Gå til innhold

Hva er din fobi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mark som ligger på veien...GRØSS....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller de svære ekle sneglene..æsj!! trådde på en her om dagen,gjett om jeg ble kvalm!!!

Skrevet

Det er regninger rett å slett:s

Skrevet

Klarer ikke å sove på et lukket rom. MÅ ha enten lufteluke, vindu eller dør åpen så jeg vet at det kommer jevnlig tilførsel på frisk luft =)

Skrevet

Eneste jeg er hysterisk redd for her i Norge er: Veps, huggorm og klegg..ellers er jeg ikke redd stort.. Liker ikke edderkopper..men kan ikke si jeg har arkanofobi heller..

Skrevet

jeg er redd for veps. humle og klegg

Skrevet

Huggorm!! Om sommeren må jeg gå igjennom hele soverommet før jeg legger meg så jeg er sikker på at der ikke er huggorm. Jeg har nettopp kjøpt inn netting til soveromsvinduet så jeg kan være sikker på at det ikke kommer huggorm inn. Jeg tør ikke å gå i skog og mark om sommeren,på varme dager tør jeg ikke å gå bak huset engang.

Hvis jeg hadde sett en huggorm engang hadde jeg sikkert besvimt av skrekk...

Skrevet

Orm!

Dette ødelegger så mye for meg, jeg elsker å gå tur i skog og mark og er veldig glad i plukke bær og sopp.

Men jeg klarer det bare ikke lenger, går jeg i skogen, suser det for ørene mine, hodet føles som om det er fyllt av bomull, kroppen er som en spent stålfjær og jeg skvetter for hver lille ting som rører på seg.

Skulle ønske jeg ble kvitt denne fobien :(

Skrevet

Edderkopper og andre heslige småkryp...

Føtter!!!! Manneføtter er værst :S

Skrevet

He he, klarer du ikke å tisse uten en q-tips i øret?

Skrevet

Fobi og fobi, men hater fykendes insekt som ikke har kontroll på hvor de fyker! Sånn som nattsvermere og feifot (kalles også for stankelbein, langbein osv..).

Skrevet

Fugler

Føtter

Alle slags biller med hardt "skall"

Skrevet

snakke ENGELSK

eg gjør det bare ikke..

vil heller ligge i et bur med edderkopper ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...