Gå til innhold

Syns du at du har en pen baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvfølgelig gjør ein jo det. alle synes jo best som sin egne det gjør vipa også det. er det noen som synes at ungen sin er stygg/unett da?

hvis du ser en etter dine øyne en unett unge, du går ikke bort til moren/faren og sier at herregud stakkars unga han var lite pen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg syns han er pen, fordi jeg er glad i ham, han ligner på faren sin (som jeg også er glad i) og fordi han er min lille gutt.

En periode så han rar ut, han skjelte sånn. He he. og så en annen periode så han ut som en liten gammel gammel mann. Og nå stikker han av og til tunga rett ut av munnen og det ser ikke direkte smart ut da. Men men., han er nå min eneste og derfor mine peneste uansett., :)

Skrevet

jenta vår er nydelig.. helt skjønn. og alle sier det. hun smiler og smiler og er bare helt herlig.

bilde på profilen..

Skrevet

For et utrolig dumt spørsmål! Alle syns vel at sine egne barn er nydeligst i verden!

Skrevet

Selfølgelig synes jeg han er pen! :-)

Men jeg har faktisk sett en baby jeg synes var søtere enn min egen.. Helt sant! Eller... en GOD 2.plass da =P

Men synes jo Emil`n min er verdens nydeligste....:-)

Skrevet

Kan jo ikke være objektiv, men synes jo vi har ei nydelig snuppe!

Det er jo forskjell på hvem man synes er pene i alle aldre, så nekter å tro at det skal være noen fasit på hvilke babyer som er pene og ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...