Gå til innhold

Snulder ;-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet serru..... er at vi er altfor gamle til å HUSKE at vi er for gamle til å tulle slik på nett................;=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå tror jeg egentlig at jeg har glemt hva vi diskuterte også jeg.... c",)

Og hvem er jeg nå? Og hvor?

c",)

Roser er røde

fioler er blå

Jeg er schisofren

- og det er jeg også

(grunnen til at jeg skriver schisofren med s, er at settknappen ikke virker etter at det datt et melkeglass ned i tastaturet for noen uker siden...)

Skrevet

Hahahah.. nå lurer nok min tilkommmende på om jeg er "schisofren" også;=) ... for han ser litt rart på meg når jeg gapskratter for meg selv!!

Men.... så bøyer han seg frem og titter på hvilken nettside jeg er inne på.... da nikker han bare megetsigende for seg selv......

Skrevet

siden denne tråden opprinnelig handlet om duer og sånt, greier jeg bare ikke å dy meg: I dag er det festlig diskusjon om man kan ta pantelapper man finner i butikken, eller bruke den selv....

Gjett hvem som sier at "jeg ække så ærlig av meg, så den lappen hadde jeg tatt"?

Nettopp - en av de mest opphissede dyrevernerne, som mer enn gjerne også ville ha lest deg teksten dersom hun tok deg på fersk gjerning i å la ungene dine jage duer i parken....

Skrevet

snulder og drittgrei..

Ha en fin bryllupsdag da:-)... Med eller uten duer og mens.....Thi hi...

Skrevet

takk ronja......

Det blir sikkert fint, med eller uten MEEEEEEEEEEENSEEEEEEEEEN!

:-)))

Skrevet

........forresten så er mensen no oppskrytte greier...........dumme oppskrytte greier................jeg vil ikke ha den mer for jeg trenger den ikke mer og SÅNN ER DET MED DEN SAKEN!!!

Noen som vil bli med på en underskriftskampanje VI SOM ER IMOT MENSEN???

Kanskje lage en på fjesboka;-)

Skrevet

Jeg blir med!!!!

Mensen Mensen hei hei hei

vi er ikke veldig glad i deg!!!!

(men.... hmmmm..... jeg burde kanskje ikke.... skulle ikke jeg ha minst en liten maurunge til???))))

Jaja, jeg blir med likevel!!!

Skrevet

hihihihihi.......du tullekrok........du kan jo ikke bli med........ennå..........men når maurtua er full så;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...