Gå til innhold

Elli karamelli !!!! Look here!

Anbefalte innlegg

Skrevet

den som var iform til å reise på ferie! *sukk* Gleder meg til neste sommer,da vil jeg ha en skikkelig ferie,langt borte!(ihvertfall lengre enn til sørlandet!)

Tinghuset er jo litt stussselig,men om han ikke vil i kirke,så finnes det jo masse alternativ da! Spania på stranda,Las Vegas(der er det best,vettu!),København er sikkert stas(er så mange år siden jeg var der at jeg kan ikke huske noe) og ellers rundt om i verden,lots to choose from!

Tror den fingern sitter litt langt inne,kanskje han trenger drahjelp???? Prøvd å hinte,eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste år så skal du ta med veslemor til varmere strøk:-))))

Tinghuset er kjedelig, så det er lissom noe jeg helst ikke vil... Jeg kunne tenkt meg å gifte meg i spania, men når jeg sa det høyt ble det ramaskrik av de rundt meg.... Noen ble rett og slett fornærmet... Men ambassaden i køben er jo noe alle kan bli med på:-) Når ting stod på som værst her med trussler og redsel, så snakket vi lit fram og tilbake.. Fikk noe koselg å snakke om:-)) Så nå venter jeg bare på at han klarer å dra ut den jælva fingeren ut av ræva. Vi har vært sammen i 7 år, så nå har jeg venta lenge....

Skrevet

Ja,får prøve på det!

Tinghuset blir ikke no stas,jeg stemmer for Vegas! Viva!

Man MÅ jo ikke ha familie med,bare å snike seg vekk i freden og roen... Hadde jeg krevd bløtkakebryllup hadde jeg nok enda vært ugift,ha-ha!(har aldri drømt om sånt uansett da,så den var grei!)

7 år krever jo noe med mange karat,du vet det? He-he,du er verdt masse,snuppa! Kanskje han kan prøve sånn rectoskopi,med ræveksplosjon(du så den artikkeln fra dagbladet.no?)

Næi,for å være seriøs en liten stund,så synes jeg han har fått verdens beste dame,og du fortjener å få den dagen du drømmer om:-) Man kan sose bort mye tid med å planlegge bryllup,og det er myyyye mer kos å snakke om enn familietrøbbel og all annen dritt!

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg sjømanns kirken i palma:-))) hehehehehe... og overrasket alle når vi kom hjem)))

Jeg syns jeg skal få noe med sikkelig karat... jeg er jo her enda, og elsker han i gode og onde dager, og gjør alt jeg kan for han... Og klager aldri, krever jo aldri noe:))) så nå skal jeg ha en ring....tihi....

Hahahahahaha... jg lo så jeg grein en time av den prompen der assa... hehehehehe... jeg kan nok ikke ha sånn operasjon... har altfor mye gasser i ræva... sambo derimot har lite:-)))))

Men jeg blir så rørt når noen gir sånne komplimanger .... tørke en tåre her assa... Blir det kirkebrylupp her , så skal englene komme... og du er en av dem:-)))) Som nunne sa, så kan en ikke velge familie.. men venner kan en velge selv og ha de som familie:-)))

Skrevet

Åååå,du er jo nydelig da:-) Lille doffine-frøkna mi:-) Blir jo rørt jeg også nå!

Han er heldig som har deg som passer på han og er snill jente hele tida! Masse karat blir det;-)

Har aldri vært i bryllup engang,bortsett fra mitt eget harrytassbryllup i Vegas da!

Rompegasser er skumle saker,og inni helvette morsomt også! Den eksplosjonshistoria var fantastisk,ikke ei truse var tørr her i huset!

Skrevet

Det er et par engler som vil lage moro når jeg skal gifte meg:-)) tihi... lage sikkelig utdrikkningslag:-)) hehehehe

Tihi... kansje ha like mye karat som år vi har vært sammen:-) glis... blir den mega ringen:-) hehehee...

rompegass er så moro.... kan egentlig ikke skjønne hvofor der er så moro å høre noen fise:-)) men for en lyd:-) glis...hehehehe..

Men den gamle dama sin promp tok kaka:-))) jeg datt ut av kosestolen min jeg.... faen å jeg lo....

Skrevet

Oi dæven,skal englene lage utdrikningslag,så er det nok best å rømme landet,det kan bli farlige saker,hi-hi! Hva med pølseparty????

7 karat høres akkurat passelig ut,man kan da ikke drive å flashe sånn heller;-)))

Fis er stor stas,så lenge det ikke kommer ut av ens egen ræv! Fytti den gamle dama på sykehuset,hi-hi! ser for meg det endoskopet som bare skyter ut av stumpen som et prosjektil!!!!!! Håper det kommer film på youtube! evt. ogrish.com,om den eksisterer enda(hmmmm,må sjekke det!)

skulle liksom løsrive meg fra pc'n,men det ble så vanskelig. Fikk lukka mailene(har 2) og logga av blink og nettby(meg lite å gjøre,å neida!,hi-hi!),men sitter fast her på bim.....

Skrevet

Pølsefest er digg:-)) hehehehe.. kansje jeg skal ha det på bursdagen min:-))) tihi...

Syv karat er en passelig størrele på diamanten:-)) tihi....

Fis er moro:-) har du sjekka promp.no??? første gang jeg sjekka lydene der så gikk doffen rund pcen og snusa etter lukta:-) glis... hehehehehehehehehehehehe... og det synet med endoskopet fyker ut av ræva og på andre enden av rommet ser grusomt artig ut.. hehehehehehe...

Jeg skulle ha laget klart litt mat til sambo jeg, men klarer ikke løsrive meg her...

Skrevet

Pølsefest er stas,vettu! Egentlig,så begynner jeg merkelig nok å bli lei av pølser,har liksom fått nok for en stund.... Ble grådig mye en periode. Får komme sterkere tilbake senere!

Har vært på prompesida,ja,hi-hi! du har vel sendt inn din egen lyd,kjenner jeg deg rett:-)))

Skal suse på smartclub å handle nå,huset er tomt og jeg orker ikke bære handleposer fra butikken borti her,vil storhandle!(for de har softis og ferskpressa appelsinjuice på smartclub!) Må visst kle meg om nå,tror ikke smartclub vil se meg i de klærne jeg sitter i nå,ha-ha!

Ogrish.com eksisterer visst ikke lengre.... synd,var så mye snacksy bilder der av alle mulige bizarre tilstander,sykdommer o.l Me like!

Hils doffen da! Masse klemmer til deg,frøken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...