Gå til innhold

baby i vinter *prins


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lest hele den sinnsyke første tråden, bare deler av den og de andre, og jeg syns svarene du gir i DENNE er saklige og normale. Kan bare ikke fatte at du får så UTROLIG mye pes??!? Så lenge du og mannen din er enige om hvordan dagen skal være og du ikke har tredd noen avgjørelser ned over hodet hans i forhold til HANS datter så er vel det det viktigste? Det er deres bryllup, ikke barna deres'! Personlig så ser jeg ikke noen grunn til ikke å la stedatter gå opp gulvet før du og pappaen din kommer inn, evt gå bak og passe på slør/slep, men hvis dette ikke er noe dere ønsker og dere løser det på en ryddig måte så gjør jo ikke det deg til noen "stemor fra helvete". Syns du har fått mye grunnløs kritikk her, og ville bare si det selv om jeg ikke er enig i alt du sier jeg heller.

 

Lykke til med bryllup - det er nesten alltid en kamp å få til en dag som liksom skal være brudeparets men som hele slektene på begge sider skal "synse" om på forhånd. Mange tårer i forkant av vårt bryllup også for å gjøre alle til lags, men jammen ble ikke dagen perfekt til slutt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg sagt til henne at hun er frekk,nei,men det må da være lov og mene det,er ingen barn frekke?

Hun er min familie og at moren er slik som hun er går heller ikke ut over ungen fra vår side,har sagt dette 1000 ganger men dere vil jo bare krangle...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

KAN DU IKKE LESE INNLEGGA DER DET STÅR AT DU IKKE TRENGER Å LA HENNE GÅ SAMMEN MED DEG OG FAREN DIN?

 

Hun kan gå litt på forhånd, du trenger ikke engang se henne gå. Og uansett...greier ikke en niåring å gå sammen med en halvannenåring (i en vogn) opp 20 meter så har dere et stort problem!

 

Og hvorfor i helvete skal det ha noe å si for henne at lillebroren ikke skal være brudesvenn?

Skrevet

så utrolig enig med deg yaddaline!!!!

tittet akkurat innom på disse trådene, da jeg lurte på hva det var såååååå mange svarte på!!!

 

kjære baby i vinter *prins -

ønsker deg en herlig bryllupsdag! når dagen først kommer, så sitt ned å nyt den!!!

 

*klemmer*

Skrevet

Selvfølgelig er det opp til dere om dere vil ha brudepike eller ikke, men når hun nå lenge (?) har gått rundt å trodd at hun skal få være brudepike så blir det litt hjerterått å plutselig si at nei, det får du ikke. Da skulle dere gjort et poeng av det med en gang, at dere ikke har tenkt å ha brudepike. Hadde jeg gjort det mot jenta mi så hadde hun blitt utrolig lei seg, og lurt veldig på hvorfor....

Skrevet

kanskje det,gidder kke snakke mer om det,noen sier hun kan sitte med pappaen det skal hun men er ikke det bra nok lenger....

Skrevet

Får ikke de som ikke har brudepiker/sven en flott dag...ikke i deres øyne.

Skrevet

Er helt enig me Yaddaline.

Skrevet

grunnen er at dette er noe hun har sagt før han fridde og det ikke hadde vært prat om bryllup.

Skrevet

e ikke eni me dåkker såm har signer sist hær. men d e no så. alle har sine meninge å hær e mi:

håpe no bryllupe bi fint å at den stakkars jenta ikke får nån onne minna me dæ såm stemor.

Skrevet

LilleKula Og Fredrik; jenta skal jo være en del av vielsen?

Hun skal sitte oppe med faren?!

Skrevet

Gjør det du og mannen din har blitt enige om du. Ønsker dere også en kjempefin bryllupsdag :0)

Skrevet

Dere burde lest alle trådene da - og sett noen av uttalelsene hun har om stedatteren sin, så hadde dere sikkert forstått denne enorme oppslutningen om å svare.

Skrevet

har dåkker ikke læst di andre tråan?

Skrevet

Hei og takk for at du ville svare, da skjønner jeg deg bedre. Vil allikevel svare deg igjen.

 

1,Den skjønner jeg godt, Selvfølgelig skal du gå opp mittgangen med faren din. ( trur ikke det er noen som ment noe annet)

* kan en del misforståelser ha med å gjøre hvordan man definierer en brudepike*?

