Gjest Skrevet 12. juli 2007 #26 Skrevet 12. juli 2007 her er storegutten 17 mnd og har termin 5/9:) Perfekt for oss og begge nøye planlagt:)
2 barns-mor :-) Skrevet 12. juli 2007 #27 Skrevet 12. juli 2007 jenta vår er født i november i 2005 og i november i år kommer det sannsynligvis en søster til henne:-) tenkte på å bli gravid januar 2006, sluttet med pillen, og i februar ble jeg gravid... det gikk fort, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå