Gjest Skrevet 18. juli 2007 #26 Skrevet 18. juli 2007 Lisse - my kind of girl! Hehe Legen på avdelinga mi slutta å si til oss at "det går over" når vi klaga over noe, for vi begynte å svare "ja, alt går over, før eller seinere dauer man..."
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 18. juli 2007 Unskyld meg blåbærøyneog mamman,men jeg gjør ikke narr av en hel gruppe med menesker!Jeg så noe jeg syns var litt morsomt når jeg tenkte på det,og la det ut her. Beklager både til deg og andre som ble støtt av dette,var ikke meningen. Og forøvrig så har jeg både blinde og svaksynte i familien,samt at jeg har med enkelte svaksynte i jobben min å gjøre!Så kom ikke her og blås deg opp for dette,men fortell heller hvordan jeg gjør narr av de blinde?!?
Lille Filur Skrevet 18. juli 2007 #28 Skrevet 18. juli 2007 Jeg skjønte humoren din bæ bæ lille lam. Den var ikke stygg i det hele tatt. De fleste blinde ville nok skjønt ironien i den de også;o)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. juli 2007 #30 Skrevet 18. juli 2007 ser humoren jeg også! Har man ikke litt galgenhumor, går det dårlig, altså! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå