Gå til innhold

Endelig svar!!! Sint og lettet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

MANNFOLK!! Han har visst hele tiden at han har vært i live og hatt det bra, så da trenger han vel ikke å si fra??!! Det koster så utrolig lite å bare sende et lite livstegn! Det er nok med 2 ord i ei melding, så slipper du å bekymre deg! Regner med han får høre det både av deg og av din svigermor når han kommer hjem - og han fortjener å få høre det også!

Han bør få høre det sånn at han garantert tenker seg om to ganger før han gjør samme stuntet igjen!!! Kan være lurt å passe på å si at du er sint fordi du har vært så redd - ikke fordi han har vært ute med kompisene sine.. Han bør forstå det, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå... har akkuart vært i besøk og måtte rett inn å sjekke.. ble veldig glad på dine vegne nå for at han er i god behold. Syntes du virker som en veldig voksen og fornuftig person etter det du skrev over om at "hvor lenge kan du være sur og holde det imot han"... han forstår nok hvor lei deg og redd du har vært og det vil nok aaaldri skje igjen for tro det eller ei så lærer de noe av slike opplevelser mannfolkene også..

han har nok en de "kryping" å gjøre når han kommer hjem men heldigvis uansett hva så er han hvertfall i god behold og det er jo bra.

håper du får deg en god natt søvn nå, tipper du trenger det!

klem til deg, syntes du har vært flink og fornuftig jeg.

Skrevet

enig med deg, mockis. Det var unødvendig skrevet av mummimammo.

Jeg tror ikke vi har med utro mannfolk å gjøre her, bare et vanlig eksemplar av tankeløs mann.

helt typisk... men la han få høre det skikkelig og saklig. Ikke gjør det til masing, men la han forstå hvor såret og redd du var.

Jeg har lært en ny teknikk: snu situasjonen. Sett han i dine sko...

" Tenk om jeg hadde vært på en jentetur, også hadde du ikke fått tak i meg... +++"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...