Gå til innhold

Snulder ;-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaget noen duer i det siste?

;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stadig vekk!!! Hehe... er litt kjei bryllupsplanlegging her så jeg tenkte jeg skulle hisse opp en fjortis eller to... Det gikk ganske greit gitt ;=)

Skrevet

Du, er ikke vi egentlig opptatt med en duetråd på skravle akkurat nå? Har du fått kort i posten forresten? c",)

Skrevet

Jaaaa!!! Fikk i dag (eller i går, men hentet ikke posten før i dag) Tusen takk! Gleder oss! Hehe.. du hadde ikke behøvd skrive hvem det var fra.... kortet i seg selv sa alt!

Skrevet

Var heldig med den - det var enten det eller Kvitebjørn Kong Valemon.... c",)

Skrevet

Hahahahaha.............og jeg får meg stadig en god latter:-) Har ikke fått med meg duejagings-tråden, så jeg holdt meg unna, men dere morer meg stadig - takk for det:-)

Og noen er rett og slett bare mer premenstruelle enn andre - hvorfor?

FORDI DET ER SÅNN VEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tenkte jeg skulle legge ut en tråd på Skravle nå... om hvordan jeg LÆRER opp ungene mine i dyremishandling ved å la de samle småpadd i lekesannet sitt!!! Jeg er et GRUUUUUSOMT menneske.... ;=)

Skrevet

Da tør jeg ikke tenke på engang hva de ville ha sagt om rompetrollsamlingen vår. Har hatt rompetroll i ei balje i to måneder nå, vi.... det har dødd en fem-seks stykker, men ...c",)

Skrevet

Kjære Attpåklatten:=) Jeg er inne i uke 2 av å være premenstruell... FØRSTE uka så tenkte jeg at " Lite typisk ja... får jeg mensen nå, så er jeg garantert mensen akkurat rundt bryllupsdatoen....

ANDRE uka så tenker jeg at " er det ikke typisk at det kommer såpass seint nå at jeg er nødt til å bruke ei uke av bryllupsreisen til å sjonglere med OB!!!!!!

Heheh... kanskje litt mer opplysninger enn dere hadde lyst på....

Skrevet

Fnis!!! Noen på Skravle er så glad i kjepphestene sine at de kaller oss som vasker vekk hybelkaniner for mordere!!! Det er jeg helt sikker på!

Skrevet

Please gjør det da jenter - bare på gøy lizzoooom.......;-)

Kjenner jeg er i ertehumør idag jeg også:-)

Skrevet

Hehehehe.........ja er det ikke det ene så kan du BAINNE på at det er det andre!!!

Skrevet

Men Snulder, du vasker vel ikke hybelkaniner vel? Nå skryter du vel bare? thihihifniiis

Skrevet

Jepp... jeg skryter!!! Jeg bare setter frem bøtta jeg og så setter jeg meg ned og overtaler dem til å hoppe opp i bøtta og drukne seg selv!

Skrevet

Som dere ser så er jeg ikke for gammel for litt morro;=)

Skrevet

Not to old at all:-)

Kanskje vi alle må få oss nye nick:

To old for fun II ? her:-)

Skrevet

Dere kan gjerne tøyse om dyremishandlig altså, men jeg syns det er utrolig at dere kan forsvare sånt! Typisk sånt som sjer når gamle damer apsolutt skal ha seg unger for å holde på di yngre menna sine!!!

Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha ha

Skrevet

"Den største gleden man ha, er å gjøre andre glad!"

c",)

Skrevet

og oss prinsesser i mellom... det er fort gjort å smile litt ekstra av sånne som sitter høyt høyt der oppe.... med regulering... ;-)

Skrevet

NEIDA!

MENSEN MENSEN MENSEN...

ha ha ha ha

viktig å få med seg detaljene... jeg er akkurat ferdig med min, hvordan passer det med bryllupesdatoen vår :-) ???

Skrevet

Måtte bare inn på denne tråden og le litt igjen!!! Har det sjelden så moro som når jeg er her inne og leser;=)

Skrevet

Herregudasså - ække dere for gamle til å sitte å tulle sånn på nettet?

Skrevet

Du "prinsessa" - her prøver vi å holde en hyggelig tone, altså....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...