Gå til innhold

syns dere dette er ok?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tross alt ikke en spade vi har lånt vi leverer fra oss

 

..............klipper og limer............................

 

utrolig bra sakt :-)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har jeg ingen problemer med..har skjed av og til han har blitt bedt inn på en kaffe..synes det er viktig man kan snakke sammen når man har unger ilag.

Jeg og min ex går veldig godt overens også..bedre venner nå enn da vi bode ilag..og dama hans har heldigvis ingen problemer med meg hell :)

Skrevet

Selvfølgelig er dette ok.

 

Et bra samarbeid mellom mor og far tjener alle på. De har tross alt barn sammen og må uansett kommunisere på et eller annet plan.

 

Ikke vær så smålig at du nekter mannen din denne lille gleden. Det er slikt noe som gjør biomødre vanskelig å ha med å gjøre.

 

Hilsen en mamma som setter pris på å skravle litt med eksen i ny og ne.

Skrevet

Ja, det er jo farlig for barn å oppleve at det også er mulig å være venner etter en skilsmisse... Ooooh... Hjelp!

 

Jeg har faktisk opplevd at min eksmann har stukket innom med den nye babyen sin for å hilse på oss, mens kona hvilte hjemme. Jeg vet ihvertfall at man datter trives med at vi er gode venner, og det er jo ungene man først og fremst skal ta hensyn til.

 

Skrevet

Hehe, det er søtt at du kaller kaffe med eksen 'denne lille gleden'.

Hadde det vært slik at jeg visste at det å gå inn og ta en kaffe med ekskona var noe mannen min gledet seg veldig til (og prioriterte for egen del og ikke på grunn av barna), så ville jeg nok syntes det var litt kjipt. Men at både han og jeg setter oss ned sammen med moren iblant, tar en kaffe og koordinerer samarbeidet er strålende for både oss voksne og barna!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...