Gå til innhold

Hva med dyreparken neste sommer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av tråd lengre nede, og jeg har lovet ungene at neste år skal vi til dyreparken igjen!

 

Så da foreslår jeg at vi tar et gedigent alenemor treff der :-)

 

Evt hunderfossen som også ble nevnt, vi skal innom der om en uke, men det er ikke så innmari langt fra oss, så vi drar mer enn gjerne dit også ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dyreparken i kristiansand?

 

Skrevet

Jepp :-)

Skrevet

vi vil gjerne være med på det :-)

får bare håpe økonomien sier det samme...hehe

Skrevet

vi vil også!

 

kansje vi kunne leid ett sommerhus der nede sammen. da blir det billigere

Skrevet

ja også blir vi bedre kjent for da kan vi prate og spise god mat mens trolla sover :-)

Skrevet

ja...for er jo kjedelig om vi må sitte på hvert vårt hotelrom da.

Og er ikke så ofte jeg har selskap på kvelden sådet hadde vært flott :-)

Skrevet

da har vi en date neste sommer? men hvem skal være her inne om vi er på en hytte i kristiansand

Skrevet

hehe...da kan de jo være her alle de som er inne bare for å lage kvalm.....hahaha

Skrevet

hehe.. tenk om "slemme" anonym blir med da :P

 

har dere foresten merket at det er en anonym her som er super hygelig?

Skrevet

Jeg vil være med :) Passer utmerket ettersom jeg bor i Kristiansand.

Skrevet

du jukser

Skrevet

Jaaaaaaaaaa vi vil også :D

Skrevet

Vi og vil være med, helt fra Trondheim ;)

Skrevet

Hmmm.... Kanskje det?

Nå er lillegutt bare to år neste sommer da, så er kanskje litt bortkastet?

Hvor gamle er deres barn?

Skrevet

gullet mitt er 2 til neste år, april. Trur det er ein grei alder å reise til dyreparken på eg. :)

Skrevet

Åååå!

Får vi være med da???

 

 

(planlagt dyreparken lenge, men det ble for dyrt i år...)

Skrevet

vi er med. har ikke vært på ferie i år og det er kjeeedelig. Lias vil være to år neste sommer, og for hans del kunne vi like gjerne dratt på gården til venninnen min og sett dyra der, men JEG vil på tur, hehe.. kanskje vi kunne funnet en slags campingplass i nærheten som leier ut hytter eller noe sånt? så kunne vi vært litt "sosiale" på kvelden?

Skrevet

Martin blir også 2 neste år, han kommer til å elske det. Han blir gal bare jeg går forbi dyremathyllene på butikken han :D

Skrevet

hei er med på den..var der for noen uker siden og vesla hadde en kjempe flott dag..selvom det øste ned..

Skrevet

jaaa vi er med til dyreparken:D

Skrevet

Alder ingen hindring, jeg skal ha med vesla på 1 år da, og sist vi var i dyreparken var ho i midten 2år, ho hadde stort utbytte av det! Kaptein Sabeltann, kardemomme by og de små togene og alle dyrene har nemlig ingen nedre aldersgrense ;-) Så slik sett er dyreparken bedre enn mye annet når det gjelder de minste barna.

 

Mulig vi kan få grupperabatt om vi er mange nok?

 

Og kanskje vi kan leie en hel gjestegård med mange rom? Hvis det finnes noe slikt der :-) Eller en hel etasje i Noas Ark hotellet, eller, hva med hele kardemomme by? ;-) Jeg stiller med 2 voksne og 5 barn, evt 3 voksne og 6 barn, siden jeg har de to venninnene mine (alenemødre) som var med i fjor, og vi er enige om en tur til neste år.

 

Bare å begynne å spare av de fete utbetalingene folkens ;-)

Og dersom vi nå sier at OS ikke har økt, så blir det 600 pr mnd x 10 mnd = 6000 kr til ferietur, og det holder til en voksen og to barn (vårt budsjett i fjor, inkl reise).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...