Gå til innhold

Noen her som gleder seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG VIL HA PINNEKJØTT med kålrabistappe, og pølse, og gulerot, og fett og saus!:( Og så MASSe riskrem med rød saus!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gledet meg ikke så mye til jul før eg leste denne tråden. hihi.

men nå gleder meg meg masse. Pinnekjøtt, kålrabistappe, riskrem, lys, juletre og jule gaver. så blir det første jul med en liten baby.:) jula blir nok å feire enten hos min mor eller hos min far. men 3 søstre, typen og lille babyen til søsteren min og;) kansje min bestemor og bestefar og=)

gleder meg til å pynte babyen til jul;) hehe. å kjøpe julegaver! =)

Skrevet

ÅÅ ja gleder meg til PINNEKJØTT .. =o)

forje julaften var midt i verste svangerskaps kvalmen og fikk ikke ned noe særlig så skal ta igjenn til jul hehe oxo med ny baby da gitt =O)

Skrevet

Åååå, jeg gleder meg til jul!!! :-)

Vet du, tenkte faktisk på det da jeg dusja i morges, tenkte på hvor mye jeg gledet meg!! Har faktisk tenkt å begynne med julegavene ganske straks, skal jo på ferie i november, og da er det fint å ha gjort unna de fleste gaveinnkjøpene før vi reiser slik at jeg kan bruke masse penger på ferieturen! ;-) Jeg har termin 6.januar, så regner med at formen kanskje ikke er helt på topp i juletider, så ei venninne har lovt å komme hit og ta julevasken!! JIPPI!! :-) Vi har hus på 250 kvm, så det kom veldig godt med! :-)

Ååååååååååå, julesanger, snø, juletre, julepynt, julekakebaking, ribbe og familie/venner.... :-)

Jeg blir som en liten unge selv!! Og i år kommer Aurora til å skjønne mer av hva som skjer. I fjor var hun sååå søt, før vi dro til mine foreldre, satt hun i vippestolen sin her på stua, og tv'n sto på. Jeg og sambo pakka litt og samla sammen det vi skulle ha med, og da vi kikka på henne satt hun og så på reisen til julestjernen!! Søte lille Snuppa... Håper bare babyen har vett til å bli inne i magen til etter rakettene har vært på nyttårsaften!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...