-Amelie- Skrevet 7. august 2007 #26 Skrevet 7. august 2007 One Tree Hill Hverken mer eller mindre. Er superfornøyd med den, til all slags bruk.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #27 Skrevet 8. august 2007 Brio kombi... Fornøyd, bortsett fra liten bag :/
TrengerEnVenn Skrevet 15. august 2007 #28 Skrevet 15. august 2007 Vi har Emmaljunga Duo Edge! KJEMPEFORNØYD!!
Cathrine&Marthine Skrevet 21. august 2007 #29 Skrevet 21. august 2007 Vi har Emmaljunga Egde Duo Combi :-) Svart. Er kjempefornøyd, men vil nok ha en mindre vogn etterhvert.
LizzyG Skrevet 21. august 2007 #30 Skrevet 21. august 2007 Jeg har en Emmaljunga Duo Edge kombi med sportsunderstell. Er velsig fornøyd med vogna foreløpig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå