Gjest Skrevet 15. juli 2007 #27 Skrevet 15. juli 2007 eller de svære ekle sneglene..æsj!! trådde på en her om dagen,gjett om jeg ble kvalm!!!
*mamma* snart bryllup Skrevet 15. juli 2007 #28 Skrevet 15. juli 2007 Det er regninger rett å slett:s
Sjokoholikern Skrevet 15. juli 2007 #29 Skrevet 15. juli 2007 Klarer ikke å sove på et lukket rom. MÅ ha enten lufteluke, vindu eller dør åpen så jeg vet at det kommer jevnlig tilførsel på frisk luft =)
Sjefsmegga Skrevet 15. juli 2007 #31 Skrevet 15. juli 2007 Eneste jeg er hysterisk redd for her i Norge er: Veps, huggorm og klegg..ellers er jeg ikke redd stort.. Liker ikke edderkopper..men kan ikke si jeg har arkanofobi heller..
Snuppa! Skrevet 15. juli 2007 #34 Skrevet 15. juli 2007 Huggorm!! Om sommeren må jeg gå igjennom hele soverommet før jeg legger meg så jeg er sikker på at der ikke er huggorm. Jeg har nettopp kjøpt inn netting til soveromsvinduet så jeg kan være sikker på at det ikke kommer huggorm inn. Jeg tør ikke å gå i skog og mark om sommeren,på varme dager tør jeg ikke å gå bak huset engang. Hvis jeg hadde sett en huggorm engang hadde jeg sikkert besvimt av skrekk...
Katja Skrevet 15. juli 2007 #35 Skrevet 15. juli 2007 Orm! Dette ødelegger så mye for meg, jeg elsker å gå tur i skog og mark og er veldig glad i plukke bær og sopp. Men jeg klarer det bare ikke lenger, går jeg i skogen, suser det for ørene mine, hodet føles som om det er fyllt av bomull, kroppen er som en spent stålfjær og jeg skvetter for hver lille ting som rører på seg. Skulle ønske jeg ble kvitt denne fobien
Trollmor m/ trolljente Skrevet 15. juli 2007 #36 Skrevet 15. juli 2007 Edderkopper og andre heslige småkryp... Føtter!!!! Manneføtter er værst :S
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 15. juli 2007 #37 Skrevet 15. juli 2007 He he, klarer du ikke å tisse uten en q-tips i øret?
manonym Skrevet 15. juli 2007 #38 Skrevet 15. juli 2007 Fobi og fobi, men hater fykendes insekt som ikke har kontroll på hvor de fyker! Sånn som nattsvermere og feifot (kalles også for stankelbein, langbein osv..).
hit og dit Skrevet 15. juli 2007 #39 Skrevet 15. juli 2007 Fugler Føtter Alle slags biller med hardt "skall"
rosa og en blå Skrevet 15. juli 2007 #40 Skrevet 15. juli 2007 snakke ENGELSK eg gjør det bare ikke.. vil heller ligge i et bur med edderkopper ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå