Rafi Skrevet 11. juli 2007 #1 Skrevet 11. juli 2007 Nå er vi vel midt oppi EL de fleste av oss, så nå kan vi skravle og kjenne etter symptomer sammen her inne etterhvert
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Har (forhåpentligvis) EL i løpet av helgen en gang. Har IKM søndag 29. juli. Utfloden var litt slimete i dag. Var ikke det tegn på eggløsning? Litt tidlig kanskje?
3 fantastiske Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 Har forhåpentligvis eggløsning denne uken. Har så uregelmessig syklus, så er litt usikker.. Vi har nå bestemt oss for å prøve på nr 2:-) Er så spent!!!
Snupi♥ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Første prøveperiode etter p-pilleslutt her, så er usikker på syklus og litt negativ denne perioden. Men har kommet i rute med en gang etter p-pilleslutt før da, så det er jo lov å prøve :-)
Rafi Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2007 På lørdag fikk jeg en del utflod, og det har vært sånn inntil i går. Helt blank, og litt brunlig. Jeg tror også det er et tegn på EL. Men så prøvde jeg å teste bare for moro skyld mandag, i går og i dag, men ikke fått positiv utslag på testen. Så mulig jeg hadde EL på lørdag eller søndag. Så ikke sikker på om det ble klaff denne mnd. Men det vil jo vise seg om to ukers tid ca. Bare min 2 pp, så kan vel ikke forvente at syklus er helt i orden igjen.....
endelig bolle i ovnen Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 krysser fingrene og håper på å få ikm i uke 30. Litt usikker siden dette er første måned med pergo og jeg tror ikm kan bli litt forskjøvet...
pgpia_ Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 rart d me EL testa, va tel gu i går pga div prøva. Sa at eg prøva å bi gravid, så bare for morroskyld tok han ul (innvendi) å sa at han godt kun se at EL va i gang så d va bare å kjør på. Men d rare e at eg har tatt EL testa kvar dag, å enda ikke fått positiv...trur ikke alltid testan stemma??? får bare vent tel ikm å se 300707:D:D
endelig bolle i ovnen Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Nå har jeg visst el..er det ikke slik at da blir ikm ca fjorten dager etter? Da regner jeg med at ikm er rundt 26. juli
Brunetta =) Skrevet 13. juli 2007 #9 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har alltid følt når jeg har eggløsning, men det stemmer ikke med testene jeg tar og ikke har jeg blitt gravid heller. Men ved de to forrige svangerskapa ble jeg gravid etter første og andre testingen, men da hadde de fortsatt Clearplan eggløsningstester. Men de har gått ut av produksjon. Vet ikke helt hvem av testene som er de beste jeg da....
Gurine Skrevet 13. juli 2007 #10 Skrevet 13. juli 2007 Dette er vår 2pp, men egentlig den første helt seriøse. Hadde EL på mandag eller tirsdag tror jeg. Blir spennende og se om det ble noen klaff. Denne måneden har vi prøvd med å gjøre det hver dag i 9 dager nå. Ble litt for mye av det gode, så nå er det godt med vente-pause (c; Har IKM rundt 24 juli, men tror jeg kommer til å ta en test den 22. Tålmodighet er ikke min sterke side. Egentlig ingen symptomer eller følelser for om jeg er gravid,-eller ikke enda. Tidlig da.. Lykke til alle sammen!
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 13. juli 2007 #11 Skrevet 13. juli 2007 Da var "jobben" gjort for denne gang, så nå er det bare å vente å se;) EL i dag tror jeg... hvordan var det med dette sekretet igjen? skulle det være seigt før eller etter el?
Gurine Skrevet 13. juli 2007 #12 Skrevet 13. juli 2007 Mener å ha lest at det seige EL-sekretet kommer en dag eller to før EL.
Oliver`s Mamma Skrevet 14. juli 2007 #13 Skrevet 14. juli 2007 Vår første prøve mnd her og, men er ikke heilt inn i dette her el. testinga..får ikke positive tester, da sa søstra mi at hun heller ikke fikk det, men gravid ble hun..så skal vell ikke helt stole på de testene...er vell ikke krise om jeg ikke blir gravid nå, men hadde vert så kjekt!!! Har ikm ca 27-28..så det bli 2 lang uker å vente:) tvi tvi alle sammen:)
Rafi Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2007 Nå nærmer det seg ikm for min del iallefall. Ca en uke i morgen. Så jeg begynner vel snart å innbille meg forskjellige symptomer heldigvis skal jeg på festival til helga, så da går det iallefall to dager uten at jeg tenker på ikm og tr. Har ikke tid til det da. Men jeg har et mye mer avslappa forhold til dette denne mnd enn forrige, det merker jeg selv. Foreløpig...... hehe
Lillegull og spiren Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 henger meg på her jeg da:) Jeg skal ha el i disse dager,men siden dette er første dobble kuren min med pergo,har jeg lest at el kan bli noe forskyvet..skulle vell hatt posetiv el test for noen dager siden,men den var negativ i dag også Jeg har vært til vanlig undersøkelse hos gyn med innvendig ul og han sa at alt så fint ut og at jeg hadde fine egg..dette er noen mnd siden. men jeg skal til spesialist på lillestrøm som jeg har fått henvisning av legen min,i sep og hun jeg skal til ville at jeg skulle begynne på en dobbel kur med pergotime før jeg kom inn til henne..synes det er litt skummelt siden hun ikke har undersøkt meg,men jeg får stole på at hun vet hva hun driver med:) så da håper jeg at jeg finner el de neste dagene og a det klaffer for oss denne pp..vil IKKE gå inn i min 13 pp:( har vært veldig sliten og lei meg i dag,for jeg er så redd jeg aldri blir gravid..tenker på barn dag og natt,og er såååååå klar for en liten baby. så da er det bare å håpe:) krysser fingrene for dere alle sammen damer,så får vi satse på en april baby:) om jeg blir gravid nå,har jeg termin på bursdagen min:)
skimre Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 hei jenter! får hive meg på jeg også;o) el skulle være rundt omkring nå, men har ikke testet positivt på el tester enda... første mnd jeg tester da, og testa med morgenurin hele forrige uke, før jeg lærte at det var best å teste på kvelden:o) men men nå tester jeg morgen og kveld noen dager for etter mine beregninger burde el ha kommet... hmmm uansett så er det ferie tid, så vi har i allefall fått lagt et godt grunnlag denne mnd;o) lykke til alle sammen med symptomjakten, ønsker en liten spire til oss alle sammen!!!!
