*Sjokomelk* Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 hos meg var det nesten 7mnd .... hadde nesten sluttet å tenke på det for det skjedde jo ikke noe ...hehe så en dag woops ! det var en herlig dag ...=)
¤ my precious ¤ Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg ble gravid i 1. pp...så omtrent 2 uker, eller noe sånt da :-)
snartmammapåny Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 1pp her og, kom som et lite sjokk, hadde jo regnet med en 4-7 mnd med prøving. Men veldig greit å slippe å vente mens etter mens på at spiren skulle sitte.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 3 mnd:=) den mnd jeg bestemte meg for aktivt å prøve.. dvs telte dager (nøyaktig 14 dager fra siste mens) satt den;)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Vi stressa ikke med å prøve(og det er jeg glad vi slapp, for jeg har vært så redd for ikke å kunne få barn(uten grunn), hadde faktisk ikke tid til det da det gikk etter 1.el 2. forsøk. Vi planla ikke i forhold til eggløsning, men droppa bare beskyttelse de to gangene (og etter det reiste vi på svigermorbesøk, så det ble dårlig med flere forsøk den mnd..., og det var tilfeldigvis rett tidspunkt:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. juli 2007 #10 Skrevet 14. juli 2007 Skulle bare prøve 1 gang, og jeg blei gravid den prøveperioden, men noen uker etter at vi prøvde, så jeg sier 1,5 pp!
SnupsaTupsa Skrevet 14. juli 2007 #11 Skrevet 14. juli 2007 1,5 - 2 år... Men var ikke akkurat så aktive. Hadde heller ikke satt meg inn i sånt som når det er el osv. 2. gang tok det bare ca 3 mnd ;O)
Nye sprell Skrevet 14. juli 2007 #12 Skrevet 14. juli 2007 Første forsøk - begge gangene! (Og jeg er over 30!)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #15 Skrevet 14. juli 2007 Første gang.. tja 2-3 år Andre gang... 10 dager
frøken77 Skrevet 14. juli 2007 #16 Skrevet 14. juli 2007 Halvannen måned! Gikk overraksende fort ja:-)
Simselimsen Skrevet 14. juli 2007 #17 Skrevet 14. juli 2007 Må bare legge til at jeg ble gavid igjenn rett etter at dattra mi ble født:)
:)Mamma&Leander07&Leona09:) Skrevet 14. juli 2007 #18 Skrevet 14. juli 2007 Første forsøk :-) Jeg hadde sluttet med pillen 7 mnd før vi prøvde... tror kanskje det hjalp!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 14. juli 2007 #19 Skrevet 14. juli 2007 4 mnd. "Ga opp", og da skjedde det...
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. juli 2007 #20 Skrevet 14. juli 2007 To uker..pang..tvillinger gitt.
Solskinnsdag Skrevet 14. juli 2007 #22 Skrevet 14. juli 2007 Sluttet på p-pillen etter maaaaange år på, hadde regnet med at det ville gå laaaaang tid, men fikk bittelitt mens en gang, og så vips, så satt snuppa fast! :-) Og gjett om vi er lykkelige nå da! :-)
Helene <3 Sarah Skrevet 14. juli 2007 #23 Skrevet 14. juli 2007 Brukt pillen i 7år, etter 2mnd uten var vi gravide.
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 #24 Skrevet 15. juli 2007 den satt på første eggløsning etter jeg sluttet på pillen:)
Forskeren Skrevet 15. juli 2007 #25 Skrevet 15. juli 2007 Ca. 5-6 mnd første gang uten iherdig prøving og ca det samme andre gang uten iherdig prøving (men på 1. forsøk da vi virkelig gikk inn for det, visste sånn ca når EL var da, men tok ikke EL-test).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå