Gå til innhold

Syns du at du har en pen baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns nemlig jeg har det, og mange sier det til oss også:)

Syns ærlig talt det er mange rare babyer, som ikke ser helt "heldige" ut. Men ser foreldrene det?

Jeg bare spør:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes gutten vår er vakker! Og får stadig høre at han er søt/nydelig, men det kan jo godt hende de bare sier det for å være hyggelige:)

Heg er enig i at ikke alle babyer er billedskjønne:)

Skrevet

Ikke bare pen, NYDELIG! :-D

Mange sier det til oss også, men man kan jo ikke vite om de mener det..;) Har selv slått en liten hvit løgn og sagt f.eks. "å, så skjønn!" og kanskje ikke ment det helt..

Men for oss er hun den vakreste- som sikkert alle foreldre føler om barnet sitt!

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Jeg har enda ikke sett en baby som er penere en min. Har ei veninne som har sendt ut bilde av sin baby til alle. Jeg jeg vil nesten ikke se det bilde, for det er så stygt. Grøsser nesten når jeg ser det. Rett etter fdselen og greier.

Skrevet

Jeg synes også at jeg har verdens nydeligste datter,synes ikke alle foreldre det?:) Mange forskjellige babyer,men synes alle er gode på sin egen måte uansett hvordan de ser ut. Men ser jo så klart babyer jeg synes er søtere enn andre.

Skrevet

Våres gutt er jo verdens sjønneste. Og det er heeeelt sant. Han er også en slik baby som er FIN og ikke ser rar ut som mange andre babyer....hihi...(det var kanskje litt stygt sagt...var ikke stygt ment)...Han har helt nydelige brune øyne og smiler hele tiden...hehe og alle kommenterer det. (jeg tenker av og til om det bare er noe de sier....hehe, selv om han er super sjønn)

Seff syns alle at sin baby er finest, det er jo helt naturlig.

Skrevet

Bea80 & Gullgutten

Du har jo allgrunn til å være stolt også da. Gutten din var kjempesøt:)

Og til dere andre: Jeg har ikke snoka på deres bilder ennå, hvis dere har noen da:)

Skrevet

Jeg får óg høre at vi har en pen baby:) Og jeg ser det selv. Han er en Lano-unge, som de sier;) Og det er faktisk dritkult å høre!

Litt enig at det er mange babyer som ser litt "speisa" ut, hehe... Jeg trur ikke de ser det selv egentlig. Rart med det. Har liksom aldri hørt at: "uff, babyen min ser så rar ut...". Eller jo, snakka med ei som fikk den 3.ungen(!) med rødt hår! Hun _innrømma_ faktisk at hun blei skuffa.

Skrevet

Jeg synes at jenta mi er helt nydelig, virkelig pen. Knallbå øyne og blonde lokker:) Hun er så skjønn at jeg blir helt mo i knærne iblandt....

Skrevet

Mi jente er likevel den aller nyyyyydeligste!;) Masse knallsvart hår, myyyk hud og litt mørk (halvt sør-amerikansk) Alle sier hun er kjempeskjønn! Tenkte faktisk på sykehuset at "de andre foreldrene MÅ jo tenke at jenta mi er den peneste, selv om de ikke vil innrømme det...!" Hehe....så bra at alle beibier er de nydeligste i verden for noen da:)

Skrevet

Synes alle babyer har en egen sjarm, men ingen som kan måle seg med min lille prins.

Får mye kommentarer på at han er veldig fin....han er helt glatt i huden og har de mørkeste brune øynene jeg noen gang har sett på en baby

Skrevet

Nei jeg synes han er stygg

Hihi neida =)

Får høre ofte at han er veldig pen... Har et veldig pent ansikt..

Men tror faktisk at alle foreldre synes det, selvom de kanskje er litt "rare" i andres øyne..

Skrevet

Jeg har verdens nydeligste baby, med masse svart hår,bollekinn og knallblåe øyne!!! Hun er rett og slett til å spise opp, det var søsteren hennes også da hun var baby, og hun er fortsatt ei veldig pen jente.

Fått mange kommentarer på dem begge to, at de er pene...

Nabodama presterte å si ang henne eldste "fy f... du blir jammen pen når du blir stor.."

Ikke for å skryte men, har egen hjemmeside av dem www.ronjamarie.piczo.com og har bilde på profilen min.

Skrevet

vel, jeg har pene barn og får høre det støtt og stadig av ukjente som stopper opp for å se eller av forbipasserende som sier, næææææ seeee så nydelige unger, og selvsagt er det gøy... de er eksotiskealle mann.men minste var ikke pen da hun var nyfødt. tvertimot!

men jeg beundrer aldri barna mine fordi de er billedskjønne men fordi de er såååå utrolig deilige :-) spesielt lillesnupp babyen. ingen er så deilig som henne :)

men hadde de vært billedlig "rare" som du kaller det hadde de vært like deilige for det

Skrevet

Jeg synes jenta vår er kjempe pen, og vi får også kommentert det:) Trodde egentlig ikke hun skulle være så pen, så må jo si at hun er helt perfekt!!hihi:):)

Skrevet

hun er sååå nydlig! får alltid høre at hun er den peneste babyen noen har sett! *stolt* en liten porselen-dukke med masse hår og stor brune øyne =)

Skrevet

Klart det. Han er nok verdens skjønneste:-)

Skrevet

hehe, tusen takk ;)

Skrevet

JA!!! og babyen har en pen storesøster :-) Vi får også mange kommentarer fra folk. Har planer om å kjøpe meg hagle når hun eldste blir "fjortis".. :-)

Skrevet

Jeg syns jo at min datter er verdens nydeligste, men hvem gjør vel ikke det om sitt eget barn:) Jeg får også høre hele tiden at hun er helt nydelig, søt skjønn osv osv.

Men slik igjen er det vel også med oss alle:)

Har sett babyer jeg personlige syns er mindre fine, men som mange andre syns er helt nydelige.

Så vist noen vil se verdens nydeligste jente så klikk på profilen min så ligger det adresse til nettsiden hennes;)

Skrevet

Jenta mi er helt fantastisk, og jeg elsker hver lille detalj :)

Hadde kanskje ikke den øyeblikkelige følelsen av at hun var SÅÅÅÅÅ nydelig da hun ble født. Tok et par dager å forelske seg :)

Skrevet

jeg synes gutten min er kjempe pen ! han er så god ! vi får stadig høre det også..nei sååå skjønn =)

men jeg tror de fleste synes de har pene babyer ..==)

Skrevet

Ja, det synes jeg. Men så er han jo pen også da.

Skrevet

ja, jeg syns snuppen min er vakker.. faktisk aldri sett noe vakrere. Får ofte høre at han er en pen baby.. men det hadde de jo sagt uansett.. Må innrømme at jeg sier det selv.. sier til andre at babyen er søt.. mens han kanskje egentlig ikke er så søt.. Fins mange rare babyer ja;) Min første nevø så ut som 7 far i huset ;) Veldig vakker nå da=)

Skrevet

Alldeles nydelig, selvsagt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...