♥Snulder Skrevet 20. juli 2007 #26 Skrevet 20. juli 2007 Problemet serru..... er at vi er altfor gamle til å HUSKE at vi er for gamle til å tulle slik på nett................;=)
Reveenka Skrevet 20. juli 2007 #27 Skrevet 20. juli 2007 Nå tror jeg egentlig at jeg har glemt hva vi diskuterte også jeg.... c",) Og hvem er jeg nå? Og hvor? c",) Roser er røde fioler er blå Jeg er schisofren - og det er jeg også (grunnen til at jeg skriver schisofren med s, er at settknappen ikke virker etter at det datt et melkeglass ned i tastaturet for noen uker siden...)
♥Snulder Skrevet 20. juli 2007 #28 Skrevet 20. juli 2007 Hahahah.. nå lurer nok min tilkommmende på om jeg er "schisofren" også;=) ... for han ser litt rart på meg når jeg gapskratter for meg selv!! Men.... så bøyer han seg frem og titter på hvilken nettside jeg er inne på.... da nikker han bare megetsigende for seg selv......
Reveenka Skrevet 22. juli 2007 #29 Skrevet 22. juli 2007 siden denne tråden opprinnelig handlet om duer og sånt, greier jeg bare ikke å dy meg: I dag er det festlig diskusjon om man kan ta pantelapper man finner i butikken, eller bruke den selv.... Gjett hvem som sier at "jeg ække så ærlig av meg, så den lappen hadde jeg tatt"? Nettopp - en av de mest opphissede dyrevernerne, som mer enn gjerne også ville ha lest deg teksten dersom hun tok deg på fersk gjerning i å la ungene dine jage duer i parken....
Ronja65 Skrevet 22. juli 2007 #30 Skrevet 22. juli 2007 snulder og drittgrei.. Ha en fin bryllupsdag da:-)... Med eller uten duer og mens.....Thi hi...
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juli 2007 #31 Skrevet 22. juli 2007 takk ronja...... Det blir sikkert fint, med eller uten MEEEEEEEEEEENSEEEEEEEEEN! :-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #32 Skrevet 24. juli 2007 ........forresten så er mensen no oppskrytte greier...........dumme oppskrytte greier................jeg vil ikke ha den mer for jeg trenger den ikke mer og SÅNN ER DET MED DEN SAKEN!!! Noen som vil bli med på en underskriftskampanje VI SOM ER IMOT MENSEN??? Kanskje lage en på fjesboka;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. juli 2007 #33 Skrevet 24. juli 2007 Jeg blir med!!!! Mensen Mensen hei hei hei vi er ikke veldig glad i deg!!!! (men.... hmmmm..... jeg burde kanskje ikke.... skulle ikke jeg ha minst en liten maurunge til???)))) Jaja, jeg blir med likevel!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #34 Skrevet 24. juli 2007 hihihihihi.......du tullekrok........du kan jo ikke bli med........ennå..........men når maurtua er full så;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå