Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. 6 mnd men ikke intensivprøving. SA. Så 3 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 mnd :-)

Skrevet

2 år vanlig prøving. Og så satt spira på 1. prøverørsforsøk. Hurra:-)

Skrevet

hm.. 2 mnd. Prøvde ikke sånn iherdig. hadde bare sluttet pilla... Bestemte oss for å ta det som det kommer.. ;) Så var ikke bevist på dager, stillinger, temperatur osv osv.. hehe..

Skrevet

5 måneder:) Jeg ble rimelig overrasket da hun satt som et skudd!!

Skrevet

Bortimot 1 år, men vi prøvde ikke så hardt...

Skrevet

3 forsøk satt han ordentlig!!! mista en på 2 forsøk..

Skrevet

1 forsøk ;)

Skrevet

hva betyr pp? når i mens syklus er det egentlig størst sjangse for å bli gravid? to uker etter første mens dag?

Skrevet

sluttet på pillen i april - hadde brukt de i 6 år - og ble gravid i august :) Hadde ikkeno trøbbel med uregelmessige sykluser eller noe sånn, så jeg var vel heldig.

Skrevet

pp = prøveperiode. Altså perioden fra mensstart til neste mens eller ikke-kommet mens :)

Man kan bare bli gravid når man har eggløsning, og det er vanligvis ca 14 dager etter forrige mens første dag, men det er store individuelle forskjeller.

Skrevet

Den satt før første mens etter jeg slutta på pillene=) Gikk fort gitt!

Skrevet

med første mann tok det ca 3 mnd. andre mann første forsøk såå jeg har vært heldig.

Skrevet

Jeg slutta med prev i slutten av juni. Hadde mest sannsynlig en sa i juli/aug skiftet. Kaja-spira satt i begynnelsen av september.

Skrevet

Satt så og si med en gang.. Sluttet med pillene og fikk en mensen etter det før lille gullet klamret seg fast.. Er så lettet over at hun gjorde det, for kunne aldri i verden ha fått en mer perfekt lita gulleklump! :-)

Skrevet

Var ikke veldig ivrige prøvere, men gikk en måned:) Da hadde jeg gådd på pillene i 6 år

Skrevet

Begge gutta kom på 1. forsøket ;)

Skrevet

1 år med iherdig prøving. Ble gravid etter en runde med Pergotime.

Skrevet

9 mnd gikk det her, hadde ikke gått på pillen på et par år før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...