Gå til innhold

Elli karamelli !!!! Look here!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp! Sitter å fordyper meg i rumpeeksplosjoner og livets små underfundigheter :-)))

Hva gjør mamsen idag,da?

Skrevet

hørte rykter om at du kanskje skulle til ryen idag?

Skrevet

Ja,det var vel egentlig planen:-) Våkna opp til torden,lyn og styrtregn,samt en god dæsj med kvalme,så ser ut til at noen vil det annerledes.... Sitter enda i "pysjen",usminka,udusja og flott. Håper på litt opphold,for byen er ikke no stas når det regner,og jeg skulle gjort unna noen ærend.

Prøver å trylle opphold og kvalmestopp:-)

Skrevet

Fant deg på nettby nå,snuppelura! Måtte rømme fra blink,ble så lei av at alle forsvant! Fikk fixa profil igår,men sida trenger å pimpes litt,den ser så døll ut....:-( Vil ha sånn fin farge på,men alt er så komplisert med all denna nye teknologien... *sukk*

Skrevet

Nå er jeg tilbake!

Bleieskifte, amming og frokost her=)

Hehe!!!!

Åja, jeg hadde tenkt å stikke innom ryen om du skulle!!

Hehe!

Vi får finne en dato der vi besøker snuppa vår=)

Lenge siden jeg har sett henne, og gleder meg til å treffe deg med lisjejenta=)

Nettby?

Har du lagt meg til som venn da?

Skrevet

He-he,vi uten noen forpliktelser sitter fortsatt foran skjermen:-)

Kvalme og regn gir dårlige besøksodds,så idag får gå i glemmeboka,desverre:-( Men verden er full av muligheter,så vi får det nok til en annen dag!

Tror ikke jeg kom så langt at jeg fikk lagt deg til som venn,begynte å knø med å fargelegge profilen,noe jeg ikke klarte,så ble sur og logga av:-( Men la igjen hilsen til deg,så du finner meg!

Skrevet

Jeg fant deg, og har hilst på masse=)

Hehe!

Ja, vi må finne en dato!

Even Nikolay begynner og bli stor nå... Hehe!

Må vel få sett han mens han ennå er baby! Hihi!

Prøvde og legge ut film av han på hjemmesiden igår, men får ikke til!

Fiksa masse forresten da, og mange nye bilder=)

Skrevet

Får legge deg til på den milelange vennelista mi senere,når irritasjonen har roa seg!;-)

Ja,han er vel nærmest blitt konfirmant nå,he-he! Må jo få sett han snart! Og deg og doffine-frøkna,selvsagt! Aner ikke åssen doffine ser ut engang,om hu er blond eller mørk eller hva,hun har ingen side noe sted som jeg kan snike på,så når jeg tenker på henne ser jeg bare for meg en Doffen :-)

Flink du er å fixe hjemmeside og sånn,jeg er helt blank på alt sånt...

Skrevet

hahahahahaha... ellimor... jeg er brunette:-))) laaaangt hår. Men skal nok klippe det denne uka..tihi...:-))))

Skrevet

Ja,hva vet vel jeg! Tenkte kanskje du hadde hvitt hår med rødbrune,gyldne flekker i,slik som doffen,hi-hi!

Klippe kort??? Tøffa! Hadde jeg ikke turt,kommer til å se ut som et krøllete lykketroll,siden jeg har masse fall/krøller!

Skrevet

Men doffine da...

Er du EKTE brunette????

Eller er det ett skalkeskjul?

hihi

Skrevet

glis... hehehehe... hadde vært arig å hatt samme farger som doffen:-) tihi.... Jeg tør ikke klippe kort... men skal klippe av det slitte og ikke ha det lengste håret på korsryggen... Jeg har også fall i håret, og skulle så ønske det ble sikkelige krøller ut av det...

Skrevet

Jeg er oransje jeg nå!

Litt artig egentlig!

JEg er jo blond som en fis, men pga mange mislykka farginger er jeg oransje som ett lykketroll...

Og når jeg går rundt med EN så sier alle: næmmen, han har hårfargen til mammaen jo!

Saken er jo bare at jeg IKKE har slik hårfarge...

Men gidder ikke forklare flere ganger!

hehe

Skrevet

chika... jeg er helt ekte kastanje:-))))) lover.... tihi... prøvde meg på å være blond, men det var ikke noe suksess:-)) Men jeg er en blondine under det mørket håret noen ganger:-)))) hahahahahaha

Skrevet

Ja,tror det hadde blitt lekkert med flekker i,jeg! *gliiiiz*

Mitt hår blir ekstra krøllete i saltvann,gjerne etter noen runder uten å skylle håret imellom med ferskvann(og dermed også flokete som fy!)

Det må se rart ut med lange hår som vokser ut av korsryggen.... Hmmmm...

Skrevet

FAEN!

Tror ikke dere at jeg klarte og få sikkerhetskortet til nettbanken min SPERRET!!!

Tastet visst feil..