-Petrine- Skrevet 16. juli 2007 #17 Skrevet 16. juli 2007 Får vel hive meg med her. Første pp etter spiral og minipiller, så dette blir spennende!! Første barn satt før vi egentlig hadde bestemt oss for å prøve, så det er jo spennende å planlegge denne gangen Har heldigvis veldig stabil syklus, så jeg føler jeg har god oversikt over sikre og usikre perioder. Blir spennende å teste, men har ingen forhåpninger siden den er første pp. Noen her som bruker Pearly eller Lady Comp?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #18 Skrevet 16. juli 2007 Har dere begynt symptomjakten da jenter??? Tror jeg tilhører uke 30-gjengen. Forventet ikm er vel egentlig i slutten av uke 29, men siden den aldri er helt regelmessig, blir det nok heller uke 30. Ingen symptomer på noe her...foruten de vanlige mensmurringene i ny og ne
Oliver`s Mamma Skrevet 16. juli 2007 #19 Skrevet 16. juli 2007 Dette blir spennede ja..første skikkelig pp for oss og..ikke fått testet positiv med el tester, men rekner med den har vert likevell...så krysser fingrene:) Lite sympt. her ja..kan man kjenne ungfangelsen?? for en dag hadde ejg sånn sommerfulgler i magen at det var så utrulig rart..hehe..men får vell venta å se...sliter med urinveisinfeksjon da..
Rafi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 16. juli 2007 har hatt veldig mye luft i magen i går og i dag, og en sånn rar følelse i magen, litt sånn menssmerter eller at jeg er dårlig i magen. er ca en uke siden el...men kan jo være noe jeg har spist, og at jeg kanskje innbiller meg litt ting også....litt for tidlig kanskje for å ha for sterke symptomer, får bare vente i spenning å se ei uke til...
Oliver`s Mamma Skrevet 16. juli 2007 #21 Skrevet 16. juli 2007 jaa, vi innbiller vell oss mye og...men jeg skal prøve vente lengs mulig med testing..sitter faktisk å lurer på hvordan jeg skal fortelle den vordende faren om at han skal bli pappa, vist det er en spire inni her..noen forslag??må da være litt optimister også:)
Rafi Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. juli 2007 har tenkt litt på det jeg også, om hvordan jeg skal fortelle pappan det. men har vel god tid,.....skal ikke teste før neste mandag da jeg har ikm, klarte å la være siste gang så skal nok klare det denne gangen også...skal være borte hele helga så får garantert noe annet å tenke på enn baby og testing,,,,
Oliver`s Mamma Skrevet 16. juli 2007 #23 Skrevet 16. juli 2007 Reiser på tur neste veke, så for noe annet å tenke på jeg også... tenkte kanskje en romantisk middag, og en pakke hvor testen låg inni++et kort med mange fine ord..han liker det romantisk han også, så satser på noe slikt, den dagen det skjer:) Er litt rart å ikke bruke prevansjon lenger, bli liksom litt forbanna om det ikke lkaffer denne gangen, så har en brukt prevasjon aldri så lenge for at det ikke skal skje..!!!!
en til M? Skrevet 17. juli 2007 #24 Skrevet 17. juli 2007 Testet pos på EL test torsdag 12, og det var faktisk eneste dag med sex denne perioden- både jeg og mannen var full av feber og forkjølelse, og da ble det lite prøving for å si det sånn ;-) Så det spørs vel om det klaffet denne gang....men har jo selvfølgelig ALLE symptomer allerede, er det virkelig mulig å lure seg selv så innmari hver gang? :-D Uff...blir lenge å vente til neste uke...
skimre Skrevet 17. juli 2007 #25 Skrevet 17. juli 2007 se der var vi langt nede på 2. side....!! må dytte oss opp igjen, er ikke helt sikker på om jeg er her eller neste uke lenger, har fortsatt ikke testet positivt på el tester... men men, det er flere som sier at de alldri tester skikkelig positivt på disse billig stripsene, så ikke vet jeg! men men, prøver så godt vi kan å så en spire, så får tiden vise om el har vært her og om det er en liten leieboer som vil flytte inn denne mnd;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå