♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 12. juli 2007 #26 Skrevet 12. juli 2007 glemte og si at det er DU som er heldig og slepper henne og ikke omvendt...kan tenke meg at en dag kommer hun gråtene på døra di da hu har unger og denna typen hennes har dumpa hu...*i wish* huff nå var jeg slem:P men stå på jente! detta klarer du!
Sabina og gjengen Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 13. juli 2007 Jeg spurte hva hu liksom ville gjøre vis hu noengang ble aleine med barn, da sa hu at dersom hu ikk eer klar for barn tar hu abort, hvis hu er klar for det betyr det at hu er ferdig med mastergraden sin. Og da har hu den å lene seg på.. *jævla snørrkjerring* Hu hadde fått sjikk om hu ble aleine, det er faktisk tungt og ensomt, men likevel det beste i verden fordi du har barna/barnet ditt... Jeg er så sinna så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Nå skal jeg til legen pga underlivet mitt som IKKE blir bra så det passer bra at jeg allerede er sint, for nå er jeg lei, jeg vil bli frisk!!!!! *utblåsninger er godt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå