Gå til innhold

Ja, en kort og trist oppdatering om Mikael..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 5 døgn intens kamp ga vår lille kjempe stille og fredelig opp kl 01.50 i natt. Han lå de siste par døgnene uten å ta til seg noe, og svant sakte men sikkert hen. Han viste en enorm livsvilje, og holdt ut langt på "overtid"...

Han hadde visst bestemt seg for å leve over mamma sin bursdag, noe han greide med 1 time og 50 minutter..

Trenger litt tid nå, men jeg titter nok innom her av og til. Takk for alle tanker og klemmer fra alle sammen. Mikael har virkelig satt mange og dype spor etter seg, og det er godt for meg å tenke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg skal si jeg, tårene bare renner:( Liksom ingen ord som kan trøste... Verden er så urettferdig!!!!!!!!!

Sender deg en god klem

Skrevet

kondolerer. verden er så urettferdig, små barn skal leve, ikke dø. men han har gitt dere minner som dere må ta godt vare på.

klem

Skrevet

huff, det var veldig trist å høre, håper du har noen som kan hjelpe deg igjennom denne tiden.

Lykke til

Skrevet

Huff det var trist å lese, livet sitter her med tårer i øyekroken..

en stor klem til dere

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene. Så trist!! Min dypeste medfølelse til dere

Skrevet

Ufattelig trist å høre. :( sitter med tårer i øynene nå.

vet ikke annet hva jeg skal si.

Kondolerer.

Klem

Skrevet

Det var veldig trist, kondolerer

Skrevet

Så trist å lese,kjære deg:-( Lille kjempen din holdt ut lenge,tøffe gutten! Du er så sterk som klarer å dele dette med oss inne på bim,beundrer deg masse for det.

Ta godt vare på hverandre og la familie og venner ta godt vare på dere. Sender mange varme tanker til dere og lille,store Mikael nå.

Skrevet

Uff, ingen ord fra meg kan vel ta bort noe av smerten, men håper dere vet at mange her inne tenker på dere!

*Sender en klem*

Skrevet

All medfølelse i verden sender til dere. Mikael vil uansett være en kjempe av dimensjoner i maaaanges hjerter. Tenker på dere og sender tusen varme klemmer.

Føler meg heldig som fikk dele han litt med dere her inne!

Skrevet

Å, Lillegull.... Dette var uendelig trist å lese!! Lille Mikael-kjempen....

Jeg kommer aldri til å glemme historien deres, dette har vært utrolig sterkt å lese og følge med på! Håper dere etterhvert klarer å ta vare på alle de gode minnene, og la den lille engelen hvile godt. Det er så utrolig urettferdig, som en tidligere skrev: Små barn skal ikke dø, de skal vokse og leke og være barn!

Sender alle mine varme tanker til dere, håper dere får hjelp til å komme gjennom dette, og at dere kommer styrket ut av det til slutt!

La oss alle tenne et lys i vinduet i kveld for den lille kjempen!

En stor trøsteklem til hele familien din fra

Skrevet

Dette var veldig trist, lillegull!

Håpet at din lile kjempe skulle klare det....men livet er ikke alltid rettferdig, dessverre....

Tusen Takk for at du har vært så sterk at du har orket å dele alt med oss her inne, vet at det må ha kostet deg ganske mye!!

Ta vare på deg selv og din lille familie i tiden som kommer!!

*Tenner et lys for lille Mikael, et lys for storebror og et lys for lillegull og mannen.*

Hvil i fred, lille kjempe!!

Skrevet

kondolerer så veldig mye.

hold på de gode minnene..

føler virkelig med dere..

klem fra

Skrevet

Uff, så utrolig trist, stakkars liten gutt :-( Sier som andre over her. Du er ei utrolig tøff jente som orker å dele historien din med oss andre her inne.

Tankene mine går til deg og familien din. Ta godt vare på deg selv og dine i tiden som kommer.

Stor klem fra

Skrevet

Sender dere all min medfølelese, dette var utrolig trist å høre. Håper dere har god støtte rundt dere i denne tunge tiden.

Varm klem til hele familien fra Thea

Skrevet

Åh kjære dere! Dette var fryktelig trist!

Kondolerer og tusen takk for alt du har delt med oss her inne på Bim. Tenker på dere i dag.

Mange klemmer!!

Skrevet

Kondolerer! Mine tanker går til dere i denne tunge stunden! Stor klem.

Skrevet

Huff så trist å lese..

Vet ikke helt hva jeg skal si.

Tankene er med dere.

Varme klemmer.

Skrevet

Uff, så utrolig trist! Sender en god trøsteklem til dere.

Skrevet

Å herregud, noe så forferdelig. Kjære dere, jeg har ikke ord. Håper bare han får hvile nå, og ikke ha det mer vondt! Ufattelig trist er det!!! Vil ønske dere masse lykke til videre med alt her i livet. En stooor klem fra meg og sambo!

Skrevet

Kondolerer så mye, lillegull.. Mikael vil alltid bli husket, og aldri bli glemt! Lille kjempen... Tenner er lys i dag, et lys som skal minne over Mikael i dag!! Mange varme tanker til deg og dine....

Skrevet

Huff, leit - men det skulle jo (mest sansynlig) komme!

For noen tunge dager dere har og får...

Stå på videre nå!

Kanskje den sorgen som er, også har i seg noe lettelse?

KLEM

Skrevet

Uff..

Kan ikke annet enn å sende deg varme tanker og klemmer.

Ord blir så fattig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...