Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid tok det før spiren satt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg var det nesten 7mnd .... hadde nesten sluttet å tenke på det for det skjedde jo ikke noe ...hehe så en dag woops ! det var en herlig dag ...=)

Skrevet

Jeg ble gravid i 1. pp...så omtrent 2 uker, eller noe sånt da :-)

Skrevet

1 uke :)

Skrevet

1pp her og, kom som et lite sjokk, hadde jo regnet med en 4-7 mnd med prøving. Men veldig greit å slippe å vente mens etter mens på at spiren skulle sitte.

Skrevet

10 pp...

Skrevet

3 mnd:=)

den mnd jeg bestemte meg for aktivt å prøve.. dvs telte dager (nøyaktig 14 dager fra siste mens) satt den;)

Skrevet

Vi stressa ikke med å prøve(og det er jeg glad vi slapp, for jeg har vært så redd for ikke å kunne få barn(uten grunn), hadde faktisk ikke tid til det da det gikk etter 1.el 2. forsøk. Vi planla ikke i forhold til eggløsning, men droppa bare beskyttelse de to gangene (og etter det reiste vi på svigermorbesøk, så det ble dårlig med flere forsøk den mnd...:), og det var tilfeldigvis rett tidspunkt:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Skulle bare prøve 1 gang, og jeg blei gravid den prøveperioden, men noen uker etter at vi prøvde, så jeg sier 1,5 pp!:P

Skrevet

1,5 - 2 år... Men var ikke akkurat så aktive. Hadde heller ikke satt meg inn i sånt som når det er el osv.

2. gang tok det bare ca 3 mnd ;O)

Skrevet

Første forsøk - begge gangene! (Og jeg er over 30!)

Skrevet

Første gang.. tja 2-3 år

Andre gang... 10 dager

Skrevet

Halvannen måned! Gikk overraksende fort ja:-)

Skrevet

Må bare legge til at jeg ble gavid igjenn rett etter at dattra mi ble født:)

Skrevet

Første forsøk :-) Jeg hadde sluttet med pillen 7 mnd før vi prøvde... tror kanskje det hjalp!

Skrevet

4 mnd. "Ga opp", og da skjedde det...

Skrevet

To uker..pang..tvillinger gitt.

Skrevet

5 år...

Skrevet

Sluttet på p-pillen etter maaaaange år på, hadde regnet med at det ville gå laaaaang tid, men fikk bittelitt mens en gang, og så vips, så satt snuppa fast! :-) Og gjett om vi er lykkelige nå da! :-)

Skrevet

Brukt pillen i 7år, etter 2mnd uten var vi gravide.

Skrevet

den satt på første eggløsning etter jeg sluttet på pillen:)

Skrevet

Ca. 5-6 mnd første gang uten iherdig prøving og ca det samme andre gang uten iherdig prøving (men på 1. forsøk da vi virkelig gikk inn for det, visste sånn ca når EL var da, men tok ikke EL-test).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...