Gå til innhold

Noen her som gleder seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, sitter dessverre og hører på julesanger nå jeg:P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gleder meg til jul, men bekymrer meg litt for hva jeg skal ha på meg... hehe.. kommer jo til å være høygravid da jo... ;) *ler*

Men all den gode julematen da.. *sikle*

Når har du termin?

Skrevet

ja juuulematen jah<3 hva spiser dere den dagen:)? hehe.

Jeg er bare i uke 3 jeg;/ så termin er 1 april:) hehe

Skrevet

Vi blir tre denne julen. Vesla kommer i september, så her er det store forventninger ;)

Har egentlig gledet meg siden forrige jul, for i fjor var pappa alvorlig syk og julaften ble tilbragt på rikshospitalet. Så julen i fjor ble på en måte litt amputert, men i år er vi alle fit for fight.. ev. fit for feiring ;)

Håper på en jul med besteforeldre fra begge sider og stor ståhei hjemme hos oss selv :)

Med ribbe og medister og alle tradisjonelle ting, og muligens litt rødvin i glasset til nennemor ;)

Skrevet

sier bare en ting jeg.... PINNEKJØTT og kålrabistappe.... AH... *sikle sikle*

blir jo ekstra spennende i år da med baby og greier...

1 ting..kan man spise pinnekjøtt og kålrabistappe når man ammer enkli?? ellers må vi frem med melkeriet :D

Skrevet

jaaaaaaaaaa, gleda meg som ein unge, elska jul. d e min desidert favoritt tid på året.

denne julen går eg ut i permisjon, så d gjør til at eg gleder meg ekstra masse. men har ikkje begynt å høre på julesanger endå då..

fikk en arti sms om jul her en dag faktisk, så tror d e flere som gleder seg!

Skrevet

her gleder vi oss veldig mye til jul. jeg har termin 11 des. så vi får litt av en julegave. så da blir vi fire.

Skrevet

I år blir julen feiret hjemme, med meg, samboeren og sønnen min, hvis ingen melder sin ankomst før den tid. Jeg kommer til å være høygravid da, med termin 4 dager etter julaften.

Planlagt denne jula i tre år, det at man er gravid er bare ett pluss.

God jul da folkens:o)

Skrevet

Gleder meg faktisk ja:) Er ikke noe sånn spesielt julemenneske - blir ofte så mye stress i julen, men i år skal jeg ha mormor/-far her på julaften, i tillegg til min søster med familie og mine foreldre, pluss at jeg da har en liten baby. Julen betyr liksom plutselig så mye mer når det er barn med i bildet, og når vi kan samle 4 generasjoner også så blir det veldig bra:)

Har termin om 7 uker, så har da 3 1/2 mnd gammel baby hos meg på julaften - det blir bra:) Hmmm....gleder meg masse faktisk:)

Julesanger i juli var vel likevel litt drøyt;) he,he...

Skrevet

Vi spiser pinnekjøtt, medisterkaker, kålrotstappe, og poteter.. Får jo vann i munner her jo.. Hehe.. ;)

Men blir nok en rar jul... *ler* gå der å vralte... =)

Skrevet

Hehehe veit;) men det er så koselig:) "du grønne glitrende tre" er jo så fin da:) (men har aldri likt den før nå).

Skrevet

hihi, julisanger...;)

I fjor spiste jeg ikke noe julemat (KVALM), så i år skal jeg unne meg litt av det + kanskje et lite glass med noe godt i?

Blir jo første jula med både stesønnen min og lillesøster, så det blir sikkert stor stas:)) Også skal jeg feire min første jul hjemme hos meg selv. Det er et absolutt krav:))

Skrevet

Endelig noen sjelefrender! Jeg er helt tussete når det gjelder jula, begynner å glede meg til neste jul allerede i januar....Mmmm, ribbe, pinnekjøtt, multekrem til dessert, julegaver, fine filmer på tv og disneykavalkaden og mye mer! Denne jula blir jo, som flere av dere nevner, ekstra stas siden lille prinsen kommer i november og vi blir tre :)

Sukk....skulle ønske det var jul NÅ!

Skrevet

ja, gleder meg til jul. gaveinnpakking, gløgg, kakebaking og juletrepynting.

skal feire med min familie iår, og går alt er jeg rimelig stor gravid da...

Skrevet

Jah!!!

Kanskje sitter jeg der med en spiller ny baby i armene mine! Håper det, hvis ikke blir det min 3.jul på rad som gravid!!

Skrevet

Jeg gleder meg til jul hele året jeg!

Elsker den tiden der......

Vakre julesanger, lys i hver en krok,gløgg,juleverksted, førjulstid...

Glade barn og voksne, unger som glitrer i takt med utebelysningen, snømenn,dekorasjoner......

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ måtte det bli jul snart!!!!

Skrevet

Uff, nei..

2 av de 3 siste julene har jeg vært kanonkvalm og gravid, så alt som har med jul å gjøre gir meg en uggen følelse :S

Håper det blir bedre når det nærmer seg

Skrevet

Julen er koselig den! Også har jeg forhåpentligvis flytta ut i år.

Første jul i eget hjem. Også kanskje med et lite mirakel i magen. Blir spennende å se åssen det blir :)

Skrevet

Gleder meg masse til jul men er veldig spent på hvordan denne jula blir da...har termin 2 dager før julaften så enten har jeg en liten babis sammen med meg ellers så er jeg nok ganske så sprekkeferdig på julekvelden =) Det verste tenkelige er at jeg faktisk føder på julaften...håper VIRKELIG at det ikke skjer....Tenker da på min lille sønn på 4år som ikke får feiret jul sammen mamman og pappan sin...

Skrevet

jeg også gleder meg masse til jul..i fjor hadde vi 1 barn i år har vi pluselig to ting skjer fort her hehe......

vi skal ha mine foreldre på ribbe m/tilbehør slik vi hadde det i fjor...

synes det er greit å være hjemme hos oss når vi har 2 barn, for det blir fort masse leker de får og da er det greit å være hjemme her :)

Skrevet

O JUL MED DIN GLEDE=)

jepp, gleder meg som en liten unge, bare ELSKER jula, og i år er lille nurket vårt ploppet ut til da så vi får jo julebonus i år=) =) =)

jeg r av den typen som driter i pakkene, synes julstemningen, familien som er samlet og all den gode maten er selve hovedpunktet med hele julen!=)

pinnekjøtt, mandelpotet og kålrabistappe er yndlingsretten og lille nurket bør alså ikke reagere på det dersom jeg ammer, da blir det ingen julegaver på h*n i år, klarer meg absolutt ikke uten det alså=)

GO JUL JENTER=)

(ikke lenge igjen nå...hehe)

Skrevet

Tenker ikke akkurat på jula når det er fin sommer ute. Men etter å ha lest tråden hørtes det litt koselig ut med jul :-)

Vet ikke hvordan det blir i år.... Ellers har enten jeg vært hjemme hos foreldrene mine, eller så har vi vært hos sambos bror. Kommer ikke til å reise langt-langt med liten baby, så blir nok hjemme hos oss selv. Da kommer nok babys frafra hit, litt stusselig at det ikke blir flere. Foreldrene mine kommer nok ikke, langt å reise og vi har ikke ekstra rom de kan bo på. Gleder meg til å pynte baby og mange gaver :-) Men ellers skjer det vel ikke så mye når familien bor så langt unna...

Skrevet

blir nok litt anerledes her også i år, jeg og sambo har som regel vært hos hver vår familie i julen, men i år blir vi nok å holde oss hjemme eller hos min familie (hans bor langt unna)...

Skrevet

JAAA gleder meg masse for da har jeg baby... har termin 10 desember...siste matstappinga i jula før slankekuren begynner hehehe=)

Skrevet

Jaaaaaa=) å så deilig og se så maneg likesinnede:) Julesanger,stearinslys, julegateåpning, trepynting, og dem gode julematen=) og tenk, i år skal Jeg og sambo få oppleve dette som foreldre=) Helt sinnsykt og tenke på, og herregud som jeg gleder meg...kanskje jeg skal grave frem en jule cd i kveld selv:)hihi..... skylde på hormonene=) 11 november skal lille tulla melde sin ankomst,så vi satser på at hun kommer ca da,så jeg er i fin form til alt som har med julen og gjøre:) vi er utrolig heldige både de av dere som har barn, oss med barn i magen, og de av dere som prøver, for hvem vet: til jul kankjse dere også går med kul på magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...