Gå til innhold

dere som er gift/ skal gifte dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

betaler dere ALT selv? Wow.... Føler meg skikkelig heldig nå... Her er det tradisjon at foreldre betaler.. Så vi må bare ut med det vi selv skal ha på oss, hår, sminke og bryllupsreise...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min bor i USA, så vi bare stakk ned til Las Vegas og gjorde det kjapt og greit.

Hadde ingen fest etc,så det ble billig :-)

Skrevet

Giftet oss i 2003. Hele kalaset kom vel på 100 000,-

Skrevet

Jeg hadde ærlig talt aldrig hatt samvittighet til og la foreldrene betale hele greia!

Det er tross alt våres bryllup og våres dag så da kan en jo ikke bare la andre betale for det.

Men det er min mening ;)

mvh

Skrevet

vi kom kjempelangt med våre 20 000 og vi hadde et kjempekoselig bryllup med toastmaster, musiker, leie av bil, lokale, deilig mat...

vi holdt kaker og sånt selv da:)

regner vi med kjolen så kom det på 27000 men den kjøpte jeg tidlig så....hehe

Skrevet

ja ikke mitt bryllupp da (marie18) men venninna mi, nina, sitt. hehe hun måtte bare låne brukernavnet mitt og glemte å sette seg til anonym hehe. jeg er jo ikke gift enno!

Skrevet

Vi har planer om å gifte oss i Sverige (sambo er svensk), kommer på den måten til å spare en del på det..

Skrevet

ble myyyye dyrere en vi hadde tenkt.. foreldre sponset en del også betalte vi selv en del... ble nok hvertfall 50 000... hoper seg opp... kommer på så mye småtteri etterhvert som vi ikke tenkte på =/

vi skulle bare ha det helt enkelt.. men kostet likevel.. heh ;)

Skrevet

Vi har kommet opp i 100.000 alt før vi er ferdig med alt sammen......men vi er heldig for mine foreldre skal betale for mat og drikke som er 1000,- pr kuver, de har sagt selv at de vil betale for selskapet, og kjenner jeg mamma rett så får jeg nok brudekjolen også :))

hvis alle kommer blir vi 63 stk!

resten betaler vi selv som vi har på kontoen......

Skrevet

Heisann.

Vi brukte 300.000.

Men foreldrene mine og mannen min sine har rimelig god råd.

Betalte 100.000 selv.

Kjøpte kjølen i Venezia i vår.

Klem

Skrevet

Giftet oss i 2000 og brukte omtrent 70.000 på stasen. Svigers betalte 20.000, vi betalte 10,000 og pappa sa at han skulle betale resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...