Gå til innhold

Ja, en kort og trist oppdatering om Mikael..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjære lillegull.

har ikke ord..

virkelig ikke..

uansett er det ingenting jeg eller noen andre kan si som kan ta smerten bort..

jeg har tenkt på dere i tide og i utide..dere har nesten hverdag vert i mine tanker,vertfall lille mikael..

det er sant som du sier,han har satt dyype spor etter seg,ikke bare hos de rundt han,men også oss..

kondolerer så mye,du har opplevd det verste en mor kan oppleve..

huffa meg nå gråter jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så ufattelig trist lillegull.................Sender deg og dine mine dypeste medfølelser og mange klemmer....... Kondolerer........................

Skrevet

Kondolerer så mye!

Skrevet

kondolerer..ord blir fattige i en slik situasjon,men ønsker deg styrke i tiden som kommer,og kos masse med den andre lille gutten din:o)

tror vi er mange som blei triste på dine vegne nå ja:o(

Skrevet

Ord blir fattige...kondolerer...

Sender en stor varm klem..

Skrevet

Huff så trist Lillegull!! :(

Kondolerer så masse!! Takk for at du fortalte historien til oss om lille mirakelet og viste oss bildene!

Skal tenke på deg nå framover og sende en liten beskjed til lillegutten min i himmelen om å ta godt vare på Mikael-engelen din!!

Sender en stor klem til deg og dine!

Jeg lyser fred over Mikaels minne....

Skrevet

Så ufattelig trist... Lille kjempen deres som var så sterk og flink!!

Tårene triller hos meg nå, enda et lite englebarn...

Hvis du ønsker, er englesiden (www.englesiden.com) et godt sted å være, for oss som har mistet det kjæreste vi har...

Tenner lys for Mikael her i dag, nå er han i englelandet og har ikke vondt mer...

Mange mange klemmer og tanker til dere alle, i denne tunge og triste tiden...

Skrevet

Kondolerer.

Det er så uendelig trist...

Ta vare på de gode stundene og minnene.

Skrevet

Kondolerer, føler med dere i denne tunge tiden.

Skrevet

Jeg kondolerer kjempemye.

Utrolig trist å høre!

Skrevet

Kondlerer kjempe mye.

Hvis det e noen eg kommer til å huske fra dette forumet så e det deg og Mikael...lille store kjempen.

Hvil i fred lille venn.

stor klem og varme tanker til dg og dine.

Skrevet

Hvil i fred, lille venn... Min dypeste medfølelse og varme tanker til deg og resten av familien din, lillegull....

Skrevet

Kondolerer til deg og familien, håper dere kan finne trøst i at lille Mikael har det godt der hvor han er nå.

Skrevet

Kjære deg, jeg vet ikke hva jeg skal si... Dette er ufattelig trist, det er ingen som skulle måtte gå igjennom dette... Ord blir fattige, men vi er mange her som vil hjelpe deg hvis du vil snakke eller noe... Bare fortsett å vær her, du, så skal vi være her for deg!!!

Varme klemmer til dere!!!

Skrevet

Dette var ufattelig trist!!! Han var en sterk liten gutt, Mikael! Han har satt sine spor i manges hjerter, i den alt for korte tiden han var sammen med dere... Han vil aldri bli glemt, heller ikke av oss her inne på BIM, som har fått følge han fra han var i mors mage...

Tusen takk for at dere har villet dele denne tiden med oss! Det er utrolig sterkt gjort å klare det i en slik tøff situasjon!

Mange varme tanker går til dere, familien og ikke minst lille Mikael!

*Klem*

Skrevet

Så grusomt trist.. Ord er ubetydelige..

-men husk nå heller på tida dere fikk sammen, de små, dype sporene som dere garantert ikke ville vært foruten..

Jeg tenner et lys for Mikael!

Skrevet

Så utrolig trist å lese. Håper dere har god støtte i hverandre og familie og venner nå!

Klem fra meg

Skrevet

huff så trist.

synes du er sterk som greier å skrive om dette nå.håper du kan ta frem gode minner en gang i framtiden.

lykke til kjære deg

kondolere!

Skrevet

Kondolerer.. Er ingen ord som kan si noenting.. Sender mange tanker og klemmer til deg og familien din..

Skrevet

Kan ikke gjøre annet enn å sende deg noen gode klemmer og kondolere så mye... Dette var virkelig trist:(

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Men vil bare vise at jeg tenker på dere, og sende en god klem til dere... Følger doffines oppfordring og tenner lys for Mikael i kveld.

Skrevet

Kjære Lillegull! Har fulgt med på historien deres hele veien og nå feller jeg noen tårer for dere alle:( Kjempetrist dette her. Han var slik ein nydelig gutt. Så fint at dere fikk ha ham denne stunden og bli så godt kjent med han. Beundrer hvordan dere har taklet det hele! Mange varme tanker og klemmer til deg og dine,Lillegull!!

Skrevet

Kondolerer så masse, har selv vokst opp i et hjem med tap av et barn og vet hvor tungt det kan være... det å være forelder å miste et barn må være noe av det tyngste et menneske kan oppleve, og som ingen skulle fått erfart. Syns du har vært sterk som har delt historien hans med oss. Sender masse varme tanker til dere i denne tunge tiden.

Skrevet

Hvil i fred, store lille Mikhael! Mamman og pappan din elsker deg veldig høyt, selv om du ikke kunne være her hos dem så lenge!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...