Victorials Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Etter to døgn og nesten 9 timer ringer sambo meg endelig!!!!!! Han hadde plutselig bestemt seg for å bli en dag til, og hadde glemt mobilen i bilen så han kunne ikke ringe, og nå var de omsider kommet til bilden og var på vei hjem!! Kjenner jeg er så utrolig skuffet.. Var oppe nesten hele natt og var dritbekymra, har grått og alle har vert skikkelig redde!! I det minste var han skikkelig lei seg når han forsto hvor redd jeg hadde vert, og han la seg langflat og var helt enig i at han hadde vert en tosk, og i det minste kunne lånt en telefon til å ringe hjem... Så det er da noe. men jeg er skikkelig sint enda! Så vet ikke helt hva jeg skal si når han kommer hjem sånn ca 1 i natt!!!! Årrrh... Hvorfor kan han ikke tenke litt lengre noen ganger??!!!! Mannfolk!!!! Får si som svigermor sa da jeg fortalte at han hadde ringt: "For en dust, når han kommer hjem blir det pryl!!"
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 bra at det gikk bra da ... du får lære han opp når han kommer hjem
Snart 3 barnsmor! Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Phu.......... Bra det ikke var verre enn det...men stram han opp når han kommer, slik at det ALDRI gjentar seg...... Så gla på dine vegne!!! Ståpå klem!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 ååå gud så godt og høre... ååå jeg hadde vært så sinna!!!!!! hadde ingen av kompisene hans mobil eller???? kjenner jeg koker her.. men som sagt.. kjempe bra at det ikke hadde skjedd noe.. hadde garantert varma øra på gubben når han kom hjem..
doffine Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Enda bra at han er i orden og ingenting er galt.... MEN hvor vanskelig skal det være å få tak i en telefon å ringe hjem, lissom... Gi han inn etter noter når han kommer hjem... det fortjener han!! Mannfolk...
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Så godt det ordnet seg... kooooosd
melkekua™ Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Godt mora også tar han et tak ;o) Og godt han kommer helskinnet hjem.
Labambie Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Hadde han vært min hadde han vært ferdig som popsanger, på hodet og ræva rett ut. Sånn går det ikke an å oppføre seg, så uannsvarlig er det ikke lov å være når man har ansvar å tenke på hjemme. For en dust! Nei,han er ikke no å ha.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Som så mange med meg sa, mannfolk tenker litt sånn at det ikke er noen big deal... Godt å høre at han er i god behold da hvertfall. Det som er det viktigste, og at han skjønner hvor dum han har vært.
Noah A*3 daga over* Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 det der hadde i latt typen mitt fått kjent leeeeeeeeeeeeeeeenge... e ikkje snakk om å være distre eller lignende..e å ta hensyn til de som sitter hjemme...an har tross alt en samboer og en unge på 5 mnd hjemme...du går ikkje en hel helg uten å gi lyd fra seg da.. sorry az,men i syns det virke som han vrir seg unna noe...fælt å si det,men....
petite fleur Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Takk og pris!! Nå er det bare å finne fram kjevlet....
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 hadde gitt han inn så det hodt!! faen for en uansvarlig idiot. unnskyld meg.. men sånt gjør man ikke mot dama som er hjemme med felles barn,, kjenner jeg spyr...
happybirthday Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 For å være sikker på at han ALDRI kommer til å glemme å ringe senere, så kjeft ham huden full også når han kommer hjem. Fortell om alle bekymringene, at du har ringt politiet og at du har trodd at noe hadde skjedd osv. Og understrek hvor tankesløst og ikke minst HENSYNSLØST det er av et voksent oppegående menneske å ikke ringe. Han kan si hva han vil, ikke tenk på eller la deg avspise med argument ala "..det er ingenting man får gjort med det nå. Jeg er iallfall hjemme igjen og ingenting har skjedd..." For lar du det bli med dette, så kan det hende at episoden ikke fester seg og han kan komme til å gjøre det igjen. Nei, gjør det skikkelig ubehagelig, ikke vis bare hvor lettet du er, men du må da være utrolig SINT! Det hadde jeg vært, hadde jeg vært deg.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Så bra at det ikke hadde skjedd noe alvorlig!! Har tenkt masse på dere i hele natt... La ham få gjennomgå når han kommer hjem! DET FORTJENER HAM!!! Mannen min hadde hvertfall fått høre det i vinkler.....
Victorials Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2007 Ja, håper virkelig han har lært... Men hva sier man egentlig etter noe sånn... Har kjeftet godt, men er begrenset hvor lenge jeg kan holde det over han, når han sier seg enig i at det var skikkelig dumt gjort... Dessuten har jeg vanskelig for å være langsint. Men garantrer at det kommer til å komme opp hver gang han skal på tur... For slik kan han ikke oppføre seg.
"husmor"med lille Nora Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 si du er skuffet over han. er noe av de værste de kan høre.. så får han skikkelig dårlig samvittighet etterpå.. han kommer aldri til å gjøre noe slikt igjen da!
3 skatter ute:) Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 oj oj oj stakkars mann om det hadde vært min pryl er fornavnet på hva han kunne forventet man gjør da ikke slikt fjellvett reglene sier til og med si fra hvos du går og hvor lenge du blir borte nei, himmel noe så provoserende han har gjort mot deg uansvarlig over alle vidder min kjære ringer hjem om han blir 1\2 time forsinket hjem fra jobb han:) avtal at han aldri finner på noe slikt igjen, du er skuffet og føler deg nedverdiget si.
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 15. juli 2007 #18 Skrevet 15. juli 2007 Det holder egentlig med å vise han det du har skrevet her på BIM.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Vis ham disse innleggene! Si at du har ringt politiet (husk å ringe de og fortell politiet at han har gitt lyd fra seg!) Såååå bra at han har gitt lyd fra seg da og at alt er vel med ham! Han fortjener å få huden full av pepper! Dette vil han nok huske til en annen gang han skal på tur! Håper virkelig at han har fått seg en lekse nå. Du skal se han kommer hjem med halen melom bena.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 Reis vekk ei helg du også og la han sitte hjemme alene. Jeg hadde nok sagt ei god lekse med en gang han kom inn døra, men så er jeg nokså langsint av meg også. En diamantring som unskyld syns jeg du har krav på:-)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 Godt å høre han er i go behold, men de mannebeina er noen ordentlige idioter innemellom som må ha ingeniør utdanning for å skjønne at en blir redd og urolig. Hadde vært sint i flere mnd jeg altså, vet åssen følelsen er når mannen bare forsvinner og den er ikke god nei. Føler meg deg og lykke til videre.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #22 Skrevet 15. juli 2007 Jeg støtter gep68 med diamantring + røde lange roser!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 15. juli 2007 #23 Skrevet 15. juli 2007 Herregud! Han skal være glad han ikke er min mann!! Hadde virkelig gitt han inn! Juling også kanskje...
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 15. juli 2007 #24 Skrevet 15. juli 2007 jeg må bare si.. jeg betviler forklaringen hans... ville hatt gode bevis på den storyen der altså.. sikker på at det ik er noe annen dame innblandet der.. og at han hadd eglemt mobilen i bilen ja, men de befant seg vel ikke på et sted helt uten telefon som han kunne lånt... og det er vel normalt å informere om at man blir en ekstra dag. den mannen der virker en smule enkel...
mockis me Skrevet 15. juli 2007 #25 Skrevet 15. juli 2007 Det der var unødvendig av deg å skrive mummimammo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå