Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har en OTH og er veldig fornøyd med den..
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 emmaljunga. den er veldig stor, men heldigvis lett!
Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Min første vogn var emmaljunga duo edge, den var stor men jeg var super fornøøyd med den også stor og god bag.
may-mom-05 Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Har en GT trehjuling og Brio kombi........ kjempefornøyd;)
Conni Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har simo kombivogn og veldig fornøyd. Brukt den masse, og bruker den enda, og snuppa mi er snart 3 år;)
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Emmaljunga duo edge!! Digger den vognen! Stor, men lett! Åsså er den kjemoe fin=D
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 simo kombivogn og quinny 3xl comfort. hjemme hos farmor har han graco trille og hos mormor har han emmaljunga scooter:) hadde også silver cross vogn som har vært pappaen sin da han var liten:) men bruker for det meste bare quinnyen.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 vi har en troller nordic kombivogn.. kjempe fornøyd.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 bugaboo cameloen, simo kombi og carena reisetrille. uten tvil mest fornøyd med buggisen, men hvert til sitt bruk;)
marianne3108 Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Har simo kombi og emmaljunga scooter. Kjempe fornøyd med begge to
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 Vi har en eplegrønn Koelstra duovogn, som er helt fantastisk! Den er den letteste vogna jeg har vært borti, og selv om det er en "trehjuling", må man virkelig bestemme seg for å velte den, og den tipper aldri bakover, selv med en sliten mamma hengende på den;) Synd Amelusken ikke vil ligge i den, for hun har bestemt seg for å bli bærebaby:)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 13. juli 2007 #15 Skrevet 13. juli 2007 xadventure inmotion !!!! tidenes kuleste,beste,letteste,stødigste,stillige,stor men samtidig liten, og biligste trehjuling vogn men gode passe store hjul...er så fornøyd,den matcher meg helt perfekt=) (har svart) vogna kan rettog slett ikke bli bedre:) <3<3 anbefaler den til alle=)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #16 Skrevet 15. juli 2007 Dere som synes emmaljungaen er lett, hvor gamle er ungene deres? jeg synes den er DRIT tung hehe, syntes også den var lett når snuppa var liten baby, men nå er den et dråååg.. Har en lys beige emmaljunga classic, en grå og rosa bugaboo cameleon og en dritt carena trille som jeg skal bytte ut.
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 Emmaljunga City Cross har vi;) suuuper vogn, åsså er den sort og lime grønn.. kuult:P
~Tjukka og klompen~<3 Skrevet 16. juli 2007 #18 Skrevet 16. juli 2007 Har en Basson baby roma kombivogn.. tor jeg den heter.. kjempeførnøyd med den jeg, men er tydelivis den eneste som har den også..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 16. juli 2007 #19 Skrevet 16. juli 2007 hehe, enig mami, carena er noe ordentlig herk!!!!
Marthe&AliceEmilie Skrevet 17. juli 2007 #20 Skrevet 17. juli 2007 har en bertini kombivongn.. Er veldig førnøyd:)
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #21 Skrevet 25. juli 2007 Basson duo Carena easy Brio trehjuling:-) og 2 traller...en hos mormoren og en hos farmor og farfaren..men dem har kjøpt vognene selv da:-)
SuperJessie <3 Skrevet 26. juli 2007 #22 Skrevet 26. juli 2007 Rosa Teutonia spirit s3, ikke så fornøyd... Den er 'veltete' og har kort rygg. Også har vi en sånn billig reisetrille (den limegrønne og turkise) som er på salg hos Reflex, den er vanskelig å få med deg. Men det er en reisetrille og du betaler for det du får...
missy mamma til jonatan Skrevet 26. juli 2007 #23 Skrevet 26. juli 2007 emmaljunga og carena men carenaen er hjula skeive og ene selen litt ødelagt etter flyturen fra england
MrsDior & baby-Dior Skrevet 7. august 2007 #24 Skrevet 7. august 2007 har en emmaljunga city jet, med bag. en simo komi, en graco og vurderer nå en scooter, eller en bugaboo eller en buzz...
--arkin-- Skrevet 7. august 2007 #25 Skrevet 7. august 2007 første var en basson roma, så en teutonia vogn, så en simo trille og nå har jeg handlet en buzz vogn og er kjempe fornøyd.. si ifra om det er noen som vil kjøpe, har dessverre alle vognene hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå