Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #26 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk for gode svar Yinyang og T.V.N.S.. det er ikke lett nei. prøver å ikke tenke så mye på det. men ikke lett.han er jo hos foreldrene nå. så er rolig og litt avslappende.men merker jo at det er stoort ansvar å være alene. hele byrden ligger på en person. jeg syntes du er kjempe tøff yinyang. og takk for tips om aleneforeldre debatten. Nå har det seg slik at vi har en andelsleilighet, men bygger hus. skal selge leiligheten når huset er ferdig. men hva i allverden gjør vi hvis vi går fra hverandre? tror vi må selge huset hvertfall. ingen har råd til det alene. og en kan jo evt. beholde leiligheten. MEN husleien stiger til nesten 10 000 kr her. og jeg som alene mamma vil jo ikke ha råd til det. har full jobb nå. men ti tusen er mye penger. HI
yinyang Skrevet 18. juli 2007 #27 Skrevet 18. juli 2007 Sender noen gode tanker til deg, og hvis du ser nøye etter, så sitter det en liten engel oppå hylla di og passer på deg, og gir deg styrke til å ta de ratte valgene Uansett, hus og leilighet er ikke nok til at ting skal fungere... Mange har klart det før dere, salg-kjøp-og-leie av bolig. Tar på kreftene det også, men sånn er det bare. Dere har jo brukt noen år på å bygge opp det dere har nå, og det tar tid å kvitte seg eller fordele alt. Samme med hus og hjem. Bare vær skånsom mot sønnen deres, så ikke han får en vond tid. Gjør det beste for ham, og dere selv. Hvis det betyr samlivsbrudd, så vit at du vil finne støtte og hjelp i samfunnet, og forhåpentligvis i din familie og venner. Håper det går bra med deg i dag
KaMa Skrevet 18. juli 2007 #28 Skrevet 18. juli 2007 Beklager å blande meg, men du vet at det her var snakk om en ekskjæreste, ikke den mannen hun har barn med og lever sammen med nå? Skjønner ikke helt hvorfor hun skal gå fra sin nåværende mann,om han behandler henne pent... :-/
yinyang Skrevet 18. juli 2007 #29 Skrevet 18. juli 2007 Til KAMA... Hæ?? Jeg svarte HI jeg, og ikke TVNS, eller hvor du leser hen?? HI er i ett miserabelt forhold, ikke med noen ex, men mannen til sitt barn, og finner ikke styrken til å gjøre noe, evt brudd!! Så vi trøster og gir råd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #30 Skrevet 18. juli 2007 Tusen takk igjen yinyang Koselig at noen som deg svarer. Hva som skjer videre, vet jeg ikke ennå. Vi bor fremdeles fra hverandre og det går greit. I dag er gullet hos pappan sin. så veldig deilig å få slappet av litt. tenker og tenker. vi har faktisk kost oss alene. er ikke det stresset som det blir når sambo er hjemme.. men men, vet ennå ikke hva som skjer... :S HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå