Gå til innhold

Er litt imponert og tja..... over ei veninne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha baby om 5 uker, og har absolutt ingenting i orden! Sier hun får arve, men har ikke sett på noe av det.

Skal ha jente. Arver kun guttetøy. Ikke kjøpt så mye som en liten kjole.

Da jeg hadde fem uker igjen var nok alt klappet og klart ja!

Litt imponert over roen hun har, og kanskje litt sjokkert ( eller et eller annet ord jeg ikke kommer på i farta)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

er det førstemann? Isåfall er jeg litt imponert og :o)

Nå er jeg svanger med nr 2, og har først nå handla inn seng og vogn.. klær? Nei, det kommer nok... hehe. Har 8 uker igjen, og roen er overraskende!

Skrevet

Høres mer ut som du håner henne, ikke at du er imponert.

Du kan jo ikke vite hvorfor hun ikke stresser, det kan jo være hun er bekymret for fødselen, at det ikke skal gå bra, osv?

Tror ikke det skader hverken ungen, henne, eller andr, at den ikke har kjoler.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

huffda tenk at hun ikke har handlet prinzezzeklær..

Skrevet

hehe!

det er nok litt forskjellig dette med å ha alt klart, ja. :) selv hadde jeg ikke alt klart før ca 1-2 uker før terminen.

noen har mye bedre tid enn andre, hehe! :) sånn er det bare! ;)

Skrevet

nei ikke noe hån, men litt rart for meg og de fleste jeg kjenner ihvertfall... kan hende hun skal ha KS og da blir det jo kanskje før. Termin er foresten også nylig flyttet to uker fram.

Var ikke kjolen som var poenget, men at man ikke har noe i hus liksom...

Imponert og kanskje litt...........et eller annet jeg ikke kommer på.... som sagt:)

Skrevet

Ja, og det er den første:)

Skrevet

Skal dra henne med meg ut på fredag da. Da skal vi gjøre et raid............. he he. Skal nok smitte henne jeg!!!!

Hilsen ei som har en sønn som ikke mangler noe..............og ja, det er galskap!!!!

Skrevet

Hehe...kunne vært meg det der;0)

Tror ikke jeg begynte å hamste\re inn før 6-7 uker før fødselen. Stellekommode ble henet etter at babyen var kommet:0)

Hun er sikkert avslappet av natur:0)

Skrevet

"Hilsen ei som har en sønn som ikke mangler noe...."

Hører du ikke selv hvor dumt det høres ut??

Skrevet

Det gjør det sikkert, men det var mer for å si at mange også nok synes det er galt.... hvis du forstod det da?

Sikkert galskap når tassen kom. Her lå alt nystrøket og linet opp.

Mange synes nok det er rart også... :)

Skrevet

synes det høres ut som om du håner henne jeg!

Jeg hadde heller ingen kjoler klare selv om vi var nesten sikker på at det kom ei jente. Så hva om babyen går i "guttetøy"??? Vi fikk gutt første gang og da arvet vi masse tøy fra et vennepar som hadde fått jente. Mye babytøy går jo fint omhverandre:)

Dessuten får vel de fleste noen barselgaver - og da gjerne tøy!

Her ble stellebordet satt opp mens jeg lå på sykehuset. det eneste som var innkjøpt var vogn og bilsete!

Skrevet

Jeg synes ingen av delene er rart. Men jeg finner det rart at noen mener det er deres måte å planlegge på som er rett.

Hovedsaklig er det svært lite en baby trener de første ukene.

Skrevet

ikke noe hån... og ville du satt rosa på en gutt?

Skrevet

Hje-lp! Går det med rød vogn til gutt?!?!?!?!??!!?

Tror neppe gutten bryr seg om rosa eller blå klær. Er ikke det viktigste at han har noe på seg?

Forøvrig har jeg 1 barn og jeg gjorde klart alt til henne 3 dager før keisersnitt. Så den er grei. ARvet forresten masse blått fra tvillingbrødrene mine

Skrevet

*Rød vogn til gutt er da ikke noe galt. De røde vognene nå er ganske tøffe!

Jeg ville ikke satt roa på min gutt ihvertfall.... og jeg for min del synes det er fint å pynte de. Min gutt skal alltid se bra ut. Men kanskje jeg skal pynte han i rosa kjole neste jul.

Skrevet

Men forresnte, du skriver at DU ikke har sett noe til det hun arver. Hvorfor har du krav på å se hva venninna di har og ikke har?

Skrevet

Skal sies at hun har et lite HC og en liten hjerneskade. Nå er det visst avklart at vi har gitt bort vårt bilsete. Så har de det i orden ihvertfall.

Skrevet

ja, faktisk så sov gutten min i både rosa, røde og gule pysjer.

Og jammen hadde han ikke et rosa helseteppe i senga si også! og til og med et par rosa kortermede bodyer under genserne sine!!!!

Tror neppe han har tatt noen skade av det nei! Fikk selvfølgelig masse tøffe gutteklær i barselgaver og etter et par uker hadde han vokst ut av de minste størrelsene og da var jeg mer klar for shopping!

Da jenta vår kom, hadde vi ikke en eneste kjole, men jammen fikk vi ikke 3-4 stykker i barselgave. Hun har forøvrig gått i både blå og grønne bodyer, og har arvet storebrors blå barnehagesekk og dress!

bedre å ikke handle for mye!! Et vennepar av oss var så sikker på at de fikk jente, og hadde handlet alt i lyserosa! og ut kom jammen meg en GUTT!!!!!

Skrevet

Jeg trenger ikke se det. Hun har ikke sett det selv!

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen!! Kjøpte vogn og bilstol nokre dager før fødselen, resten vart ordna etter kvart. Svigermor hadde kjøpt litt klær, og så hadde eg arva nokre bodyer, og dei var ganske nøytrale. Er nok av natur ganske avslappa, og i den tru at alt ordnar seg for snille jenter.

ps, dessuten er det jo utruleg kva pappaen kan gjera, mens me er på sjukehuset!

Skrevet

At hun derfor trenger litt hjelp. ;Men som sagt. Skal ta henne med på fredag. Da blir det rosa kjoler vet du:)

Skrevet

Så folk med "et lite HC og en hjerneskade" handler ikke klær da eller.. eller hva mener du egentlig nå

Skrevet

Slapp nå av da, Odyssey&Mikrovampyren... Er vel ikke ditt problem?

Skrevet

hvis jeg sier noe om det vil jeg føle at jeg henger henne ut.........så jeg gir meg nå. Men det kan være grunnen til at hun er litt "treg". Kanskje andre ting har i tankene også... men uansett. Flott at hun tar det sånn med ro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...