Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #26 Skrevet 18. juli 2007 har han ikke noe feriedager han kan ta av da? akkurat selve soningen ville jeg ikke bekymret meg stort over, for norske fengsler er jo rene hoteller sammenliknet med andre land...
stavangermamma3 Skrevet 18. juli 2007 #27 Skrevet 18. juli 2007 Herregud, dette er ikke verre en du gjør det Hi. Skulle forstått at det var umulig om det var snakk om titusner, men det er snakk om 5000,- Om det er "umulig" å ta noe som helst av lønna så må dere vel ha venner eller familie som dere kan få hjelp av. Dette høres ut som en sak hvor det ønskes medlidenhet, ikke gode råd!
Edelweis Skrevet 18. juli 2007 #28 Skrevet 18. juli 2007 jeg vil bare si en ting til de som mener det er bare å låne av venner og familie. det er ikke så enkelt det heller, det skal jo også betales tilbake. å når en ikke har store mulighetene til å ta av inntekten så er det vel ikke moro og skylle venner pen ger. mange venne og fmilie forhold har gått i vasken pga penger. om dere ikke har så lite penger selv eller har stått i en tilnærmet lik situasjon så synes jeg det er urettferdig at dere skal uttale dere på den måten! Det er IKKE så enkelt som alle andre tror! 5000 kr er mye penger å skylle andre!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #29 Skrevet 18. juli 2007 Fru Blåm: Jeg drev og søkte jobb og så fant jeg ut at jeg var gravid. Fikk da ikke noen jobb, og nå har jeg en datter på 6 mnd. Skal begynne og jobbe om noen mnd. Det fungerer ikke at jeg skal ta en kvelds jobb/helg jobb nå, fordi det passer ikke inn med arbeidet til min samboer. Dessverre. Og ja det er nesten så det klikker for oss innimellom, men det går runt bare vi tenker oss om og prioriterer riktig. Får det jo til og gå runt. Eneste var den boten som vi trodde sto på pause, som vi hadde regnet med og kunne enten få betale av på eller betale når jeg begynner og jobbe. Men nå virker det som om det kanske fikser seg.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #30 Skrevet 18. juli 2007 Tårnfrid: Har ikke noe vi kan selge nei. Og NEI det er ikke et alternativ og selge datan. Siden du tydeligvis aldrig har hatt et problem med penger så kan du vel egentlig bare være stille og ikke blande deg.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #31 Skrevet 18. juli 2007 stavangermamma3 Herregud da, 5000 kroner er mye penger for noen jo. Har ingen venner som har råd til og låne oss de pengene, og de i familien gidder ikke og bry seg selv om dem har råd. Så det er ikke hjelp og få. Sånn er det bare. Og vi søker ikke medlidenhet. Prøvde bare og få lov til og skrive av meg litt i en vanskelig og frustrerende hverdag. Og gode råd mottas gjerne, men det kan jeg ikke se og ha fått så mange av. (er et par personer som har kommet med gode tips, men de aller fleste tenker jo ikke før dem svarer)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #32 Skrevet 18. juli 2007 Det er da stor forskjell på og ha fått en bot (som aldrig kommer i papirene engang) og ha suttet inne som står klart og tydelig i papirene.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #33 Skrevet 18. juli 2007 Hei. Takk for forståelse. Nei dessverre hjelper det lite og snakke med sjefen. Men det virker som om vi kanskje får det til og gå uansett nå. Håper hvertfall på det da. Men tusen takk for forståelsen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #34 Skrevet 18. juli 2007 Det hjelper lite og ta ut ferie når han mister jobben hvis han må i fengsel. (må ha plettfri vandel.)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #35 Skrevet 18. juli 2007 Takk for støtten Litjtupp&Thale Caroline.
rødblåoggrønn Skrevet 18. juli 2007 #36 Skrevet 18. juli 2007 Den jobben til samboeren din kan jo umulig være så fantastisk og et "must" å beholde... 15.000,- i mnd er ikke noe å rope hipp hurra for.. Som jeg ser så har han også ugunstige arbeidstider, siden du ikke har mulighet til å ta deg en ekstrajobb. MERKELIG! Jobb på rimi begge to, da tjener dere bedre og kan jobbe slik at skiftene deres passer sammen!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #37 Skrevet 18. juli 2007 Bøter kommer i papirene! Jobber med dette jeg, så akuratt det vet jeg!
ragna Skrevet 18. juli 2007 #38 Skrevet 18. juli 2007 herregud.... snakk om å lulle seg inn i egen medlidenhet! lett på rumpa, ut og jobb! om ikke du kan jobbe; la mannen din ta seg en ekstrajobb i helgene de neste 2 mnd, det vil innbringe de 5000,- dere mangler. ikke svar på dette innlegget med at det ikke er så enkelt, og at det er så voldsomt synd på dere. det er over 80.000 ledige jobber i landet for tiden, arbeidsmarkedet skriker etter flere hender....og å lulle seg inn i unnskyldninger og rullegardiner bringer dere ingen vei, gjør det vel? ikke ikke innbringer det kronene dere trenger heller. hosj, spark i ræva! blir irritert.....
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #39 Skrevet 18. juli 2007 Jamen hvis han skal ta for seg mer jobbing, så kan det jo hende at vi ikke får tid sammen og at han brenner seg ut pga jobbing! Enkelt for dere å si at vi skal jobbe mer, men det er ikke det dette handler om assa... Vi vil også ha litt kvalitetstid sammen og mener at vi bør ha krav på dette. HI
rødblåoggrønn Skrevet 18. juli 2007 #41 Skrevet 18. juli 2007 fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz... er det HI??
rødblåoggrønn Skrevet 18. juli 2007 #42 Skrevet 18. juli 2007 Hohohoho.. trodde det var deg jeg, Ragna! Ikke meg!! LÅÅÅÅÅÅVER!!!
ragna Skrevet 18. juli 2007 #43 Skrevet 18. juli 2007 nope, ikke meg. det er deg fru blåm ;P eller ræva? eller angelica? nei, det er deg ;P
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #44 Skrevet 18. juli 2007 Seriøst ass... Prøver å holde en konstruktiv debatt her, men dere latterliggjør mine innlegg med å le av meg!! Dustekjerringer. Tipper dere er alenemødre og ikke verdsetter hva samboerskap og kvalitetstid er for noe. Tipper egentlig at dette er sak for moderator da jeg synes denne harseeringa går litt ut over mitt eget selvbilde her inne. HI
ragna Skrevet 18. juli 2007 #45 Skrevet 18. juli 2007 fnis fnis fnis fnis ;D aZZå. hmmmmm, yppert? hmm.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #46 Skrevet 18. juli 2007 Nhææææææææææææ... Har svart kun en gang og står selvfølgelig fast at det kun er samfunnstapere som kan finne på å be om sympati for en skarve sum som enkelt kan tjenes inn på 5 dagers arbeid:-)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #47 Skrevet 18. juli 2007 Tapere er hva dere er alle sammen!!!!!! Jeg har ikke skrevet de siste innleggene fra "HI". Gidder ikke og svare dere fler ganger. Jævla tapere! HI (den riktige alltså. og det kommer ikke flere innlegg fra meg, så dem som skriver som "hi" er ikke meg. Da vet dere det)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #50 Skrevet 18. juli 2007 har melt fra til moderator nå! Så nå tenker jeg dere skal få svi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå