Gå til innhold

Hva er din fobi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lider av uhelbredelig flyskrekk og nålfobi.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akrofobi

Araknofobi - store, små går helt fint!

Skrevet

*Hai

*Edderkopper (brekker meg når jeg ser edderkopper)

*Veps

*Sånne brusk biter(gummi aktige og små, men store nok til å kunne kjennes når du tygger på de) som kan fo rekomme i pølser, kjøttkaker o.l. da kan det ta leng tid før jeg spiser den maten igjen hvis jeg kommer borti det igjen... nesten 2 år siden jeg har spist chicken premiere pga det...

* Fett greier på kokt skinke...grøss

Skrevet

Å stå opp....

hehehe:p

(trøtt jeg, men ikke noe vits i å legge seg når daniel våkner hvert minutt!!!...)

Edderkopper, fluer, veps, humler, slanger (grøsser hver gang jeg ser de og ikke minst tenker på de... huff...)

Skrevet

Veps... det ødelegger mye av sommeren for meg. Jeg flykter, og kan velte bord og stoler på min vei, og kan godt holde meg inne resten av dagen.

Skrevet

- Runde trapper som man ser gjennom trappetrinna (HATER dem virkelig)

- De ekle krypa som er nå på sommern

Skrevet

kakerlakker...gjett om jeg er glad jeg bor i et land hvor de vemmelige vesnene ikke trives!

Skrevet

Navler! Jeg kan ikke tenke meg noe eklere enn folk som står og piller seg i navlen.. Uhhhhhh...

Skrevet

Den verste fobien min er klaustrofobien.Den har jeg INGEN kontroll over:-(

Ellers så er jeg redd for edderkopper,hai.

Skrevet

Dette er vel ingen skikkelig fobi, men jeg fikser virkelig ikke at skapdørene står åpne når jeg skal sove!

Skrevet

AneB. Det kalles en tvangstanke. ;)

Jeg har klaustrofobi... og er ikke så glad i tær..

Skrevet

Tvansgstanke får meg til å høres litt psyk ut, men det får gå :)

Skrevet

AneB.

Haha, de aller fleste har tvangstanker da. Så lenge de ikke forstyrrer livet ditt eller gjør det vanskelig for deg å fungere i hverdagen så er det jo greit. ;) Har ett par selv.. Jeg må skylde glasset mitt minst 3 ganger før jeg tapper i vann i det og jeg MÅ bruke en q-tips i øret hver gang jeg tisser... (detten er en tvangstanke som jeg bare har hjemme.. jeg leter ikke rundt i huset til andre etter q tips eller har de i veska)

Skrevet

Haha, okeeeei, TinkerBelle, du er verre en meg!! :) hihi

Det var litt krise en gang jeg var på overnatting hos en venninne, og det ene skapet på gjesterommet MANGLET skapdør!!

Skrevet

Joda, men jeg har iallefall rene ører. Høhø!!

HAHAHA, det må ha vært ille. *fnis*

Skrevet

slanger, høyder(blir uvell av å være på loftet i 4 etasje) dødsangst(brann,ulykker etc) så nekter sambo å dra uvenner(han gjør det for det noen ganger, argh)

var livredd edderkopper før, men etter å ha bodd i edderkoppreir er det blitt bedre, byner ikke å hylgrine lenger hehe :)

Skrevet

hai. er redd for hai når jeg bader i små innsjøer i norge :P

Skrevet

MUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rotter også sikkert,med det har jeg ikke sett!!!

Skrevet

veps - humle - tørr ikke og slå dem .. da løper jeg til naboen eller låser meg ute til mannen kommer hjem..eller at mannen min dreper dem om han er hjemme ...

Skrevet

edderkopper i senga.grøss:) og redd for turbulens og andre uvanlige ting på flyturer...

Skrevet

KLEGG er faktisk verre enn edderkopper, men er livredd og skriker opp for edderkopper også. Kleggen stikker med en gang den har satt seg, mens edderkoppen egentlig ikke gjør noe annet enn å KRAVLE, iiiiiii!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...