Maisie Skrevet 14. juli 2007 #26 Skrevet 14. juli 2007 Synes det er greiere og raskere å dusje med lillegutt. Han ligger på håndduker utenfor dusjen mens jeg dusjer litt først. Så får han dusje sammen med meg. Bruker ikke såpe på ham, så han blir ikke glatt som når han bader (olje i badevannet). Han har nettopp oppdaga dusjhodet og vannet som kommer ut av det, er helt fascinert. Holder ham på armen, og skyller godt over hele kroppen hans. Hvis han trenger å vaskes mer, gjør jeg det på stellebordet før vi går inn i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå