Gå til innhold

***IKM UKE 30****skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører ikke til her inne på bli gravid men på MIK.. Men siden vi ikke bruker annen prevensjon enn svingen så skriver jeg her inne også..=)

Vi hadde sex 2 ganger rundt el (12 juli), den ene gangen var han muligens litt sen med å hoppe av.. den andre kom han ikke.. Så tanta kommer nok som bestilt her....

Men er forkjølt.. og føler jeg har vært det i 6 uker nå.. holder på å bli gal..Slapp og trøtt er jeg også (men så er jeg jo konstant forkjølt og) De siste 2 dagene har jeg hatt flere mageknip (skikkelig vondt og må bøye meg sammen, blir svimmel og kvalm) Ømme pupper har ikke kommet ennå (pleier å ha det rett etter el, men det kommer nok snart.. kjenner noe antydning..) Puppene øket en cup i størrelse rett etter el (som de pleier) og magen står rett ut (som den pleier. hehe) Så er bare å vente ei uke til... =( Da kommer magesmertene... har ikke lyst på de jeg...

Huff ble langt dette... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har IKM tirsdag 31. juli.......hatt min første pergo kur denne mnd, men har prøvd på nr 2 i 3 år nå......så jeg håper sterkt på endringer snart.........

Skrevet

Har ikm på mandag eller tirsdag, litt usikker. Men det som er bra er at jeg blir veldig opptatt i helga og kan tenke på noe annet. Så får vi se ut i neste uke om det er behov for å teste eller ikke.....

Skrevet

Idag har jeg hatt skikkelig murringer altså..hva med dere andre?? noen som har funnet noen symptomer..tihi:)

Skrevet

Melder meg på her. Spennende dette her. Kjenner også press og stikking i magen, og i hvertfall hvis jeg kjenner godt etter;) Kjedelig å måtte vente, i hvertfall hvis man helst vil ha svar før man kan ta en test.

Lykke til alle sammen

Skrevet

Nå kan vi snart begynne å teste oss jenter :) litt spent og litt nervøs. Men jeg greier å holde meg unna siden jeg skal bort i helga, og blir opptatt med andre ting. Så får vi se da om det skjer no på søndag, skal normalt sett ha ikm mandag, men tror kanskje det kan skje tirsdag også. Så om ikm ikke har kommet tirsdag, kan jeg ta en test onsdag. Klarte å holde meg sist pp, så skal vel klare det denne gangen også. Har nok ingen symptomer dessverre, så det er vel mest sannsynlig ikke skjedd noe.

Skrevet

Noen som kjenner noe spesielle symp. da??

Skrevet

tror jeg har alle symptomer jeg...får noen kvalmebølger stadig vekk (men det har jeg gjort de to siste prøveperiodene og), trykk i underlivet og mensmurringer (har hatt murringer før, men ikke det trykket), ømme pupper (også "plutselig" begynt å få før mens..) - men det verste er kanskje at jeg har mye vondt i halebeinet og murringer ned i rompe og lår, blir veldig fort sliten - akkurat som bekkenløsningen jeg hadde forrige svangerskap...merkelig! Kanskje greit å lure på seg de andre sympt - men BL hadde jeg ikke trodd gikk an!

Har IKM om 6 laaaaaange dager!

Skrevet

Jeg mar mye mageknip som kommer og går denne mnd jeg! Har hatt det slik siden ei uke etter el... Og magen har plutselig blitt treg! Får ikke ut noe! sorry jenter.. Men må spise en haug svisker i kveld da.. da hjelper det nok som alltid.. =) denne mnd er igjen ulik de andre.. har ikke spesielt ømme puppe rheller.. kjenner bare litt...

Skrevet

Melder meg på her jeg, har IKM i slutten av uke 30. Kanskje litt tidlig å få symptomer enda, men jeg klør som besatt på brystvortene, håper det er et tegn;) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg har også IKM i slutten av uke 30, nærmere bestemt søndag. Har ingen symptomer. Tror ikke jeg er blitt gravid denne måneden heller...

Skrevet

Da har jeg IKM i morgen, men allerede i dag kjenner jeg mens smerter, så da kommer vel tr i morra som den gjorde sist måned. Har ikke hatt noen symptomer heller, så det er nå bare å vente å se om den kommer i morra eller ikke. Men skal på ferie snart så det er jo kjekt å kunne kose seg litt ekstra i ferien da....Lykke til dere andre :D

Skrevet

jeg har IKM mens på tirsdag tror jeg.. men sist tok det 30 dager mellom mensen så tror jeg venter med testen til onsdag torsdag...selv om jeg har KJEMPE lyst å ta den i dag..hehe

Skrevet

Da kjenner jeg mens smertene.....hvis det ikke er TR på tur så skjønner jeg ingenting. Jeg er ganske rolig til det hele, men innerst inne så ønsker jeg jo å bli gravid tidlig. Men men.....det kommer flere sjanser, er jo bare 2 pp dette :) Skal holde dere informert.

Skrevet

Nå blir jeg offisiellt gæern :-P Kan ikke bare IKM egentlig komme, for jeg blir gal av å tyde alle symptomer - og jeg finnes ikke tålmodig....har bestemt meg for å klare å vente med å teste til IKM dagen (torsdag), hjeeeelp :-) Pleier begynne med litt spotting 2-3 dager før mens (forrige periode var det 5 dager før...)så hvis det ikke kommer noe i morgen øyner jeg et håp...har så vannvittig trykk i underlivet i tillegg + at halebeinet ikke er noe godt, i allefall ikke å sitte på. Egentlig helt utrolig at man kan tenke/synse på seg alle symptomer selv om man ikke er gravid...er liksom SÅ sikker denne gang, men når jeg tenker meg om, så trodde jeg det forrige måned og, men denne gang ER det anderledes synes jeg (og det sa jeg forrige per og...er det mulig:-D )

Krysser fingrer for oss alle :-)

Skrevet

Symptomer: forkjølet, kvalm, kvalm, ømme pupper og press nede i magen. Forkjølelse er vel ikke et symptom, men straffen for å ha ligget med rumpen bar. Vet at det er litt delte meninger om å kjenne på tappen, men i går kjentes den annerledes ut. Har forberedt meg på TR og har IKM den 27. el 28. juli. Tisset på pinnen (CB) i dag og der ble det en svaak strek. Vil dobbeltsjekke det før jeg slipper gleden løs.

Ønsker alle lykke til, skal krysse fingrene.

Skrevet

Hadde vel egentlig ikm i går, men fremdeles ingen tegn til tanta. Synes det er litt rart da jeg har hatt mens murringer både søndag og til dels i går, noe som gjorde at jeg var bombe sikker på at tr kom i går. Men den kan jo fremdeles dukke opp da. Bare det at forrige mnd kom tr på minuttet slik som når jeg brukte p-ringen.....men da er det vel sannsynlig at det blir litt kluss med syklus denne pp kanskje? Spennende ja. Men tørr ikke teste enda, venter noen dager til. Tror det er en større skuffelse å teste negativt enn at tr kommer. Iallefall føler jeg det slik.

Skrevet

Fremdeles ikke no tegn til TR. Litt på overtid nå, men bare to dager. Hadde litt lys brun utflod i går, men veldig lite. Så jeg tenkte at da kommer den vel i dag. For jeg hadde lignende tegn forrige mnd. Men enda ikke sett noe til den. Kan jo fremdeles komme da, enda lenge igjen av dagen. Men har ikke noen utprega symptomer heller. Hadde veldig mye luft i magen en uke etter EL ca. Har hatt mens murringer både søndag og mandag. Merkelig. Litt for spennende for meg dette. Venter med å teste til i morgen...

Skrevet

Hei

Jeg hadde å IKM på mandag.... ingen tegn til TR enda, men dukker nok opp om kun kort tid tror jeg!

Satt her og leste på listen over symptomer, og hadde selvfølgelig opptil flere av de, problemet er bare at det er de samme symptomene som at TR er på vei... jadda, moro dette!

Tester til helgen jeg å hvis ingenting har skjedd da... tør bare ikke være optimist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...