Gå til innhold

Hvor tidlig oppdaget du at du var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig oppdaget du at du var gravid? Og hva var det første tegnet du fant på at du var gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg fikk positiv graviditetstest oppdaget jeg det. Med nr 1 tok jeg det vel ett par tre dager etter ikm og med nr 2 dagen før. Da skjønte jeg at alt det rare som skjedde i kroppen med skyldtes spire i magen. :o)

Skrevet

ikke tidlig akkurat, var i uke 14 når jeg fant det ut. Ingen tegn egentlig, gikk på p-piller, så jeg utsatte mensen, trodde det var derfor den aldri kom. Var så vanvittig trøtt en stund, da kom jeg på den lure ideen om å ta en test, som da var positiv

Skrevet

da jeg var 11 uker på vei..førstemann husker jeg ikke

Skrevet

Hmm...ikke noen her som oppdaget det skikkelig tidlig da...?

Skrevet

Oppdaget det da mensen uteble. Kunne følge klokka, ventet mensen onsdag, ga det til lørdag før jeg tok testen og den var positiv. Det var på 2pp. Jeg fikk større pupper og såre brystvorter like etterpå.

Skrevet

hei...jeg oppdaget det like før ikm...fikk skikkelig vondt i puppene og begynte å spy som en gris...

Skrevet

Jeg fikk skikkelig vondt i brystvortene når jeg var helt nygravert, tok test som da var negativ fordi det var for tidlig, og fikk krem av legen til å smøre på. Så tegnene var der, men siden testen var negativ så trodde jeg jo ikke jeg var gravid. Men 12 dager senere var den positiv. :o)

Skrevet

Uke 21. Jaja, har alltid tenkte at sånn var umulig, men skjedde med meg.

Skrevet

Nygravert, fornøyelig uttrykk! Her dreier det seg om ca 5 dager, brystene er VELDIG ømme, men er det mulig så tidlig da? Høres jo kanskje sånn ut med deg...

Skrevet

Elleve dager etter sperming. Graviditetstest.

Hva som kom først av høne og egg, trøtthet og kvalme husker jeg ikke, men det kom noen uker deretter igjen.

Skrevet

Hvor tidlig kan man bli kvalm da?

Skrevet

Det går visst an ja, var maks 5 dager på vei. Med nr 1 fikk jeg masse nupper i ansiktet, men trodde ikke i min villeste fantasi at jeg var gravid, så tok ikke det som et symptom. De dukket opp når jeg var helt nygravert. :o)

Du får ta en test om en 10 dagers tid, hva håper du på da?

Skrevet

etter akkurat en mnd fra jeg ble befruktet i følge mens-termin..2 Uker forsinket mens, men tenkte ikke på at jeg kunne være gravid fordi jeg hadde jobbet så mye og spist lite.

Hadde vært veldig trett de siste dagene før jeg tok test,og rar øm fornemmelse i puppene.Hadde også mensen smerter i magen,men mensen kom liksom aldri.

To dager etter jeg tok testen begynte jeg å spy..ca annenhver dag i de 3 neste månedene :o)

Har hørt det er vanlig å bli kvalm når man har vært gravid en måneds tid..

Gikk på trionetta da jeg ble gravid.

Skrevet

Mensen er så presis at ein kan stille klokka etter den her, så da den uteblei tok eg ein test samme dag og den var positiv. Eg fekk ingen andre graviditetstegn før uke åtte, det var luft i magen så den stod litt på spil og det var ubehagelig med stramme bukser, og så vart eg veldig trøtt og kvalm i uke 9.

Skrevet

hmm.. var nesten 4 uker.. testet dagen før forventa mens...

og såg beibin på ul-lyd dagen etter.. (på forventa mense dagen)

så beibin var bare 10-12 dager gammel..

(såg egget)¨

:)

Skrevet

Dette er spennende. Håper på positiv test!

Skrevet

Var vel 6 uker i følge mens termin da jeg testet positivt.

Begynte med at jeg ikke syns øl, eller noe annet med alkohol var godt. Syns det var så rart for jeg er vanligvis glad i øl.

Ellers så ble puppene veldig ømme.

hadde en lite mistanke men slo det fra meg en stund.

Kjøpte test og samme dag ble jeg spurt av søskenbarnet mitt om jeg ville være med å trene. Jeg sa nei for jeg var så øm.. Da sa hun: Du e gravide. Gå å kjøp deg en graviditets test. Og da måtte jeg jo gå å ta testen jeg hadde kjøpt, som selvfølgelig var positiv..

Obs, ble litt langt dette..

Skrevet

Når mensen ikke kom på dag 28, vanlig syklus var da 24-28 dager. Testet på dag 29 og det var ikke tvil, den ble positiv i løpet av kjempekort tid.

Hadde de 2 siste menssyklusene på 21 dager så jeg tok bare en test for å forsikre meg om at jeg IKKE var gravid, men at det kunne være overgangsalder. Hadde nemlig fått beskjed om at jeg ikke kom til å bli gravid av gynekolog 16 mnd. tidligere

Skrevet

6 uker på vei.... mensen kom ikke!

Skrevet

Med nr 1 var jeg 5 uker, med nr 2 var jeg 4 og med nr 3 visste jeg nøyaktig når jeg ble det:-)

Skrevet

kremt...

1: 11uker

2: 6uker (men kun av den grunn at jeg sku ta en undersøkelse men måtte ta gravidtest først, gravid gitt)

3. 16,5uke

Skrevet

Med første ante jeg det vel noe før ikm, men visste ikke før jeg testet.

Men nr to visste jeg helt sikkert 2 dager etter eggløsning.

De siste tre har jeg og ant det to dager etter eggløsning. For jeg føler det som om jeg får to eggløsninger med to dagers mellomrom, men den siste går ikke over. ar de vondtene egentlig resten av svangerskapet.

Skrevet

Hmm, der har jeg visst skrevet opp en unge for mye gitt, hehe.

Jeg har "bare" fire.

Skrevet

Ho-ho, det kan kanskje være fort gjort å miste tellinga :) Flere nevner ikm, hva er det. Uff, sikkert veldig dum jeg da som ikke vet det,men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...