Moyra Skrevet 20. juli 2007 #26 Skrevet 20. juli 2007 Endelig en som er enig med meg :0) Flott innlegg HI!!! De gangene jeg har sagt meningen min om akkurat det her inne, så har jeg satt igang en "krangel" og fått masse kjeft.. Trodde det liksom bare var meg med den innstillingen her inne, men deilig å se at det ikke var tilfellet Lykke til på UL
vero:o) Skrevet 20. juli 2007 #27 Skrevet 20. juli 2007 ja helt enig hva er så spesielt med en jente framfor en gutt da?tilogme de som har jente fra før av blir skuffet om det ikke er en jente til.. helt hårreisende spør du meg.. venter mitt første nå,å vet ikke hva jeg får,vill vente og se...kan ikke fårestille meg at jeg sku bli skuffa om det ikke er det ene eller det andre....jeg har heller ikke et innerst inne ønske om at det blir jente sånt som jeg vet mange har
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 20. juli 2007 #28 Skrevet 20. juli 2007 Jeg ønsket meg sårt ei jente helt i starten..Men om tuppa skulle bli gutt så elsker jeg han allerede like mye som om d skulle bli jente..Herregud, mange som hadde gitt livet for bare å få en baby stakar. Så enig me HI.
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #29 Skrevet 20. juli 2007 Helt enig med HI. Jeg fikk en del kommentarer da vi fikk gutt nummer to for 2 år siden. "Jaja, dere kan jo prøve igjen..." At det var totalt likegyldig for oss at vi fikk gutt nummer to, var tydeligvis ikke så viktig. Nå som jeg er gravid igjen har jeg inntrykk av at mange tror at vi ville ha nummer tre fordi vi håper på en jente. Det virker som som jeg må forsvare det faktum at det fortsatt ikke er viktig for meg å få en jente, fordi det virker som det er unaturlig at jeg ikke skal ønske meg det siden jeg har to gutter fra før! Statistisk sett så er sannsynligheten for min del stor for at nummer tre også blir en gutt, siden jeg har to fra før med samme mann!
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #30 Skrevet 20. juli 2007 Helt enig med deg hovedinnlegger. Har selv ei venninne som bare vil ha gutt. Hun ville bli litt skuffet om hun fikk jente hørte jeg her en da... Huff, hva er det med folk da? Skulle tro man var glad bare småen er frisk og fin i form... =)
Tulletutta Skrevet 20. juli 2007 #31 Skrevet 20. juli 2007 Heilt enig, Kunne veldig gjerne tenkt meg gutt for det er det magefølelsen seier, men av og til virker det som noko prøver å hinte oss om at det blir jente, når eg valgt farge til barnerommet så skulle den være brun beig, men ser meir rosa ut, når me skulle kjøpe barne sete så var da einaset dei hadde igjen grønt med rosa mønster på. he he.. veit ikkje ka me får då.
Miamamma Skrevet 20. juli 2007 #32 Skrevet 20. juli 2007 Hihi, det blir spennende å se hva det blir da! Sønnen vår er forøvrig veldig begeistret for fargen rosa, og ville gjerne ha rosa sandaler i sommer... (Det endte med at vi ble enige om å kjøpe røde...) =)
prøvekluten+3små Skrevet 20. juli 2007 #33 Skrevet 20. juli 2007 hihi,mammamia,er sønnen din gammel? vi har og en liten en med forkjærlighet for rosa...to faktisk,siden lillebror hermer etter storebror;o) men,skal sies at rosa er jo moderne for gutter og nå da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå