Gå til innhold

Hva med dyreparken neste sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må bare si det selv om det ikke passer til tråden

Singelmamma m 3 prinsesser: du INPONERER meg stadig. dette er ikke første gangen jeg tenkt WOW når jeg leser hva du får til med lite.

jeg har stor beundring og respekt for deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødme, takk for den :-)

Skrevet

Hei damene :)

Kanskje jeg og lille vakre kan få være med også? Kan ikke huske sist vi, eller jeg for den saks skyld, var på en såkalt planlagt ferie..og dyreparken er super! :)

Var der da lille var såvidt et år, men selv om dagen var koselig så skjønte hun vel ikke stort. Skal en svipptur i år også, nå er hun 3 og har faktisk hørt om sabeltann osv, men blir en kjapp dagstur bare.

Så en planlagt tur, på litt flere dager hadde vært supert..så kan vi lese/se masse kardemommeby og sabeltann det neste året..hehe

Gjøre litt flere dager av det, og være tidlig ute med bestilling av boplass osv? Hamresanden f.eks, så blir det litt "sydenkos" i tillegg? Popper opp ideer her, mulig de allerede har vært nevnt? hehe

Jeg er 31, lillemor er 3 nå, vi bor i Oslo og har funnet ut at vi kanskje burde hive oss med på litt mer opplegg sammen med andre. :)

Så om noen tenker som meg, så er jeg åpen for kontakt nå også jeg :) Vi er to hyggelige jenter og det er stort sett lite bråk med oss..og liten som stor har velutviklete sosiale evner :))

(dagens kontaktannonse hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...