 

2,Utifra de andre innleggene skjønte jeg det som at du ikke ønsket det heller, men det er klart det må være fint å stå fremme sammen med faren sin. ( Kanskje hun kunne gå inn i finstas sammen med faren sin? ;o)) )

 

3; Det skjønner jeg.

 

4, Den skjønner jeg også, det er lett å føle seg alena mot massen og da er det lett å vikle seg inn i et nett av forklaringer som bare gjør misforståelser verre.

 

Men må si at dette innlegget er så mye mer forklarende og her skjønner jeg hva du mener. Håper dere får et fint bryllup og at den lille stedatteren din får lov til å lyse litt den dagen også ;o))

Skrevet

Legger svaret tt her nede også så det ikke kommer bort i massen ;o))

 

1.Grunnen er at jeg har ALLTID villet at pappa skal følge meg han har vært syk siden jeg var 2,vil at det skal være meg og han.

 

2.Syntes det skal være meg og min manns dag og barna våre skal så klart være med,men trenger ikk følge meg inn,har sagt hun kan sitte i trappen ved alteret,med pappaen og forloverene.

(så kan hun evt komme med ringene)

 

3.Fordi pappa er syk og vil huske at HAN fulgte meg opp,er sikkert sta her,men vil ha det slik,IKKE for og dytte henne bort...men skulle hun vært med ville jeg også hatt min sønn og jeg har ikke tenkt det heller,men di skal selfølgelig være med der og feire.

 

4.Har ikke noe med henne og gjøre ble bare dratt frem for og forklare ting når tråden blle lenger og lenger........

 

Det skal være greit for alle men hun blir nok ikke sur for det,og pappaen er enig med meg og kjenner min historie og vet om det med pappaen min.

Brudepiker har det igrunnen aldri vært prat om fra oss,dessuten har jeg en del små søskenbarn som har sagt det samme og jeg har sagt at de får sitte og vente på meg i trappa....

 

Vil det beste for alle men kan ikke dette være min dag,betyr ikke at hun ikke får være med,

 

Måtte logge av en stund og fikk ikke lov av mannen og lese mer på den tråden fordi han mente ingen kjente meg eller situasjonen vår og han ville ikke se meg så trist....sorry for dere som er uenige,vil ikke dytte henne bort,men føles rart at hun skal følge meg og ikke gutten min bare fordi hun vil bestemme.

baby i vinter *prins*

 

Skrevet

Og det ble jo bommert de lux, hehehe

Sånn!

 

Hei og takk for at du ville svare, da skjønner jeg deg bedre. Vil allikevel svare deg igjen.

 

1,Den skjønner jeg godt, Selvfølgelig skal du gå opp mittgangen med faren din. ( trur ikke det er noen som ment noe annet)

* kan en del misforståelser ha med å gjøre hvordan man definierer en brudepike*?

 

2,Utifra de andre innleggene skjønte jeg det som at du ikke ønsket det heller, men det er klart det må være fint å stå fremme sammen med faren sin. ( Kanskje hun kunne gå inn i finstas sammen med faren sin? ;o)) )

 

3; Det skjønner jeg.

 

4, Den skjønner jeg også, det er lett å føle seg alena mot massen og da er det lett å vikle seg inn i et nett av forklaringer som bare gjør misforståelser verre.

 

Men må si at dette innlegget er så mye mer forklarende og her skjønner jeg hva du mener. Håper dere får et fint bryllup og at den lille stedatteren din får lov til å lyse litt den dagen også ;o))

Skrevet

Har null forståele for denne "baby i vinter" jeg altså.. Makan til egosentrisk person tror jeg aldri jeg har hørt om.. Hun tenker kun på seg selv, og INGEN andre... Jo, kanskje litt på den syke faren sin, og sønnen sin...

 

Om så min far hadde stått opp fra de DØDE, KUN for å følge meg opp kirkegulvet, så hadde jeg ALDRI nektet mitt stebarn å være brudepike/venn..

 

Får bare inntrykk av at hun er livredd for at den lille jenta skal få oppmerksomhet, og ikke bruden selv.. Hun er oppmerksomhetssyk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...