ARRRRG

Skrevet

hahahahaha.... leste nå hva jeg skrev:-)))) glis...lol..... Jeg har etasjeklipp.. og det lengste er såpass langt at det er helt ned på korsryggen.... Hm... jeg vil ha håret ditt elli... jeg vil ha.... her må jeg fram med rettetang eller krølltang.. er lissom ikke så vakkert med sånn halve krøller med denne sveisen..

chika.. glis.. skjønner godt du ikke vil fortelle mer. Noen må ha alt inn med teskje.. Even har rødlig hår, ekte rødlig--))))) mamma var litt uheldig med blekinga bare hun:-))) tihiiii.. men har du gjort noe mer siden jeg var hos deg? med håret assa?? For sist så var du jo fin på håret da:)))

Skrevet

Nei, har ikke gjort noe, men ser jo ikke ut i natta synes jeg selv da1

Ahh.. fikk fiksa sikkerhetskortet!

Nå stikker vi på helsestasjoen og veier godgutten..

We WILL be back!

Skrevet

Dæven! Der kom styrtregnet tilbake! Grrrr.... Jeg som øyna håp om å kunne stikke bort på butikken å få handla! *sulten* Har akkurat føna nyvaska hår og står klar med slettetanga!:-( Doffine,jeg må enten bade i saltvann,eller så får jeg tyne håret med slettetang eller krepptang,for ellers er det ganske håpløst,så NEI,du ønsker deg ikke mitt!

Har hatt oransje hår jeg også,eller rødt. Kler det definitivt IKKE! I satanistperioden min som fjortis hadde jeg svartfarga,ikke mye vakrere det!

Skrevet

Jeg vil ikke ha mer regn.... nå er det nok... jeg har ikke vasket håret i dag, jeg.... tok en kjapp tur inn i dusjen bare. Og fant en hårstrikk som er så fin når en har en dårlig hårdag:-)))) Jeg har hatt masse fine farger jeg også... orange striper, røde striper som ble rosa... og hatt rødsvart hår... og lyst. Men trives best med kasjtane eller mahogney farga:-)) står så bra til mine blå øyne.. vinke, blunke med vippene... hehehehehe... Også skal jeg snart ut på tur.. og kjøpe ny sminke på taxfree... woooha... er under en mnd igjen til jeg ligger på en solseng i spania:-))))

Skrevet

Begynte nesten å grine da det mørkna til uttafor og tordne braka løs igjen! Jeg vil ut av huset!!!!!!! Og gore-tex er ikke stas å gå med når det er såpass varmt ute,og jeg har ikke paraply! Er faktisk en bra hårdag idag,men den kan jeg kysse adjø når jeg går ut...

Kan blinke og blaffre til deg med brune øyne,jeg da! Alltid ønska meg blå,men..

Solseng i spania???? Heldiggris!!!!!! Og shopping og alt! Ja ja,jeg koser meg her ute på slemmis,jeg,i regnet og på fantastiske Rortunet handlesenter(om mulig enda dårligere enn Holmen-senteret!)

Skrevet

uff... da kommer det været sikkert til meg:-((((( snufs.... er glad jeg bor i blokk, for da slipper jeg å dra ut støpslet på alt som er.... jeg har heller ikke paraply.. så jeg blir rett og slett våt ute jeg:-)) tihi... og med den ballen jeg har på hodet av hår i strikk, så gjør det ingenting)) Doffen går såvidt på plena utenfor her for å tisse, og løper inn igjen med en eneste gang. Han liker ikke å bli våt han:-) glis.. hehehehehehe.. en fisefin liten guttt.

Jeg vil ha brune øyne... kansje vi skal byttelåne:-)) tihi...

Jeg har aldri gledet meg så mye som nå til å sitte i et overfylt charterfly som nå... hater å fly, men nå gleder jeg meg mer enn noengang:-)) også bare det å ligge på en solseng i alcudia.. mmmmmmm nam.... far og sønn som kommer gående med sine ananas og vannmeloner:-)) drømme drømme... spise middag ute på restaurang... ikke vaske opp, ikke lage maten... juhuuuuuuuuuu

Skrevet

Å,ti stille på deg! Jeg vil også ha eksotiske frukter servert på fat foran meg på solsenga:-(

Men du fortjener en skikkelig ferie nå da,etter alt styret som har vært! Hvem vet,kanskje det dukker opp en giftering på fingeren der nede,om mister'n sjøl er i det spandable hjørnet,hi-hi!(siden de andre ringene ble borte)

Fisefine doffen! Her bryr ikke bikkja seg om regn,så han durer ut i all slags vær! Den gamle bikkja vår nekta å gå ut,hun bare snudde i døra...

Regner det ikke nærmere byen? Bare her som jeg bor?! :-(

Skrevet

Kansje vi skal ta en engleferie også:-))))) tihi.... Ja, det har vært li styr nå så denne spaniaturen kommer som bestilt:-)) tihi...

Ja, og han sambo burde få ut fingeren sin nå... jeg vil ha en dato å se fram til her... vi har snakket litt fram og tilbake om hva vi vil da:-)) Han vil ikke gifte seg på tinghuset hvertfall. Er nok køben og abasaden der jeg kommer til å gifte meg:)))) Ellers så vil jeg ha strømmen kirke. Den er såååå fin. Gammel steinkirke på perfekt beliggenhet:-))) Men vi får se, når han sambo min får ut fingeren av ræva...

Her er det opphold, takk og lov... blir spennende å se hvor lenge det blir opphold da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...