Gå til innhold

Hvoedan vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en OTH og er veldig fornøyd med den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal stå hvordan:)

Skrevet

emmaljunga.

den er veldig stor, men heldigvis lett!:)

Skrevet

Min første vogn var emmaljunga duo edge, den var stor men jeg var super fornøøyd med den også stor og god bag.

Skrevet

Har en GT trehjuling og Brio kombi........ kjempefornøyd;)

Skrevet

Jeg har simo kombivogn og veldig fornøyd. Brukt den masse, og bruker den enda, og snuppa mi er snart 3 år;)

Skrevet

Emmaljunga duo edge!!

Digger den vognen!

Stor, men lett!

Åsså er den kjemoe fin=D

Skrevet

simo kombivogn og quinny 3xl comfort. hjemme hos farmor har han graco trille og hos mormor har han emmaljunga scooter:) hadde også silver cross vogn som har vært pappaen sin da han var liten:) men bruker for det meste bare quinnyen.

Skrevet

vi har en troller nordic kombivogn.. kjempe fornøyd.

Skrevet

bugaboo cameloen, simo kombi og carena reisetrille. uten tvil mest fornøyd med buggisen, men hvert til sitt bruk;)

Skrevet

cameleon skulle det stå.

Skrevet

Har simo kombi og emmaljunga scooter. Kjempe fornøyd med begge to :)

Skrevet

Vi har en eplegrønn Koelstra duovogn, som er helt fantastisk!

Den er den letteste vogna jeg har vært borti, og selv om det er en "trehjuling", må man virkelig bestemme seg for å velte den, og den tipper aldri bakover, selv med en sliten mamma hengende på den;)

Synd Amelusken ikke vil ligge i den, for hun har bestemt seg for å bli bærebaby:)

Skrevet

xadventure inmotion !!!!

tidenes kuleste,beste,letteste,stødigste,stillige,stor men samtidig liten, og biligste trehjuling vogn men gode passe store hjul...er så fornøyd,den matcher meg helt perfekt=) (har svart) vogna kan rettog slett ikke bli bedre:) <3<3 anbefaler den til alle=)

Skrevet

Dere som synes emmaljungaen er lett, hvor gamle er ungene deres? jeg synes den er DRIT tung hehe, syntes også den var lett når snuppa var liten baby, men nå er den et dråååg.. Har en lys beige emmaljunga classic, en grå og rosa bugaboo cameleon og en dritt carena trille som jeg skal bytte ut.

Skrevet

Emmaljunga City Cross har vi;) suuuper vogn, åsså er den sort og lime grønn.. kuult:P

Skrevet

Har en Basson baby roma kombivogn.. tor jeg den heter..:P kjempeførnøyd med den jeg, men er tydelivis den eneste som har den også..:P

Skrevet

hehe, enig mami, carena er noe ordentlig herk!!!!

Skrevet

har en bertini kombivongn.. Er veldig førnøyd:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Basson duo

Carena easy

Brio trehjuling:-)

og 2 traller...en hos mormoren og en hos farmor og farfaren..men dem har kjøpt vognene selv da:-)

Skrevet

Rosa Teutonia spirit s3, ikke så fornøyd... Den er 'veltete' og har kort rygg.

Også har vi en sånn billig reisetrille (den limegrønne og turkise) som er på salg hos Reflex, den er vanskelig å få med deg. Men det er en reisetrille og du betaler for det du får...

Skrevet

emmaljunga og carena ;) men carenaen er hjula skeive og ene selen litt ødelagt etter flyturen fra england :(

• 2 uker senere...
Skrevet

har en emmaljunga city jet, med bag.

en simo komi,

en graco

og vurderer nå en scooter, eller en bugaboo eller en buzz...

Skrevet

første var en basson roma, så en teutonia vogn, så en simo trille og nå har jeg handlet en buzz vogn og er kjempe fornøyd..

si ifra om det er noen som vil kjøpe, har dessverre alle vognene hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...