... Og selvfølgelig har hun dukket opp hver gang nå, selv om hun er veldig uønsket. Drittkjerringa. He, he.

Lykke til alle sammen. Ser ut til at vi har hatt el omtrent likt alle sammen her... :) Blir spennende!!!

Skrevet

Sjansen er definitivt der:) må huske att de små svømmerne holder ut ganske lenge ;) vi får bare vente å se ;)

Skrevet

Hei Hei!!

Har valgt å prøve ut metoden med å ha sex fra dag 10 og annenhver dag og kuttet ut el testene denne pp.Har el rundt disse dager . Stresser faktisk ikke så mye denne pp som jeg ha gjort med el testene, godt å sleppe "styret" med testingen. Har ikm rundt den 4, så håper den sitter denne gangen for oss alle:)

Skal til sørlandet ikm helgen, gleder meg til å se hvordan det har gått med alle når eg kommer tilbake.Skal la være å teste selv før eg kommer hjem.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

heihei:D:D

har ikm 30 juli, så eg venta i spenning!!! har hatt mensensmerta di siste dagan, å tar d som et godt teng ettersom eg ikke bruk å få d før et par daga før mens, hadde d sist eg va gravid å. Ska på lang europatur 1.august, så d bi veldi spennandes å se ka som skjer:D:D lykke tel alle sammen

Skrevet

Ja, blir lange, spennede dager dette... :) Jeg jobber fullt heldigvis, så slipper å tenke så mye på det!! :)

For noen pp'er fikk jeg så mange symptomer at jeg ikke kunne fatte noe annet enn at jeg var gravid, så ble skikkelig skuffet da tanta kom valsende på besøk...

Så jeg skal prøve å holde meg unna symptom-letingen! He, he.. :)

Skrevet

Johooo, har positivt utslag på EL-testen i dag (nå nettopp 16.30). Hadde en kosestund på morgenen :-) Håper svømmerne holder ut, så spiren sitter. Får håpe min kjære orker et par runder til i løpet av helga :-) Må få karret til meg alt jeg kan nå ;-)

Lykke til alle sammen med IKM uke 31!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

off.. nå lurer jeg på om TR kommer på besøk likevel i uke 31. i dag tidlig hadde jeg slim med litt friskt blod i. har aldri hatt d før! så jeg får nok heller prøve på mai-baby. d var jo bare 2 pp etter MA i mai, så jeg skal nok klare d neste pp =)

Skrevet

Hei jenter!

Vi er i første PP. Har ei datter fra før på 22 mnd.

Jeg tror jeg hadde eggløsning sent i går kveld, rett etter sex. Har hatt sex hver dag siden mandag. Har IKM 5. august. Det blir lenge å vente det!! Skal på ferie fra onsdag til søndag, men etter det blir jeg nok en skikkelig symptomjeger!

Og elissa_bett: Hvis du har blod i EL-slimet er det helt normalt, og betyr ikke at ikke befruktningen kan skje.

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

D er 5-6 dager siden jeg hadde EL.. tror jeg da.. var da jeg skulle ha d, og hadde slik EL-slim da. Jeg håper d jeg hadde i dag tidlig var festeblødning ;)

Skrevet

Jaha. Det kan høres veldig ut som festeblødning ja. Får håpe det.

Lykke til!

Skrevet

jeg hører visst til her..:) etter uregelmessige sykluser fant jeg endelig el i helga. dag 34-35.. har blitt spådd at jeg blir gravid i juli,så vi får bare se:) fikk utslag på el-tester lørdag og søndag,men ikke idag.. kan det være lurt å ta seg en runde i halmet idag og?eller er det kjørt for denne gang? Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hola senioritas :o)

Jeg skal ha EL imorgen + - .. hvis syklusen min er som den pleier da .. (hadde en SA i juni .. så mye mulig den er litt ute av det... ??)

Føler at puppene er litt livløse om dagen.. de henger liksom bare der ..som noen knakkpølser ;o) hihi .. er det noen som har opplevd det etter en SA?

Men vi kjører iallefall på for fullt hver eneste dag .. og håper på IKM 7.august (knapt inn i uke 32... :)

Klem fra DollyD

Skrevet

Nå er d ikke lenge til mange av oss nærmer oss IKM. Noen av dere som kjenner symptomer?? Jeg er morgenkvalm, trøtt hele dagen og svimmel, men d kan jo selvfølgeli bare være innbilt da =)

Skrevet

veldig god på å innbille meg symptomer jeg da;o)

har hatt melkelekasje, og kjent kvalme i tidliger pp....

nå tør jeg ikke kjenne etter så mye, jo ømme pupper er jeg god på å finne!!! *hahaha* men har nesten en uke til IKM, så det er vel tidlig enda for meg...

er mye trøtt da;o)

Skrevet

Jeg tror jeg har ikm rundt den 5 august. Jeg kjenner en skrekkblandet fryd over det hele. Jeg hadde en litt kortere syklus sist måned så enten har jeg hatt El i helgen som var eller så hadde jeg i går. Vi har i hvertfall vært ganske aktive i "halmen". Håper, håper , håper og håper:)

Skrevet

kjente eg bynte å bi trøtt, veldi trøtt om ettermidagan, menssmerte lenge før mens, akkurat samme følelse som sist eg va gravid, så eg følte meg ganske sikker på at eg va gravid!!! har ikm på mandag (30.juli), testa i går å fikk positiv:D:D håpa d kommer mange etter meg den hær uka:D:D

Skrevet

Hei! Jeg hadde EL den 20.juli og beregnet IKM til 3.august. Men min stakkers sambo sliter med å takle stresset rundt EL, så vi hadde bare sex med utløsning 2 dager før EL, ellers hadde vi sex men ikke utløsning både dagen før og selve dagen for EL. Og dessuten så jeg ikke noe EL slim denne gangen..:((

Så jeg har ikke de store forhåpningene.

Det eneste er at jeg krøllet meg sammen på knærne da, siden gynekologen anbefalte det pga bakovervendt livmor.

Kanskje svømmerne kom lettere til egglederen pga dette, kanskje har jeg en liiiiiten sjanse likevel?? :)

Noen synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...